Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #195138:
Toto len potvrdzuje to čo ja hovorím už dávno - že za súčasnej legislatívy, keď sú revízori v podstate bezzubí, by revíziu lístkov mala robiť mestská polícia, alebo aspoň by mestapák mal byť pri každej revízií prítomný. Jednak má všetky potrebné právomoci a jednak by vedel zasiahnuť v prípade že sa situácia takto zvrhne - bo esbéskár ako obyčajný civil je skôr na smiech. To by potom šuhajko dostal pekne po zásluhe po držke obuškom a ešte by aj bol stíhaný za napadnutie verejného činiteľa.
Reply on: BigMac #195137:
"Prestoj zlikvidovaný asi za 10 minút aj s príchodom nehodárov, ktorí boli vtedy jediná dvojčlenná dispečerská posádka."

Dík za info. Čo sa dispečerov týka, teraz je to ako inak? Oblastní sú naďalej po jednom, či nie?
Reply on: eripmav #195138:
nezbili v ramci nutnej obrany ? ? ?
Doktor prav Mr. Eripmav uz si prisposobuje aj paragraf o nutnej obrane ?

ries si svoje svedomie ohladom jazdy na cierno niekde inde, tu uz na teba nie je nikto zvedavy...
http://tivi.azet.sk/video/1844309/hystericka-hadka-zeny-s-revizormi-v-mhd-jej-priatel-si-to-s-nimi-vybavil-rucne-strucne-a-bolo-po-probleme.html

ak je v CR obdobna legislativa ako u nas, tak to je na trestne oznamenie a cudujem sa ze tych zamestnancov dopravneho podniku nezbili v ramci nutnej obrany...
Reply on: Peon #195120:
Stalo sa niekoľkokrát, najznámejšoí bol Vincov zabudnutý voz, keď pred zváračákom smer mesto namiesto elektriky rozpojil na 2xT6A5 mechaniku, odpálil s prvým vozom preč a pot ho zalial, keď sa na Nám. SNP/ Hurbanovom nám./Obchodnej pozrel do zrkadla, či to ide za ním cez výhybku. Nešlo.

Osobne som videl, keď sa v zastávke Botanická záhrada rozdrapila 7749+50 na ktorej delenej 1/?, asi pred 10-12 rokmi. Vtedy to bol vcelku slušný hrkotáč, búchali o seba vozy, hlavne pri zastavovaní. Súprava normálne zastala v zastávke, po výstupe a nástupe vodič odzvonil, zavrel dvere a spáchal rozjazd smer Lafranconi. Odišiel však len 1.voz. V momente rozjazdu sa prejavil starý lom materiálu čapu spriahadla, ten povolil, gravitáciou vypadol do koľaje, 1.voz odišiel síce bez zadnej kuplovačky, ale zato s vytrhnutým káblom. Druhý tam zostal stáť, stíchnutý, zhasnutý, so zavretými dverami a jednou kuplovačkou naviac v mieste, kde obvykle stoja druhé vozy prvej súpravy. Odovza vodiča bola vcelku rýchla, došiel na to podľa toho, že 2.zberač nehlásil stratu 600 V pod najbližšou, asi 350 m vzdialenou sekciou. Keďže pri tom rozdrapení kábla sa nič nepodarilo vyskratovať, tak po príchode dispečerstva prvý voz normálne dokončil svoju poslednú jazdu na stanicu a druhý odišiel taktiež po svojich a vlastnou silou ovládaný dispečerom z bývalého zadného, vtedy už riadiaceho stanovišťa. Prestoj zlikvidovaný asi za 10 minút aj s príchodom nehodárov, ktorí boli vtedy jediná dvojčlenná dispečerská posádka.
Reply on: Peon #195128:
Čeľusťová. Žiadna iná, len čeľusťová. Pokiaľ je nastavená, ako má byť, postačuje so slušnou rezervou. Pokiaľ nie (zápis v knihe: slabé čb, v kopci cúva) môže byť veselo. Veľmi veselo, hlavne v najbližšej súprave po spáde...
Reply on: Pe67 #195131:
Kam chodíš na tieto polopravdy? Prečo by mal druhý voz zostať bez 600V? Roztrhnutím kábla viacnásobného riadenia príde k stiahnutiu zberača? Alebo k vypnutiu meniarne / úseku?

ČB síce zavrú, ale zavrú v dôsledku straty riadenia, trolejové napätie s tým nemá nič spoločné, netrep nezmysly.

U 2xT6 sa po roztrhnutí aktivuje záchranná brzda, teda EMgB+KB+Zv, PAS-y musia byť mimo polohy "S". Prevádzkové nastavenie je v 1.voze v polohe "Z", 2.voz "P".

