Ono sa tam absolútne nezmenilo nič čo sa týka hustoty dopravy v špičke. Autá tam takto bežne stávali aj pred vybudovaním zastávky Blumentál . Teraz je tam ešte horší lievik , keď že z Vazovovej idú dva pruhy. Chaos tam bol aj s jedným pruhom v minulosti.
Tam by to chcelo komplet zmenu riešenia dopravy. Možno urobiť obojsmernú Mýtnu po celej dĺžke + prerábka križovatky Račianske mýto.
Najdrahšie no najlepšie riešenie by bolo urobiť podjazd buď pre električky alebo autá pod križovatkou.
Odkedy zrušili možnosť odbočenia zo Šancovej na Račiansku sa to rokmi len zhoršuje.
Z Krížnej bolo tiež zrušené ľavé odbočenie na Legionársku. Tade sa to obísť nedá.
Z Vajnorskej jedine odbočením do Škultétyho a cez Kukučínovu. No to býva tiež slabo priepustné pre krátky zelený signal pri Kukurici.
Dalšia možnosť je už jedine pri Poluse alebo cez Nobelovu. No tieto prepoje už napĺňa Bajkalská resp. Tomášikova ul.
Pomohlo by aj vybudovanie plánovaných prepojov Predĺženie Tomášikovej ul na Račiansku a prepoj Bojnickej s Peknou cestou.
Obchvatom už dávno nik autom nejde pre zápchy ,ktoré tvorí tranzit skoro po celý deň.
a týmto sa pekne dostávame k tomu, čo KDI+magoriát blokujú, že by tadiaľ nemala byť žiadna možnosť prejazdu pre IAD
btw. zmenili značenie hlavnej cesty, že hlavná už nie je rovno, ale z Vazky?
Zjavne sa celkom neskoordinovali stavebnici robiaci horucovod a trat. A ked sa vyznacovali parkovacie miesta, tak niekto asi nedomyslel, ze sa ta trat bude robit. Takze dodatocne vyznacili niektore miesta nizsie.
Môže na zastávke autobusov MHD parkovať zájazdový autobus?
Dnes v noci bol zaparkovaný jeden autobus na Hodžovom námestí pred Crown plaza, hneď od zastávkového označníka. Okolo polnoci jeden chlapík čakajúci na N72 sa naštval a začal vyvolávať na nejaký dispečing (neviem či do DPB alebo na číslo, ktoré bolo na tom autobuse), ale niekoľko desiatok minút riešil s dispečerom neochotu vybaviť preparkovanie vozidla zo zastávky a vyhrážal mu sa policajtami. Je fakt, že kvôli tomu sa nemohli na danej zastávke zastaviť dva nočáky za sebou, len ma to zaujalo, či to bola oprávnená sťažnosť alebo tam parkoval legálne.
Nie je to zhruba rovnake, toto je o dost dlhsi usek, naozaj sa to zle odhaduje, lebo za tym je zas krizovatka (kam ZNOVA nemozes vojst kym nemozes prejst). Nemas sancu.
to je síce fajn, ale zhruba rovnaké je to aj pri prejazde križovatkou, prípadne (ne)státí na prechode pre chodcov .... ak si vodič nie je istý, nech ostane stáť až do momentu, keď bude mať istotu ...
Treba skusit napisat na magoriat a cim viac ludi, tym vacsia sanca ze sa daco pohne... ja som pisal sem aj s linkom na tie foto... odp@bratislava.sk ... nech sa uz konecne uvedomia
Celkom v pohode. Len otázka: na zastávke sa môže "zastaviť vozidlo"? Myslím tým, keď zastavím na zastávke (z dôvodu kongescie) a následne zastaví vozidlo MHD z ktorého vyjdu ľudia štrikujúci sa medzi autami, tak je to v poriadku?
Druhá ani nie otázka, ale skôr návrh: prečo konečne nezovšeobecníme v zákonoch striedavé radenie (tzv. zips) na všetky možné prípady? Lebo pri poslednom obrázku má podľa platných pravidiel cestnej premávky dať vodič na električkovej trati prednosť pred vozidlami v pribežnom pruhu, čo znamená, že ak by sa dodržiavala litera zákona v plnom znení, opäť anti-preferenciu.
Pokojne by sa hodila aj dopravná značka "iný zákaz" s dodatkom "vodiči! Umožnite vyprázdniť priestor koľajiska".
UltraM