Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak už som dostal všetky odpovede, tak sa vrátim k "posilovej doprave" na Senecké leto.
Odpovede

1. ... "ako bola zabezpečená doprava odvozu účastníkov po skončení tohto podujatia. Tento rok totiž (opäť) zostali desiatky až stovky cestujúcich na vlakovej stanici, ktorý sa nedostali do prvého ranného vlaku smer Bratislava a ďalšie desiatky sa museli tlačiť v preplnenom vlaku a zároveň sa chcem opýtať či plánujete v budúcnosti o zlepšenie dopravy z tohoto podujatia." ..

Odpoveď zo Senca
"Je pravda , že aj po odchode týchto vlakov ostalo na stanici ešte niekoľko desiatok ľudí, ale ďalší vlak smerom na Bratislavu išiel o 5.20 hod a začali chodiť aj autobusové spoje. Nie je pravda ,že sa to stalo opäť. Po minulé roky, prvé vlakové spoje stihli pojať a odviezť podstatnú časť účastníkov, ktorí mali záujem. Tiež si treba uvedomiť , že nebola žiadna požiadavka ani na mimoriadne vagóny smerom k nám na akciu do Senca. V každom prípade ďakujeme za tip a budúci rok sa budeme snažiť osloviť ZSSK na lepšie zabezpečenie odvozu účastníkov v prípade, že táto akcia si zachová terajší masový charakter."

na moju ďalšiu reakciu, keďže sa ohradili voči slovíčku opäť, že pred 3 rokmi bol vlak rovnako plný a nepobral všetkých, som už odpoveď nedostal

2. to podstatné od ZSSK. otázka: " Ak už bol vypravený vlak so 6 vagónmi, prečo ich nebolo možné v nedeľu ráno vypraviť 8 alebo viac? Alebo to mám brať tak, že ak si organizátor sám nepožiada/neobjedná navýšenie kapacity vlaku, tak ZSSK to samo od seba nespraví ?"

vtipná odpoveď: "Vlak Os 4600 smer Bratislava s odchodom zo železničnej stanice (ďalej len „ŽST“) Senec o 4:28 h, je zostavený z poschodovej jednotky Push-Pull s kapacitou 362 miest na sedenie a 352 miest na státie. Pri zmene radenia vlaku za klasickú súpravu by došlo k podstatnému zníženiu komfortu cestovania, nakoľko by súprava vlaku bola zostavená z prevažne starších vozňov bez klimatizácie. Vzhľadom na technológiu obehov vlakových súprav by k zámene a teda aj k zmene radenia súprav a následne zníženia komfortu pri cestovaní došlo počas dvoch dní a to až pri 15 vlakoch. Danou zmenou radenia by bolo dotknuté množstvo cestujúcich na tratiach Nové Zámky - Bratislava - Kúty a Bratislava - Leopoldov, čo by bolo samozrejme nežiadúce.
Akciu „Senecké leto" navštevujú priaznivci prevažne z blízkeho okolia, cca do 30 km. Zvýšenú frekvenciu cestujúcich teda evidujeme len na krátkom úseku."
"Na trati Bratislava - Nové Zámky je prevažná väčšina vlakov radená z ucelených elektrických poschodových jednotiek, z uvedeného dôvodu nedošlo k posilneniu vlakov počas konania akcie „Senecké leto“."

moja reakcia:
2. Tak sa pýtam ako je možné, že vzhľadom na technológiu obehu vlakových súprav sa tam predsa len tá súprava namiesto push-pullu dostala ?
3. A keď už tam tá súprava bola, prečo nebolo radených viacero vagónov, keďže problémy s kapacitou na tomto vlaku po skončení Seneckého leta sú každoročne.

"Akciu „Senecké leto" navštevujú priaznivci prevažne z blízkeho okolia, cca do 30 km. Zvýšenú frekvenciu cestujúcich teda evidujeme len na krátkom úseku. "
Cca 30km je 1/3 trasy Os vlaku Nové Zámky - Senec - Bratislava
To blízke okolie po trase zahŕňa dve 6 tisícové obce a 450 tisícovú Bratislavu, ktorá je práve tých 30km. Spomínaný prvý vlak som (chcel) využil/ť za posledné 4 roky 2 razy a vždy bol preplnený.

odpoved ZSSk:
odboru inšpekcie a kontroly Železničnej spoločnosti Slovensko a.s. (ZSSK) bol dňa

4.8.2015 doručený spisový materiál vo veci námietky s vybavením Vášho podnetu zo dňa

24.6.2015 vo veci nedostatočnej kapacity vlakov na spoločenské podujatia.

