Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Bratislavské piatkové ráno: Zrážka električky a osobného auta!

http://www.cas.sk/clanok/330431/bratislavske-piatkove-rano-zrazka-elektricky-a-osobneho-auta.html

je tam ja foto
Reply on: Peon #209570:
Ty by si bol vážne stratený utečenec ? rada: otvor si atlas a založ si konto pod článkom v denníku, kde sa dá diskutovať ?
Reply on: Peon #209567:
Alternativna trasa je kadekolvek, kade sa predmerny clovek rozhodne ist.
Reply on: Ike #209568:
Lenže ak sa nejakí utečenci rozhodnú z Rakúska ísť do Nemecka cez Slovensko, tak to znamená, že zo Slovenska musia ísť cez Maďarsko kde sú tiež námatkové kontroly a ďalej ešte väčšie keďže Chorvátsko nie je v Schengene.

Takže stále nechápem: Aký význam má kontrolovať pri vstupe na Slovensko z Rakúska?
Reply on: Dispecer #209565:
GR nas dostal do zisku, tak si to mozeme dovolit ?
Reply on: Peon #209567:
Ak čítaš a počúvaš média, tak vieš, že alternatívna trasa vedie momentálne cez Chorvátsko.
Reply on: 810zssk #209547:
Hmm a tá alternatívna trasa je zo Slovenska cez Česko alebo cez Poľsko? Lebo jedni ani druhí zatiaľ nezaviedli hraničné kontroly so SR.
Reply on: Ike #209564:
Zaujimave, ze hlavny tah bol elektrifikovany tak neskoro ?
Trocha OT, ale narazil som na túto fotoreportáž ? Kvalitné dobové fotky predovšetkým z trate ŽSR 120 z roku 1980 - teda ešte bez elektrifikácie.

http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2504
Reply on: šm11 #209562:
Tebe musel Rafael poriadne šliapnuť na otlak, bratku.
Reply on: 810zssk #209561:
A v čom bol najlepší? Myslíte si, že po 30 rokoch v podniku môže priniesť niečo nové, alebo by len konzervoval všetkých kamarátov? Naučenie sa pár vybraných slov ho stále nepredurčuje na vedenie DPB, ten naozaj potrebuje tvrdú a hlbokú orbu, popretŕhanie väzieb na nižších stupňoch riadenia a konečne nastavenie celej firmy na adekvátne výkony.
Reply on: Petto #209559:
"V nejakej vozovni veduci"? Fakt? Nechces prestat kecat o veciach o ktorych ocividne nic nevies? Rafaj bol, napriek istym slabinam, jednoznacne najlepsi kandidat z celej 17ky.
Reply on: Petto #209559:
Vedúci technického odboru divízie autobusy.
Reply on: MatejBA #209558:
To mas tak , ked z piatich sa traja nevedia ani obhajit, 4. je v DPB v nejakej vozovni veduci a piaty ma aspon prehlad. Alebo z celkoveho poctu 17 kandidatov schopnych povyhadzovali uz na zaciatku, aby mal vyvoleny hladky priebeh zvolenia.
Reply on: Petto #209555:
To predsa neznamena, ze teraz budu nakupovat nove motore ? Ale ak by raz bol potrebny, tak predsa musi byt v cenniku.
Neviete niekto, keď DPB vyraďoval škodovácke trolejbusy v rámci modernizácie vozového parku za SOR/škoda busy, vyradil tie najhoršie polorozpadnuté? Alebo podľa akého kľúča šiel? Keď vidím niektoré zo starších, ako hrkocú a rozpadávajú sa, vždy mi napadne táto otázka...
Reply on: TeBeCe #209549:
Cena noveho motoru pre SOLARIS CNG cca 15 470 EUR bez DPH

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.