Zdenko:pozri si stare diskusie co pisali dnesni odbornici . Ked budes sledovat iMHD, nieco si nastudujes, tiez budes profik.
Podla toho co som zazil v BB nie je dovod na obavy v nedelu. Okrem casu tesne po omsi bol zaujem o MHD ako cez vikend. A vozidla putnikov zaplnili len parkoviska na kraji uzavretej zony. A to tam boli aj osobne auta.
Ad Mapy na iMHD> Dnes som cakal v rade v predajni DP pod Novym mostom a asi piaty predo mnou bol daky typek s mapou z iMHD. Ked sme sa minali vo dverach, vsimol som si, ze ma 3 nejake hnede turisticke listky. Aj sme nastupili do 11, on ich oznacil vsetky naraz a veselo dalej studoval mapu Mozno daky veriaci, co veri ze sa platnost tych listkov scitava Mimochodom prirucku Sprievodca v MHD maju podla papiera na Mierku, Olejkarskej a Obchodnej, no ta baba povedala, ze len na Obchodnej. ?
Pokiaľ to má ešte na streche dva zberače, tak je to OK ale smradobusy, ekobusy čistiate zvuk a odsávajúce hluk a podobné zvrhlosti naozaj stačia ako doplnok do dier, kam sa nevyplatí koľajnice ani drôty ťahať, ale prekrýbvať s nimi E linky mi príde zvrátené.
I.
nielen jedna, ale štyri (električky, trolejbusy, autobusy, nočáky). Všetko so zastávkami a .pdf Len sa mi ich asi nebude chcieť tak pravidelne aktualizovať, to už by bolo časovo náročné.
V tejto súvislosti mi prišla na um zapamätaniahodná myšlienka pán Zachara, ktorý vo svojom v príhovore v broúre Sprievodca MHD v Bratislave na adresu nového tarifného systému uviedol, že zavedením druhého tarifného pásma "cenovo zvýhodňujeme tých, ktorí nebudú cestovať preplnenou centrálnou mestskou časťou". Ešte keby tak tí, čo sa presúvajú z jednej strany mesta na druhú mali na výber...
Re #20048 Z: Ja tiež nie som odborník na koľajovú dopravu, no nerozumiem, prečo by sa mala koľajová trať rozrastať do boku. Ostatná doprava predsa nebude obmedzená. Celý návrh spočíva v tom, aby občas z koľaje jedným smerom prešla spojka do opačného smeru. Podobne ako na košickej trati do USS.
Ale ako vidím, podrobnosti, kým som písal tento príspevok, rozviedol už Igorko
Co som pocul, tak ak bude treba, tak to bude jazdit v 5-minutovych intervaloch :-)) Ak bude treba, tak sa napr. linka A bude tocit na Cintorine Slavicie udolie resp. Vojenska nemocnica a pojde do Petrzky...
DPB by bol hlupy, keby ako doplnok k lacnejsej elektrickej trakcii vypravoval po tej istej trase autobusy. Ako by sa potom zabezpecil preklad? Naco by autobusy stali rano v zapche? Co s ludmi, ktori by prebiehavali od autobusu na elektricku a naopak - podla toho, co by prislo skor?
Tramvaj dokonca nemusi byt v strede nicoho, moze byt uplne sama a moze mat po okrajoch krasny zeleny travnik. Pripadne po jednom z okrajov dvojprudovu cestu
Ja si pripadam ako medzi profesionalmi. Teda co sa tyka dopravy v BA. Myslel som si, ze sa bavim s ovela starsimi ludmi ako som ja. A co ma teda naozaj prekvapilo si ty COLOR.
Neviem si predstavit spominane miesto-a ako hovorim, ani zdaleka nie som odbornik na kolajovu trakciu- -to "moje" su kardany, vstrekovacie cerpadla, kompresory, prevodovky a este cela hromada podobne zabavnych prvkov-a cele to ma nadhernu obdlznikowu formu, v lepsom pripade este stredovy mech :o)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Zdenko