Ano, lenze treba brat do uvahy, ze s uzavretim Stareho mosta a vznikom okuky cez Apollo nemala cast povodneho osadenstva 95-ky presedlala na ine linky.
S tou 83 alebo 84 som myslel zmenu druhej konečnej pre spestrenie spojenia. Patrónka, centrum by ostali zachované. Ako som písal spojil by som to na priamo s východom mesta.
A kedze DPB to nebol schopny niekolko rokov spravne nastavit na "teplomeroch", tak necakajme ze to spravne nastavi na novych displejoch (k pripadnemu "nedasato" vopred uvadzam ze v Brne sa na teplomeroch aj vsetkych druhoch displejov spravne pri N linkach vypisuje Nko a to to oznacovanie Nkami zaviedli o niekolko rokov neskor ako DPB).
jedná sa o systémové označenie tej linky, to je bežné vo všetkých vozoch, ktoré disponujú novým typom displejov... na nočákoch máš napríklad 455, 429 miesto N55 a N29...
Moze byt, ja som to len uviedol ako mozny protiargument Urcite nie som za akekolvek zasahovanie do 88, povazujem ju za jednu z najlepsie riesenych liniek v meste.
Linka 80 chodi uz beztak dost prepchata.. Najma rano. Keby sa tam mali tlacit aj povodni cestujuci z 88, tak neviem, aky interval by tam bol vhodny potom. 2minuty? ?
Aj keby sme hned povazovali useknutie 88 v Petrzalke za dobry napad, tak ju nemas kde otocit Plus by si zhorsil spojenie pre okolie zast. Zaporozska, hoci tam by sa dalo argumentovat ze 80ka je sama o sebe dost dobre spojenie.
Obmedzeine 83 a 84 by nebolo ziaduce, sice tiez idu z Petrzalky do Dubravky, ale po uplne inej trase a teda obsluhuju aj uplne nesuvisiace relacie (napr. Petrzalka - Patronka, Patronka - Dubravka, centrum - Dubravka, atd).
Linkovanie autobusov by som okrem upravy 95ky v zasade vobec neriesil - sucasne linkove vedenie uz s elektrickami pocita. Mozno by som akurat este uvazoval od nejakom napojeni Auparku na elektricku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki