Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #20178:
Pokiaľ máš na mysli fakt, že "V Bratislave sa to nedá, pretože v Bratislave máme iné starosti", tak s Tebou súhlasím. Moje návrhy boli ale smerované k virtuálnemu dopravnému podniku, kde sa to dá upraviť podľa Prahy. V Bratislave sa nebudú robiť ani spojky, pretože platí Železničiarske Sedmoro:
1) Nikdy sa to tak nerobilo
2) Ešte nič neprišlo
3) Všetci sú na obede
4) Cestujúci by to nepochopili
5) Bolo by to bars zložité
6) Nerobte problémy a nejako sa dohodnite
7) Aj tak to bude celé na hxxno
Ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, ostatné súpravy zadržím generálnym stopom a budú precházdzať do protismeru na predchádzajúcej spojke.
I.
Reply on: Sarko #20178:
Pokiaľ máš na mysli fakt, že "V Bratislave sa to nedá, pretože v Bratislave máme iné starosti", tak s Tebou súhlasím. Moje návrhy boli ale smerované k virtuálnemu dopravnému podniku, kde sa to dá upraviť podľa Prahy. V Bratislave sa nebudú robiť ani spojky, pretože platí Železničiarske Sedmoro:
1) Nikdy sa to tak nerobilo
2) Ešte nič neprišlo
3) Všetci sú na obede
4) Cestujúci by to nepochopili
5) Bolo by to bars zložité
6) Nerobte problémy a nejako sa dohodnite
7) Aj tak to bude celé na hxxno
Ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, ostatné súpravy zadržím generálnym stopom a budú precházdzať do protismeru na predchádzajúcej spojke.
I.
Reply on: Vladimír #20175:

Dispečeri sú samozrejmosť. Bez dispečera by sa ani lístok nemohol pohnúť 😉.
Reply on: Igorko #20176:

Praha je Praha. Čo Bratislava?

Ohľadne výpočtov, všetko je len teória. Čo ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, tak, že za výhybku sa dostane len jedna súprava? Inak myšlienka hromadného cúvania sa mi páči 🙂.
Reply on: Igorko #20176:

Co sa tyka tej manipulacie so surpavami, tak plne suhlasim s tebou popisanym postuom.
Reply on: Sarko #20173:
Odbrzdený brzdový pedál spôsobí nefunkčnosť EDB, nie BS. Ale opakujem, v Prahe upravili zapojenie ovládania zo zadného panelu tak, že odparkovaný brzdový pedál nespôsobuje nefunkčnosť EDB, cúvanie zo zadného panelu B vozidla pri zapnutom riadení A vozidla nespôsobuje nefunkčnosť BS, na dĺžku vozidla sa cúvať s cestujúcimi môže atď.
A len tak mimochodom, Tvoj výpočet je nesprávny.
Ak je manipulačná doba 5 minút (čo je teda za podmienky prítomnosti dispečerov silne prehnané), tak nebudem postupovať spôsobom "zmanipulujem jednu súpravu, tá odíde a manipulujem s druhou" ale spôsobom "všetkých 5 súprav vycúva, prvá odchádza naprázdno 4 zastávky, druhá 3, tretia 2 , štvrtá 1 a posledná berie cestujúcich od začiatku. Čas: 10 minút od príchodu dispečerov.
I.
Reply on: Sarko #20173:
Ja opakujem, že pri cúvaní by boli prítomní dispečeri.
Reply on: Sarko #20173:

Ja som isiel v KE na KT8 a stacilo mi... Ale v Brne by som si rozhodne zajazdil! Tam su ine trate... 🙂

Mimochodom, pokial viem, tak na dlzku supravy je povolene cuvat. Ci ako to ma DPB v D1/1...
Reply on: Igorko #20171:

Prax mam, ale vodicske opravnenie nemam. Ani predpisy mi nezabranili, aby som si neprejazdil napr. celu brnensku tram siet so vsetkymi typmi vozidiel 🙂.

V pripade cuvania by som sa ako vodic strikne drzal zakona a ani sa len nepokusil zariskovat pripadne zivoty ludi. Treba si uvedomit, ze staci taka malickost, odbrzdeny brzdovy pedal (ci uz na "A" alebo "B" vozidle) a vozidlo je tym padom bez brzd! Takze vseobecne nie som za strikne dodrziavanie predpisov, ako za posudzovanie jednotlivych pripadov.
Reply on: Vladimír #20157:
Nepredstavuješ ale Sarko je predpisožrút:-).
I.
Reply on: Sarko #20152:
Prepáč, prosím, Ty máš aj prax ako vodič električky?
I.
Reply on: galiyosha #20167:
Nepokracovalo sa uz tusim preto lebo tento spolocny podnik skrachoval....
Reply on: galiyosha #20167:
4400 je k dnesnemu dnu v stadiu oprav a postupnej udrzby-treba mu drzat palce 🙂
Ad:onvo vs.TAM

Ponukam male nezawisle zhodnotenie klbovych TAMov:
Z pohladu prevadzky (vodicov):vozidlo skvele "sedi" na ceste, je dobre ovladatelne, ma priestrannu kabinu a celkove podava velmi dobry vykon. Jedina vytka zo strany cestujucich su drevene sedadla - boli vsak do vozidiel objednavane na vyslovnu ziadost DP - a niet sa velmi co cudovat, pretoze po skusenostiach v inych typoch vozidiel, kde su montovane kozene, kozenkove ci tapacirowane sedadla to bolo sice krajne, ale..riesenie...kvoli notorickym nicitelom, ktori dokazu z "drahsieho" sedadla za par minut urobit znehodnotenu kopku smetia 😕
ad tam busy: preco sa vlastne s nakupmi tamov nepokracovalo? nemali sa ako prefinancovat? a nevie niekto, ci teda este niekedy bude jazdit 4400?

ad spojky na tratiach: kolko myslite, ze by stalo realizovanie tychto modifikacii? lebo v kratkom case je to po sprevadzkovani buse uz druhy skvely napad, o ktoreho praktickej realizacii v dpb ale velmi pochybujem 😞 a nebol by mi niekto ochotny vysvetlit, aky je rozdiel medzi kolajovou splietkou a dvojitou spojkou? nie celkom dobre som to z tej diskusie pochopil 🙂
Reply on: d3k0 #20165:
Tzn. 3 stupnova ?
Reply on: onvo #20163:
Prevodovka VOITH je super, rovnaku znacku mame aj v najnovsich SORoch 😉
A tak udaje o motoru mate na webu, ale prevodovka ?
A poruchovost ?
Reply on: d3k0 #20160:
Zajima mne hlavne motor a pouzita prevodovka.
Jinak vozy jsou snad licencni MANy, pokud je mi znamo.
Reply on: d3k0 #20160:
skaredy interier? mne sa paci nahodou 🙂 hlavne ten velky priestor 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.