A v čom bol najlepší? Myslíte si, že po 30 rokoch v podniku môže priniesť niečo nové, alebo by len konzervoval všetkých kamarátov? Naučenie sa pár vybraných slov ho stále nepredurčuje na vedenie DPB, ten naozaj potrebuje tvrdú a hlbokú orbu, popretŕhanie väzieb na nižších stupňoch riadenia a konečne nastavenie celej firmy na adekvátne výkony.
"V nejakej vozovni veduci"? Fakt? Nechces prestat kecat o veciach o ktorych ocividne nic nevies? Rafaj bol, napriek istym slabinam, jednoznacne najlepsi kandidat z celej 17ky.
To mas tak , ked z piatich sa traja nevedia ani obhajit, 4. je v DPB v nejakej vozovni veduci a piaty ma aspon prehlad. Alebo z celkoveho poctu 17 kandidatov schopnych povyhadzovali uz na zaciatku, aby mal vyvoleny hladky priebeh zvolenia.
Neviete niekto, keď DPB vyraďoval škodovácke trolejbusy v rámci modernizácie vozového parku za SOR/škoda busy, vyradil tie najhoršie polorozpadnuté? Alebo podľa akého kľúča šiel? Keď vidím niektoré zo starších, ako hrkocú a rozpadávajú sa, vždy mi napadne táto otázka...
V československých podmienkach na 90% dodávajú dopravným a železničným podnikom priekupníci, na ktorých odkazujú aj originál výrobcovia, ktorí odmietajú objednávky.
Áno, signály pre električku sú nastavené tak, aby oboma križovatkami prešli naraz bez zastavenia. Tzn. v oboch smeroch majú súčasne voľno na Miletičovej, na Jégeho je potom signál voľno posunutý pre každý smer samostatne.
Nechcem trolit, ale rad by som sa spytal na fungovanie svetelnej signalizacie na krizovatkach zahradnicka - jegeho a zahradnicka - mileticova, hlavne v suvislosti s elektrickami... chapem, spravne, ze na jegeho stoji elektricka tak dlho aby potom nestala aj na mileticovej? lebo mam pocit, ze cim viac tadial cestujem, ci uz elektrickou alebo autom, tym menej rozumiem tomuto "susvetliu"
Na trojmedzi (a v prilahlom poli) v poslednych dnoch pomerne casto vidno majaky, takze tam ocividne hliadkuju.
Kontroly na vstupe z AT do SR maju pravdepodobne za ucel odchytit ludi ktori by mali po zavedeni kontrol na hranici AT-DE zaujem vyuzit alternativnu trasu cez Slovensko.
Dnes zaujímavá situácia na linke 901: V smere späť do Bratislavy tesne za hranicou pred bistrom Berg nás zastavili slovenskí policajti. Policajt nakukol cez predné dvere, potom prešiel k druhým cez ktoré dovnútra tiež iba nakukol a pustil nás ďalej. To nemohol vidieť všetkých cestujúcich. ?. Čo som videl, 901 dnes jazdila presne, dokonca vo Wolfsthale "môj" spoj niekoľko sekúnd čakal na čas odchodu.
Akú logiku má kontrolovať prechádzajúce vozidlá v smere z Rakúska na Slovensko? Vie niekto či je monitorovaná aj zelená hranica (Kopčianska ul. / Pressburger Strasse) a blízke okolie, príp. cesta pri Bratskej ul. v blízkosti D2 nachádzajúca sa takmer na hranici?
Predpokladám, že na odľahlom mieste "Jelení háj, štátna hranica" pri Dunaji určite nikto nekontroluje. A čo poľná cesta medzi obcou Deutsch Jahrndorf a Rusovcami alebo Trojmedzie? Veď prevádzači zvyknú využívať zelenú hranicu a na poľných cestách medzi Bratislavou a Burgenladnom ako aj Dolným Rakúskom väčšinou závory nie sú. Na miestach kde sa obvykle nenachádzajú žiadni ľudia a nie sú tam ani kamery nemôže byť problém pre prevádzačov odignorovať značku so zákazom vjazdu...
šm11