Pokiaľ to má ešte na streche dva zberače, tak je to OK ale smradobusy, ekobusy čistiate zvuk a odsávajúce hluk a podobné zvrhlosti naozaj stačia ako doplnok do dier, kam sa nevyplatí koľajnice ani drôty ťahať, ale prekrýbvať s nimi E linky mi príde zvrátené.
I.
nielen jedna, ale štyri (električky, trolejbusy, autobusy, nočáky). Všetko so zastávkami a .pdf Len sa mi ich asi nebude chcieť tak pravidelne aktualizovať, to už by bolo časovo náročné.
V tejto súvislosti mi prišla na um zapamätaniahodná myšlienka pán Zachara, ktorý vo svojom v príhovore v broúre Sprievodca MHD v Bratislave na adresu nového tarifného systému uviedol, že zavedením druhého tarifného pásma "cenovo zvýhodňujeme tých, ktorí nebudú cestovať preplnenou centrálnou mestskou časťou". Ešte keby tak tí, čo sa presúvajú z jednej strany mesta na druhú mali na výber...
Re #20048 Z: Ja tiež nie som odborník na koľajovú dopravu, no nerozumiem, prečo by sa mala koľajová trať rozrastať do boku. Ostatná doprava predsa nebude obmedzená. Celý návrh spočíva v tom, aby občas z koľaje jedným smerom prešla spojka do opačného smeru. Podobne ako na košickej trati do USS.
Ale ako vidím, podrobnosti, kým som písal tento príspevok, rozviedol už Igorko
Co som pocul, tak ak bude treba, tak to bude jazdit v 5-minutovych intervaloch :-)) Ak bude treba, tak sa napr. linka A bude tocit na Cintorine Slavicie udolie resp. Vojenska nemocnica a pojde do Petrzky...
DPB by bol hlupy, keby ako doplnok k lacnejsej elektrickej trakcii vypravoval po tej istej trase autobusy. Ako by sa potom zabezpecil preklad? Naco by autobusy stali rano v zapche? Co s ludmi, ktori by prebiehavali od autobusu na elektricku a naopak - podla toho, co by prislo skor?
Tramvaj dokonca nemusi byt v strede nicoho, moze byt uplne sama a moze mat po okrajoch krasny zeleny travnik. Pripadne po jednom z okrajov dvojprudovu cestu
Ja si pripadam ako medzi profesionalmi. Teda co sa tyka dopravy v BA. Myslel som si, ze sa bavim s ovela starsimi ludmi ako som ja. A co ma teda naozaj prekvapilo si ty COLOR.
Neviem si predstavit spominane miesto-a ako hovorim, ani zdaleka nie som odbornik na kolajovu trakciu- -to "moje" su kardany, vstrekovacie cerpadla, kompresory, prevodovky a este cela hromada podobne zabavnych prvkov-a cele to ma nadhernu obdlznikowu formu, v lepsom pripade este stredovy mech :o)
No ale ja mám pocit, že Vladimír nechcel budovať trojkoľajky ale spojky medzi existujúcimi koľajami, tak ako je to napríklad na košickej pomalokrivodráhe.
Re #20044 Turbo: Tie výhybky by mohli byť po hrote a do jednokoľajného úseku by sa cúvalo, bo máme bars málo roztrhaných súprav:-).
I.
E-eeee-tak urcite nie Konkretne v tomto pripade som mala na mysli prepojenie useku (zhruba) Molecova ku tzv."skleniku", kde by cestujuci v pripade zaujmu mohli prestupit na 83ku ci 34ku.
Vlastne viem, preco sa ta tramvaj stavala tak ako sa stavala, asi sa pocitalo s metrom... A tramvaj mala ostat na povrchu ako doplnok, cize nieco pomale...
Potom by ta linka mohla jazdit rovno po celej Bratislave, lebo vsetky useky su potenciane kolizne. Neviem preco pri stavbe napr. Karlovej Vsi tu elektricku tahali tak ako ju tahali. Vsak mohla ist uplne mimo cesty, krizovania mohli byt mimourovnove, tak ako to maju v Brne.
Nemala som na mysli zavadzanie subeznych busovych liniek - ved stav poctu vozov je k dnesnemu dnu kriticky - skor jednu celodenne premawajucu linku, ktora by kolidovala s usekom, kde su pravdepodobne krizove situacie a ktora by nejako spojila prestupove uzly uz existujucich autobusovych liniek-ber to ale vsetko len ako priklad.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0