Reply on: Ámos #206517:
Viac menej ma pravdu kazdy, len kazdy tahate z druheho konca. Je jednoznacne potrebne mat na sklade ND, no ide najma o spotrebny tovar ktory prio beznehodovom stave sa musi menit tak ci onak. Spatne skla, ziarovky, brzdove oblozenia, uhliky motorov, uhliky na zberace (E+T) a pod kraviny sa proste minaju, tie maju byt. No veci na vymenu po nehode (celne skla, narazniky, casti karoserie a pod) je zbytocne drzat, najma pri rozmanitom vozoparku. Len take celne skla.... Co typ, to ine....co seria, to ine.... ine to bolo za cias minulych, kedy Skoda 14Tr, Karosa B732 ci Tatra T3 boli v principe co do dielov vo velkej miere zhodne vozidla. Dnes je doba ina....ale zas na druhu stranu, prave DPB ma vlastnu zeleznicnu vlecku napojenu na zst nove mesto. Pristup do kazdej vozovne hned z dialnice. Naozaj drzat diely je zbytocne, ako uz bolo pisane. Na dennom osetreni vidim, co uz konci z dielov, a naplanujem pri pravidelnej objednavke nove kusy na dany pocet. Pri nehodovm stave sa hajit tym, ze cakanim na diely voz stoji....A? je po nehode, da sa robit dalsich X veci. zatial kontroly a spojazdnenie vozidla, priprava karoserie (vratane lakyrnickych prac) na osadenie dielov, a vuala, farba este nezaschla a diely dorazili......
Ci je tu dakto, kto miluje system DPB "Na holy ram osadime okna v tesneniach, a potom karoseriu nastriekame........"
S499.1023
A iste je extrémne výhodné objednávať zakaždým jeden kus čelného skla, čo je spotrebný materiál, než ich mať na sklade 5. Taktiež je iste extrémne výhodné predlžovať dobu odstavenia vozidla o čakanie na banálny ND. No a úplne najvýhodnejšie bolo vyhodiť VŠETKY už zaplatené náhradné diely, aj také, ktoré sú dodnes potrebné a potom ich pracne a draho zháňať.