Reply on: Turbo #20174:
A kedyže si to išiel košickým KT8? Pred dvoma rokmí? Vedz, že dnes je situácia v KE ohľadne KT-čiek odlišná. Všetky sú obojsmerne prevádzkyschopné a počas posledných výluk sa všetkých 19 každú chvíľu otáčalo. Za normálnych okolností sa KT8D5 otáčajú po každom ubehnutí 10.000 km. Na dvoch KT8 prebieha GO s dosadením NP článku, budúci rok budú nasledovať ďalšie. Budeme mať teda aj v ED vozidlá, ktoré budú vhodné pre prevoz telesne postihnutých ľudí. Bratislava v tomto smere zatiaľ nerobí nič. Alebo je to inak?
Z
Ponukam male nezawisle zhodnotenie klbovych TAMov:
Z pohladu prevadzky (vodicov):vozidlo skvele "sedi" na ceste, je dobre ovladatelne, ma priestrannu kabinu a celkove podava velmi dobry vykon. Jedina vytka zo strany cestujucich su drevene sedadla - boli vsak do vozidiel objednavane na vyslovnu ziadost DP - a niet sa velmi co cudovat, pretoze po skusenostiach v inych typoch vozidiel, kde su montovane kozene, kozenkove ci tapacirowane sedadla to bolo sice krajne, ale..riesenie...kvoli notorickym nicitelom, ktori dokazu z "drahsieho" sedadla za par minut urobit znehodnotenu kopku smetia