Nie je to zhruba rovnake, toto je o dost dlhsi usek, naozaj sa to zle odhaduje, lebo za tym je zas krizovatka (kam ZNOVA nemozes vojst kym nemozes prejst). Nemas sancu.
to je síce fajn, ale zhruba rovnaké je to aj pri prejazde križovatkou, prípadne (ne)státí na prechode pre chodcov .... ak si vodič nie je istý, nech ostane stáť až do momentu, keď bude mať istotu ...
Treba skusit napisat na magoriat a cim viac ludi, tym vacsia sanca ze sa daco pohne... ja som pisal sem aj s linkom na tie foto... odp@bratislava.sk ... nech sa uz konecne uvedomia
Celkom v pohode. Len otázka: na zastávke sa môže "zastaviť vozidlo"? Myslím tým, keď zastavím na zastávke (z dôvodu kongescie) a následne zastaví vozidlo MHD z ktorého vyjdu ľudia štrikujúci sa medzi autami, tak je to v poriadku?
Druhá ani nie otázka, ale skôr návrh: prečo konečne nezovšeobecníme v zákonoch striedavé radenie (tzv. zips) na všetky možné prípady? Lebo pri poslednom obrázku má podľa platných pravidiel cestnej premávky dať vodič na električkovej trati prednosť pred vozidlami v pribežnom pruhu, čo znamená, že ak by sa dodržiavala litera zákona v plnom znení, opäť anti-preferenciu.
Pokojne by sa hodila aj dopravná značka "iný zákaz" s dodatkom "vodiči! Umožnite vyprázdniť priestor koľajiska".
UltraM