Nabudúce poprosím nepísať drísty držiteľov inštruktorských preukazov, ako sú páni Štefan S., Karol Š. a Pavel G., ktorí sa tiež vyznačujú tým, že len tušia, ako to v tej tramvaji funguje. Tušenie jedného z nich sa doteraz prejavuje na technickom stave vozového parku PET. Hovno tomu rozumel, ale mudroval viac ako MUDr. Hilda Múdra a najdôležitejšie boli nálepôčky na vonkajšej strane vozovej skrine.
Reply on: VLK #195133:
Len dúfam, že sa bude riešiť (nepamätám si všetky návrhy čo boli) aj nejaké prepojenie radiál... lebo stačí jedna nehoda/výluka... a je celá radiála mimo.
Reply on: ivanbuto #195108:
čo sa týka generelu, preveruje potreby obyvateľstva z hľadiska mobility a tým zmysluplnosť toho-ktorého riešenia dopravy...

trasa električky na DH by mala byť presne tak ako popisuješ: Dunajská - Mlynské Nivy (za BC Apollo v zelenom páse - vyhradený koridor) - Bajkalská (popod D1 pravdepodobne v mieste dodnes existujúcej vlečky) - Slovnaftská - Kazanská, ale úplne presná poloha trate bude ešte predmetom štúdie
Touto cestou "zdravím" včerajšieho vodiča linky 68,vozidlo 4928,posledný spoj zo zastávky Trhovisko 23:26 smer Petržalka. Páni vodiči, viem vás pochopiť,že za celý deň máte toho dosť,viem aký sú cestujúci na vás a že tú jazdu chcete ukončiť čo najrýchlejšie ale za cenu natrhnutia sleziny? Ja,som tiež od rána na nohách,sviatok nesviatok,tiež ma naserú ľudia ale nemám klapky na očiach ako skoro každá verejnosť.Vaša jazda bola hnusná každý výtlk ste brali zo sebou asi tak,že odveziem túto čvargu a idem domov,však? Viem aj to,že nevykonávate danú linku každý deň ale jedno viem určite,že keď ráno dostanem danú linku a po prvom kole spoznám cestu tak sa prispôsobim! Nemám nič proti rýchlej jazde ale aj tú musím ovládať a nie že most Apollo preletím a hneď pri prvom nefunkčnom podchode ani len nespomalím,pride rana,nech žijú tlmiče a podvozok. Veď vozidlo je stroj a musí vydržať aj nemožné a takouto cestou prispievate do stavu vozidiel ich nefunkčnosti hlavne vy páni vodiči.Nikdy som sa nesťažoval a ani nebudem.Nechcel by som aby vám siahali na odmeny,platy nedajbože výpoveď,to dokáže každý ale ja by som takýmto vodičom dal trest. DPB dá do opravy vozidlo ale nebude ho platiť on ale vodič čo to spôsobil,z vlastného. Potom by sa ukázalo či budeme drviť tlmiče a nápravy.
Reply on: Peon #195128:
Keďže v 2.voze je vypnuté riadenie a celá súprava sa nahadzuje z 1.voza tak pri roztrhnutí súpravy (aj roztrhnutí elektriky medzi vozmi) 2.voz ostane bez 600V a zavrú sa na ňom čelusťové brzdy. Platí u 2xT3 (ako je to u T6 neviem).
Dopravný podnik mesta Banská Bystrica a.s. bol vyhodnoteny ako uchadzac s najnizsou cenou pre Druhu cast prenajmu autobusov. Ponuka Eurocar Nitra bola druha v poradi. Obe ponuky boli prijate. tak co, kedy ich uvidime v akci??
Reply on: Peter6607 #195127:
a nemala by byt zverejnena zmluva, na zaklade ktorej sa prenajom uskutocnuje?
Reply on: TeBeCe #195126:
Zastaví, ale aktivuje sa automaticky aj nejaká brzda (kvôli prípadnému kopcovitému terénu)?
Reply on: Mike #195123:
Keby to tak malo aspoň malé RÁBY, tie nie sú tak náročné na údržbu. Spolieham sa na to, že DPB tieto vozidlá bude nasadzovať len na krátke poradia v prípade núdze - neviem, ako sa bude platiť za prenájom.
Reply on: Peon #195125:
Odtrhnuty vozen sa samozrejme pri roztrhnuti supravy sam zastavi.

ach ta pamat, teraz sa mi vybavuju dalsie detaily. v tomto pripade neslo o klasicke roztrhnutie, ale to tusim vodic mal nejaku poruchu a chcel elektricky rozpojit vozy, omylom ich vsak rozpojil aj mechanicky, preto si nevsimol ked odisiel, ze mu druhy vagon chyba.
Reply on: TeBeCe #195121:
V Dúbravke a Karlovej Vsi kvôil kopcovitému teŕenu hrozí v takomto prípade tragédia pre cestujúcich v 2. vozni? Majú vlastne električkové vozne záchrannú brzdu a fungovala by aj v takomto prípade?
Reply on: Mike #195123:
Odpredane pre 4RAIL vidim aj nejake 14 Trky, cize aj tych sa asi dockame. Stále som však veril, ze sa radsej na par mesiacov radsej prenajmu viacere busy za lacnejsie.
http://seznam-autobusu.cz/seznam/?&dopravce=PMDP&ntyp=15Tr&trakce=trolejbus

pozrite ktoré z toho má ten 4 Rail a dva z nich sú už v Ba - v Krasňanoch...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.