Ze to nie je banalita mi hovorit urcite nemusis, vyuzivam tento spoj azda kazdy pracovny den.
S dverami pri otvoreni to este slo, horsie bolo, ked chceli dvere zavriet po vystupeni, tie sa samozrejme za protestneho sycania celkom dobre branili. nebol to vsak pre mna pekny pohlad, ak nahodou nejaky iniciativny mladenec tento boj vyhral. Jednak kvoli tomu mechanizmu, ktory ma obsluhu dveri na starosti a jednak preto, ako malo toho rozumu m amnoho mladych v gebuliach....?
Tak to bola výnimočnosť, zrejme vypadla súprava 671 a pár pantografov 560 majú stále k dispozícii v Zámkoch, alebo operatívne vymenili medzi Os 45xx a 46xx. V ten deň boli súpravy pomiešané kvôli kamalite. ... Bol by som ale zvedavý, ako ľudia otvárali tie dvere, keď väčšinou sa otvárajú, len keď chcú. ?
Ked to porovnavam s tou tureckou, mne sa nepaci, ze vsetko co pride do Bratislave ma iba nudny celocerveny nater. Mohli sa trochu pohrat s farbami a s dizajnom ?
Načo to tu spamuješ? Toto je fanúšikovská stránka MHD, takéto veci tu nikoho nezaujímajú. Takže komentáre podobného typu adresuj inam. Prosím adminov aby ho zablokovali.
Zaujem by mal ktokolvek komu to zaplatia. Otazka je, kto by to akoze mal platit. Lebo hovoris o vypisovani sutaze, ale kto by ju mal vypisat? Kto by podla teba mal byt objednavatelom takychto vlakov?
1. Kde si nabral ze "ZSSK ma problem vobec udrzat dopravu na sucasnych tratiach v krajine"?
2. DPB nikdy ziaden sukafon nemal, ak myslis ten co jazdil na 155ke, tak to bol sukafon ZSSK.
3. Akakolvek trat kde v spicke postacuje sukafon je nerentabilna a zo strany MDVRR bolo prezentovane ze taketo trate sa prevadzkovat v dlhodobom horizonte nebudu. A absolutne nevidim realne ze by si mesto zacalo objednavat ciernu dieru akou by nepochybne vlakova linka do Rajky bola.
Tuším vlaky môžu preisť jednu stanicu do susedného štátu bez špeciálnych "povoleni-procedúr" /resp jednoduchá procedúra a ak som správne pochopil tak dotknutý štát nemá moc pák na zabránenie/ teda ZSSK resp RJ by mohol do Rajky len MAV resp. GYSEV by mohli len po Rusovce ďalej už je to zložitejšie.
Výhodu tohoto smeru máš v tom že je tam diaľnica takže autá sa rozdelia v podstate na dva prúdy, jeden čo pôjde po normálnej ceste a druhý po diaľnici, ľudia z juhu zatiaľ takúto možnosť nemajú.
Pokiaľ viem záväzok na prevádzkovanie 801 už bude aj končiť nie? Chápem, ale podľa mňa by stálo za to pokúsiť sa o to. Samozrejme treba vypísať súťaž nemyslím si, že by to mala automaticky prevádzkovať ZSSK. Možno by mal záujem Regiojet, GYSEV alebo niekto iný. Myslím si, že stojí za to zvážiť túto variantu.
Nebude ale mega problem vybavit vlak do Rajky? ZSSK ma problem vobec udrzat dopravu na sucasnych tratiach v krajine a pochybujem, ze DPB ma stale sukafon v zalohe (a aj tam by bol problem pretoze 801 tusim musi jazdit nejaku dobu)
Osobne si myslím, že by sa nejaká krátka súprava určite zaplnila po dostavaní južného mesta a ďalších domov v Rusovciach, ale hlavný dôvod vidím v tom, že tá cesta z Rusoviec do Petržalky určite nebude už onedlho postačovať a budú sa tam tvoriť podobné kolóny ako z Rovinky a podobne a vlak by v tomto prípade bol určite rýchlejší. Samozrejme nehovoriac o tom, že je v Rajke vlakový prípoj na Hegyeshalom. Takže prečo nevyužiť koľajovú dopravu aj pre mestskú dopravu?
mathre