Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Technopol #201996:
skor typicky 810zssk
Reply on: Technopol #201996:
Vytrhavas z kontextu. V pripade druheho vyroku bola debata o tom ze cestujucu skoro "zrazilo" auto ked vystupovala, t.j. je mozne predpokladat ze auto sa hybalo. Ano, dany vyrok bol nestastne naformulovany, mal som napisat ze sa tam nema pohybovat.
Reply on: S499.1023 #201999:
Ja som tam tiež jazdil ale len ako doprovod ku kamošovi ,ktorý bol za pedálmi.... ? Dnes sa to už nedá. Hneď by sme boli nahlásený aj z bonz videom za vykecávanie počas jazdy.... V žehličkách sa dalo sedieť aj v kabíne ?
Reply on: david1 #201995:
Pôvodne tam bol len odchodový semafor, nie semafor vo výstupišti. A ako rozhadzovali linky, to snáď viem ja ja, keď som tam práve v tých rokoch jazdil ? . Preto boli na Pragotronoch aj čísla nástupíšť.
Reply on: AAA #201997:
Dobre hovoríš, aj šesť bolo.
Reply on: S499.1023 #201990:
Nebolo tam kedysi liniek šesť? 1, 2, 3, 8, 13, 14.
Reply on: 810zssk #201993:
Schyzofrénia ?

"Prepac, ale fakt neviem podla coho tam ma clovek odhadovat ci cez tu zastavku prejde, alebo nie. Takze teoria ze dame do zakona nejaku povinnost je pekna, ale bude fungovat maximalne tak na vyberanie pokut, pretoze to bude povinnost ktoru si vodic nema ako splnit. Bohuzial."

"To nie je chybou tvorcov projektu, ale vodicov. Auto nema co hladat na zastavke ak tam stoji elektricka."
Reply on: S499.1023 #201990:
Semafor tam bol asi dorobený ale bol. Väčšinou tam kedysi vypravovali sólo vozy L2 a L8. Na prvé zase L1 /13/ ktoré mali na stanici dlhšiu pauzu. Pred ukončením premávky na stanici išli väčšinou linky na obrat okrem L13.Rozhadzovali ich rôzne... ?
Reply on: S499.1023 #201991:
Tá zastávka je naozaj veľmi veľmi dlhá. Ak máme v BA podobne "široké" kriźovatky, väčšinou sa jedná o zložené križovatky.

A potom je tu druhý problém s ktorým som sa stretol pri prvom prejazde. Kým som prešiel cez ten prah, musel som spomaliť a stihla ma predbehnúť električka. Keď som si to uvedomil, okamžite som zastavil (ale už v priestore zastávky). No na prvýkrát sa to naozaj nedalo odhadnúť.
Reply on: S499.1023 #201991:
Prepac, ale fakt neviem podla coho tam ma clovek odhadovat ci cez tu zastavku prejde, alebo nie. Takze teoria ze dame do zakona nejaku povinnost je pekna, ale bude fungovat maximalne tak na vyberanie pokut, pretoze to bude povinnost ktoru si vodic nema ako splnit. Bohuzial.
Reply on: kecho #201987:
S tym plne suhlasim ze IAD tam nema co hladat...
Reply on: 810zssk #201981:
Križovatky sú aj rozsiahlejšie a nikto sa s tebou nebude baviť, či si odhadol alebo nie.
Reply on: Valec #201970:
Tá tretia koľaj nebola pôvodne aj tak myslená ako dopravná (nemá nástupište, nemá semafor z výstupišťa do nástupišťa, pôvodne ani nebolo v pragotronoch), len pre odchody končiacich a poruchových vozov, to až keď tam mesto a DPB svojou filozofiou "odvšadiaľ všade trikrát do týždňa" narvalo päť liniek, začala sa používať ako dopravná.
Reply on: TeBeCe #201965:
Zakrývať klasický zvršok asfaltobetónom je pekná hovadina...
Reply on: 810zssk #201983:
Ono sa tam absolútne nezmenilo nič čo sa týka hustoty dopravy v špičke. Autá tam takto bežne stávali aj pred vybudovaním zastávky Blumentál . Teraz je tam ešte horší lievik , keď že z Vazovovej idú dva pruhy. Chaos tam bol aj s jedným pruhom v minulosti.

Tam by to chcelo komplet zmenu riešenia dopravy. Možno urobiť obojsmernú Mýtnu po celej dĺžke + prerábka križovatky Račianske mýto.

Najdrahšie no najlepšie riešenie by bolo urobiť podjazd buď pre električky alebo autá pod križovatkou.

Odkedy zrušili možnosť odbočenia zo Šancovej na Račiansku sa to rokmi len zhoršuje.

Z Krížnej bolo tiež zrušené ľavé odbočenie na Legionársku. Tade sa to obísť nedá.

Z Vajnorskej jedine odbočením do Škultétyho a cez Kukučínovu. No to býva tiež slabo priepustné pre krátky zelený signal pri Kukurici.

Dalšia možnosť je už jedine pri Poluse alebo cez Nobelovu. No tieto prepoje už napĺňa Bajkalská resp. Tomášikova ul.

Pomohlo by aj vybudovanie plánovaných prepojov Predĺženie Tomášikovej ul na Račiansku a prepoj Bojnickej s Peknou cestou.

Obchvatom už dávno nik autom nejde pre zápchy ,ktoré tvorí tranzit skoro po celý deň.
Reply on: 810zssk #201983:
a týmto sa pekne dostávame k tomu, čo KDI+magoriát blokujú, že by tadiaľ nemala byť žiadna možnosť prejazdu pre IAD 🙂
btw. zmenili značenie hlavnej cesty, že hlavná už nie je rovno, ale z Vazky?
Reply on: Ike #201954:
Zjavne sa celkom neskoordinovali stavebnici robiaci horucovod a trat. A ked sa vyznacovali parkovacie miesta, tak niekto asi nedomyslel, ze sa ta trat bude robit. Takze dodatocne vyznacili niektore miesta nizsie.
Reply on: endrucio #201984:
Mame trochu deravy zakon podla ktoreho nemoze na zastavke autobusu zastavit nic, ani autobus MHD ? Takze keby sa velmi chcelo, da sa to riesit
Môže na zastávke autobusov MHD parkovať zájazdový autobus?

Dnes v noci bol zaparkovaný jeden autobus na Hodžovom námestí pred Crown plaza, hneď od zastávkového označníka. Okolo polnoci jeden chlapík čakajúci na N72 sa naštval a začal vyvolávať na nejaký dispečing (neviem či do DPB alebo na číslo, ktoré bolo na tom autobuse), ale niekoľko desiatok minút riešil s dispečerom neochotu vybaviť preparkovanie vozidla zo zastávky a vyhrážal mu sa policajtami. Je fakt, že kvôli tomu sa nemohli na danej zastávke zastaviť dva nočáky za sebou, len ma to zaujalo, či to bola oprávnená sťažnosť alebo tam parkoval legálne.

Dik za objasnenie. ?
Reply on: gejza #201982:
Nie je to zhruba rovnake, toto je o dost dlhsi usek, naozaj sa to zle odhaduje, lebo za tym je zas krizovatka (kam ZNOVA nemozes vojst kym nemozes prejst). Nemas sancu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.