Interval 30 minút pre autobusy zo záchytných parkovísk na omšu je snáď zlý žart. Veď to by stačilo pre frekvenciu príchodov 5 ľudí, čiže 1 plné auto, za minútu...
Ale pritom na električkovom nástupišti asi v paťminútových intervaloch hlásili, že električky nepremávajú (okrem toho to bolo aj dosť jasne vidieť ) a že náhradná doprava premáva z autobusového nástupišta. Bol som príjemne prekvapený informovaním. Len to, že má označenie 82 nikto nepovedal Pritom nebol problém dať busu číslo 1 ...
Taká podobná mapa aj so zastávkami už je aj nakreslená a bola asi pred mesiacom publikovaná v Pravde v prílohe Bratislava. Na iMHD zatiaľ nie je. Načo potrebuješ nakresliť tú mapu?
Ja viem ze sa o tom uz popisalo asi na dispecerskom fore...Co je to za blbost nechat uzavrete Racko viac ako 30 minut kvoli navsteve a to v popopludnajsej spicke a to iste aj vecer okolo 19 30 kde som to zazil sam. Vodici MHD hromzdili ze to uz asi neni ani mozne , niektory to vzdali a tocili sa na najblizsich konecnych, chaos a meskanie , ludia a vodici gumokolov nadavali policajtom (aj tak za to nemohli),ze co to ma znamenat. Ludia povacsinou mrzli vonku , lebo papez isiel do postielky. (Aj tak papamobil nesiel, asi si papez sadol do BMW). Neviem preco nepustali aspon MHDcku, pan Packa to riadne zpackal... A ten vrtulnik , no strasne.Neviem ci to bola obetavost vodicov alebo dispecingu ze nechali dlhsie linky jazdit dalej napriek totalnemu meskaniu aj vecer ale vdaka aj tak
Obaja mate velku pravdu-vela v tejto situacii nebolo vyriesene pruzne, hlavne rychle odpratanie auta z kolajiska, resp. co najrychlejsie policajne zhodnotenie tejto nehody. Tazko sa mi k situacii objektivne vyjadruje-nebola som tam, videla som iba "utrzky" zo sprav a z tlace.Faktom vsak je, ze elektricka trakcia stala taky dlhy casovy usek bez adekvatnej nahrady, kedze aj vypravenie nahradnej busovej dopravy chvilku trva. Podla mojho nazoru by nebolo na skodu, keby subezne na vybranom useku s tratou kolidovala 1 autobusova linka v celodennej rezii, aby cestujuci (zakaznik) mal moznost vyberu. Je pravdepodobne, ze v blizkej buducnosti sa takato situacia moze (nemusi-moze-a kiezby nie!...) opakovat a kolaps je pri takejto situacii zaruceny...
Kami: No ja som počul, že by na Slovensko kvôli BA mal prísť Suchoj 18 takže to môže byť ono.
Andy: Zrejme záleží či bol niekto zranený. Napríklad, keby bol niekto usmrtený tak sa nepohnú minimálne dve hodiny, keďže je nejaké pravidlo, možno aj zákon, že mŕtvola musí dve hodiny od nálezu ležať tak ako je. Mám pocit, že aj keby už smrdela rozkladom. Mojej známej takto zomrel muž a nehali jej ho ležať na chodbe dve hodiny.
Skôr si myslím, že dispečer (stačí jeden) by mal byť okrem spreju vybavený aj kamerou, všetko to natočiť a potm dať auto preč a obnoviť premávku. Avšak to by malo mať aj mesto trchu záujem o to aby s PZ SR rokovali a spolupráci v krízových situáciách.
Ale aj u nas sa to NIEKEDY(asi podla toho, ci Mars, Saturn a Zem su na jednej priamke) zvykne robit tak, ze minutu po nehode dojde dispecer, nastrieka na cestu obrysy vozidla, pripadne inych predmetov, vozidla posle niekde inde a potom si to uz vybavia. Ale nechapem preco niekedy nechaju trcat vsetko dve hodiny tak ako bolo pri nehode.
Viete co som dnes videl? Na teletext tej polskej stanice co je v ponuke UPiCi je kompletny zoznam odchodov a prichodov vlakov na Varsavsku stanicu! Oplati sa najst!
Otázka tiež znie, či bolo úplne nevyhnutné, aby bola doprava blokovaná tak dlho. V iných mestách sa po nehode vrak automobilu takmer ihneď odtiahne a obnovenie hromadnej dopravy je prioritou.
Z
Obaja mate velku pravdu-vela v tejto situacii nebolo vyriesene pruzne, hlavne rychle odpratanie auta z kolajiska, resp. co najrychlejsie policajne zhodnotenie tejto nehody. Tazko sa mi k situacii objektivne vyjadruje-nebola som tam, videla som iba "utrzky" zo sprav a z tlace.Faktom vsak je, ze elektricka trakcia stala taky dlhy casovy usek bez adekvatnej nahrady, kedze aj vypravenie nahradnej busovej dopravy chvilku trva. Podla mojho nazoru by nebolo na skodu, keby subezne na vybranom useku s tratou kolidovala 1 autobusova linka v celodennej rezii, aby cestujuci (zakaznik) mal moznost vyberu. Je pravdepodobne, ze v blizkej buducnosti sa takato situacia moze (nemusi-moze-a kiezby nie!...) opakovat a kolaps je pri takejto situacii zaruceny...