Ja by som to zjednodusil. Spravil by som povinnu registraciu na Olejkarskej, kam by si prisiel v pracovny den medzi 9:00 a 13:00, DPB by ti z auta demontoval koleso, auto odtahovkou za par eur odviezol domov a koleso si nechal. Do troch dni by ti postou prislo potvrdenie podpisane panom direktorom a Mackovou o tom ze mozes cestovat MHD zadarmo, ak sa neopovazis zneuzivat napr. nocne spoje, alebo 37ku tym ze do nich nastupis. Po skonceni akcie ti DPB kurierom (postovne hradi prijmatel) posle naspat tvoje koleso, ktore si mozes namontovat naspat.
Ja si myslím, že by som sa mal revízorovi preukazovať "veľkým" aj "malým" techničákom, poistkou, osvedčením o technickej aj emisnej kontrole, prípadne kontrolou originality. A ideálne pre úplne potvrdenie úplného osvedčenia o evidencií by som mal ísť rovno vedľa autobusu aj autom, aby som mu aj to ukázal Správne som to pochopil? ?
Tak ako to napísať aby to bolo jednoznačné, keď do 2005 to bol technický preukaz, potom osvedčenie o evidencií ( a neskôr I, resp. II. časť) a ešte aby to bolo aj pre cudzincov, lebo aj tí tu môžu cestovať na ich vodičák a techničák (teda vraj taký bol zámer). A hlavne aby to pochopila pani Suzanna V, ktorá to dávala na web dpb.
Inak zas milion debilnych podmienok, napr. neplatnost v nocaku, alebo v 801 na mestskom useku (to akoze preco, ked tam inak plati uplne bezna tarifa?). Zostanem ja ten tyzden pekne mobilny vdaka autu, kym v tej socifirme nepochopia ze klucom je jednoduchost a slusnost.
Mna by zaujimalo co DPB rozumie pod "uplnym" osvedcenim o evidencii. Existuje aj neuplne OoE? Apropo, uz by im niekto mohol vysvetlit ze osvedcenie o evidencii nie je technicky preukaz, aj ked velka cast naroda tento archaizmus pouziva (v hovorovej reci to nevadi, ked to ale niekto zacne pchat do podmienok, to uz trochu moze).
TeBeCe