K vcerajsiemu vykolaju na Hlavnej stanici:
Bol som tam, aj som stretol Petra P., ktori to na vlastne oci sledoval a videl. Povedal mi, ze ten voz isiel uplne pomalicky, podla predpisu. A zevraj pred nim iduca suprava tade letela 15 km/h. Vypraval som sa aj s vodicom zalozaku. Ten to tiez sledoval, jedine co mi povedal bolo to, ze voz mal zadany prvy jazdny stupen. Ako doslo k vykolaju? S vysokou pravdepodobnostou sa okolok "vysplhal" na hlavu kolajnice a uz bol vonku. Co sa stavu tych vyhybiek a najmä jazykov tyka, tak nie je to bohvie co. Co ma ale najviac stve je to, ze teraz bude 7301+7302 zasa pol roka odstavena, vsak pozname UD JD...
Bol som tam, aj som stretol Petra P., ktori to na vlastne oci sledoval a videl. Povedal mi, ze ten voz isiel uplne pomalicky, podla predpisu. A zevraj pred nim iduca suprava tade letela 15 km/h. Vypraval som sa aj s vodicom zalozaku. Ten to tiez sledoval, jedine co mi povedal bolo to, ze voz mal zadany prvy jazdny stupen. Ako doslo k vykolaju? S vysokou pravdepodobnostou sa okolok "vysplhal" na hlavu kolajnice a uz bol vonku. Co sa stavu tych vyhybiek a najmä jazykov tyka, tak nie je to bohvie co. Co ma ale najviac stve je to, ze teraz bude 7301+7302 zasa pol roka odstavena, vsak pozname UD JD...
Z
Obaja mate velku pravdu-vela v tejto situacii nebolo vyriesene pruzne, hlavne rychle odpratanie auta z kolajiska, resp. co najrychlejsie policajne zhodnotenie tejto nehody. Tazko sa mi k situacii objektivne vyjadruje-nebola som tam, videla som iba "utrzky" zo sprav a z tlace.Faktom vsak je, ze elektricka trakcia stala taky dlhy casovy usek bez adekvatnej nahrady, kedze aj vypravenie nahradnej busovej dopravy chvilku trva. Podla mojho nazoru by nebolo na skodu, keby subezne na vybranom useku s tratou kolidovala 1 autobusova linka v celodennej rezii, aby cestujuci (zakaznik) mal moznost vyberu. Je pravdepodobne, ze v blizkej buducnosti sa takato situacia moze (nemusi-moze-a kiezby nie!...) opakovat a kolaps je pri takejto situacii zaruceny...