Odbor inšpekcie a kontroly (OIK) prešetril Váš pôvodný podnet, preveril postup oddelenia zákazníckych podaní, pričom bolo zistené, že pri prešetrení Vášho podania postupovala podľa Smernice pre vybavovanie podaní (2_04_0!K-v6).

Šetrením na Sekcii marketingu bolo zistené, že zo strany organizátora nebola zaslaná žiadna požiadavka resp. návrh na posilnenie kapacity vlakov. Elektrická poschodová jednotka, ktorá býva radená vo vlaku Os 4600 bola nahradená staršou zostavou z prevádzkových dôvodov (montáž kamerového systému). Vysoké množstvo účastníkov akcie, ktoré uvádzate by aj tak nebolo možné prepraviť naraz ani pri kapacite 8 vozňoch. Mohli sa prepraviť nasledujúcimi spojmi v čase o 5:32, 6:40 h.

Váš podnet na zvýšenie kapacity vozňov na spoločenské podujatia bol postúpený na Sekciu marketingu ZSSK.
Reply on: david1 #209169:
Skor tipujem byvalu L7 , tj smer mesto ako L3 a nazad po trase L5.
Reply on: david1 #209169:
Tu by asi bolo najideálnejšie, keby mala ráno okruh Obchodná - Kamenné - Špitálska a poobede opačný, ale neviem ako by sa to uviedlo do CP a riešiť to dvoma linkami (7 a 17) tiež asi nie je zrovna výhra.
Reply on: Petto #209168:
Určite bude. Dúfam však že pôjde okruhom cez Obchodnú na Kamenné nám. Nech čo najviac pomôže L5 po STU.
Nove CP elin stale nikde ??? Bude dajaka L7 na Racianskej ci nie ? ?
Reply on: Viko #209166:
Tak sa bud vratia naspat, alebo zostanu na tych inych linkach.

Ja mam skor obavy o ludi co dnes 95 cestuju k Toweru 115, alebo od Noveho mostu.
Reply on: Gryzly65 #209164:
Ano, lenze treba brat do uvahy, ze s uzavretim Stareho mosta a vznikom okuky cez Apollo nemala cast povodneho osadenstva 95-ky presedlala na ine linky.
Reply on: Error 0x007 #209148:
Nechcem príliš rýpať, ale zobrazovanie 8 namiesto X je vcelku bežný jav u nových vozov... podobne, ako zobrazovanie 4 namiesto N.
Reply on: Viko #209134:
Práve naopak, LV je uspôsobené už dávno. Na električku ti pri TPDčku prestúpi celé osadenstvo linky 95, ktoré sa predtým viezlo do mesta.
Reply on: TomJ #209162:
Vrátil by sa iba stav pred zrušením L 34.
Reply on: david1 #209160:
Lenže aj spojenie Patrónka - Petržalka je žiaduce a 92 to určite nevykryje.
Doplnujem: toto by platilo pri pripadnom linkovani L6 Petrzalka-Dubravka
Reply on: 810zssk #209150:
S tou 83 alebo 84 som myslel zmenu druhej konečnej pre spestrenie spojenia. Patrónka, centrum by ostali zachované. Ako som písal spojil by som to na priamo s východom mesta.
Reply on: Jadran #209158:
A kedze DPB to nebol schopny niekolko rokov spravne nastavit na "teplomeroch", tak necakajme ze to spravne nastavi na novych displejoch (k pripadnemu "nedasato" vopred uvadzam ze v Brne sa na teplomeroch aj vsetkych druhoch displejov spravne pri N linkach vypisuje Nko a to to oznacovanie Nkami zaviedli o niekolko rokov neskor ako DPB).
Reply on: Error 0x007 #209148:
jedná sa o systémové označenie tej linky, to je bežné vo všetkých vozoch, ktoré disponujú novým typom displejov... na nočákoch máš napríklad 455, 429 miesto N55 a N29...
Reply on: frenky #209151:
S L80 súhlas. Vždy bola vyťaženejšia v úseku Záporožská - Centrum ako L 88.
Inak asi sa zatiaľ nevie presný dátum obnovenia električky na hl. stanicu čo ?
Reply on: Joyki #209154:
Isiel som X13kou v poslednych mesiacoch iby par krat, tak neviem, ale doteraz som si take nevsimol ?
Reply on: Error 0x007 #209148:
Vždy to ukazuje 813.
Reply on: frenky #209151:
Mohli by sa nasadit klobasy (ak ich je vobec dost) ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.