Mal by som otazku vyplyvajucu zo situacie ktora sa opakuje casto a tou je skorsi odchod predovsetkym nocnych spojov, ako je napisane v CP. Deje sa to pravidelne, vacsinou skorsi odchod o 2 - 3, ale zazil som aj 4 minuty. Cislo na dispecing uz mozem mat na rychlej volbe ? Avsak tentokrat som siel linkou N74, vozidlo 3405 zo zastavky Zimny stadion, odchod ma 0:18, z dialky som ho zbadal tak som utekal, uznavam, sofer mi zastavil, tesne, ale stihol som. Ibaze na mojom telefone bolo 0:16, na oznacovaci bolo 0:16 aj na tabuli s casom a pasmom bolo 0:16. Sofera som upozornil, ze odchod ma az o dve minuty naco ma arogantne odbil s tym, ze on ma na palubnom pocitaci iny cas a on sa riadi podla toho.
Preto sa pytam, je mozne aby mu ukazovali iny, skorsi cas ako je na oznacovacoch a hlavne ako je cas realny?
A ma vyznam podavat na toto staznosti? Naozaj sa to riesi? Ak musim ist taxikom kvoli tomu, ze sofer siel v predstihu, mam narok na jeho preplatenie?
Skontroloval som svoj cas aj podla tabule na Hlavnej stanici, podla nej mi sli moje hodiny dokonca o 17 sekund skor, podla casu v dalsom spoji mi cas tak isto sedel.
P.S.: Opravte ma, ale pamatam si spravne, ze treba byt 59 sekund pred odchodom na zastavke?
V 29. minúte ma zaujal vlak idúci po opačnej koľaji v rovnakom smere. Nejaký predpis zakazuje umožniť prestup cestujúcim (mimo stanice), aby boli v cieli cesty skôr? Pani z videa spomínajúcej, že potrebuje stihnúť lietadlo by sa išlo zišla možnosť si prestúpiť...
Inak až 3-hodinové státie na mieste kvôli čakaniu na obhliadajúceho lekára sa mi zdá byť zbytočné... To aj v zahraničí je tak? A vlastne Regiojet v mimoriadnych situáciách dokáže niekedy zabezpečiť aj NAD?
Mám určite pravdu. ? To už mohol zostat radšej Delfín, ten uz si zarobil svoje za ksefty pre ja a ty tak mozno teraz by sa mu pohlo svedomie a chcel by to nejakou prospesnou cinnostou pre dpb odcinit.?
Ide o to, že výhybku treba aj blokovať. Ked voz pride, nastavi si vyhybku (prestavi, alebo ponecha v smere) Problem je, ze vyhybku prestavi aj zapnute kurenie ci iny odber (kedze vyhybky su odberove a daju sa prestavit aj jazdou/brzdou), vodic pri prechadzani poveloveho trolejoveho kontaktu stlaca tlacidlo druhe a to blokovanie vyhybky (na kratky cas odpaja odbery vozidla od zdroja (pantografu) a umozni zablokovanie vyhybky prejazdom)
ross