Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #209168:
Určite bude. Dúfam však že pôjde okruhom cez Obchodnú na Kamenné nám. Nech čo najviac pomôže L5 po STU.
Nove CP elin stale nikde ??? Bude dajaka L7 na Racianskej ci nie ? ?
Reply on: Viko #209166:
Tak sa bud vratia naspat, alebo zostanu na tych inych linkach.

Ja mam skor obavy o ludi co dnes 95 cestuju k Toweru 115, alebo od Noveho mostu.
Reply on: Gryzly65 #209164:
Ano, lenze treba brat do uvahy, ze s uzavretim Stareho mosta a vznikom okuky cez Apollo nemala cast povodneho osadenstva 95-ky presedlala na ine linky.
Reply on: Error 0x007 #209148:
Nechcem príliš rýpať, ale zobrazovanie 8 namiesto X je vcelku bežný jav u nových vozov... podobne, ako zobrazovanie 4 namiesto N.
Reply on: Viko #209134:
Práve naopak, LV je uspôsobené už dávno. Na električku ti pri TPDčku prestúpi celé osadenstvo linky 95, ktoré sa predtým viezlo do mesta.
Reply on: TomJ #209162:
Vrátil by sa iba stav pred zrušením L 34.
Reply on: david1 #209160:
Lenže aj spojenie Patrónka - Petržalka je žiaduce a 92 to určite nevykryje.
Doplnujem: toto by platilo pri pripadnom linkovani L6 Petrzalka-Dubravka
Reply on: 810zssk #209150:
S tou 83 alebo 84 som myslel zmenu druhej konečnej pre spestrenie spojenia. Patrónka, centrum by ostali zachované. Ako som písal spojil by som to na priamo s východom mesta.
Reply on: Jadran #209158:
A kedze DPB to nebol schopny niekolko rokov spravne nastavit na "teplomeroch", tak necakajme ze to spravne nastavi na novych displejoch (k pripadnemu "nedasato" vopred uvadzam ze v Brne sa na teplomeroch aj vsetkych druhoch displejov spravne pri N linkach vypisuje Nko a to to oznacovanie Nkami zaviedli o niekolko rokov neskor ako DPB).
Reply on: Error 0x007 #209148:
jedná sa o systémové označenie tej linky, to je bežné vo všetkých vozoch, ktoré disponujú novým typom displejov... na nočákoch máš napríklad 455, 429 miesto N55 a N29...
Reply on: frenky #209151:
S L80 súhlas. Vždy bola vyťaženejšia v úseku Záporožská - Centrum ako L 88.
Inak asi sa zatiaľ nevie presný dátum obnovenia električky na hl. stanicu čo ?
Reply on: Joyki #209154:
Isiel som X13kou v poslednych mesiacoch iby par krat, tak neviem, ale doteraz som si take nevsimol ?
Reply on: Error 0x007 #209148:
Vždy to ukazuje 813.
Reply on: frenky #209151:
Mohli by sa nasadit klobasy (ak ich je vobec dost) ?
Reply on: frenky #209151:
Moze byt, ja som to len uviedol ako mozny protiargument 🙂 Urcite nie som za akekolvek zasahovanie do 88, povazujem ju za jednu z najlepsie riesenych liniek v meste.
Reply on: 810zssk #209150:
Linka 80 chodi uz beztak dost prepchata.. Najma rano. Keby sa tam mali tlacit aj povodni cestujuci z 88, tak neviem, aky interval by tam bol vhodny potom. 2minuty? ?
Reply on: david1 #209145:
Aj keby sme hned povazovali useknutie 88 v Petrzalke za dobry napad, tak ju nemas kde otocit 🙂 Plus by si zhorsil spojenie pre okolie zast. Zaporozska, hoci tam by sa dalo argumentovat ze 80ka je sama o sebe dost dobre spojenie.

Obmedzeine 83 a 84 by nebolo ziaduce, sice tiez idu z Petrzalky do Dubravky, ale po uplne inej trase a teda obsluhuju aj uplne nesuvisiace relacie (napr. Petrzalka - Patronka, Patronka - Dubravka, centrum - Dubravka, atd).

Linkovanie autobusov by som okrem upravy 95ky v zasade vobec neriesil - sucasne linkove vedenie uz s elektrickami pocita. Mozno by som akurat este uvazoval od nejakom napojeni Auparku na elektricku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.