Reply on: Ike #193130:
Riešením by bolo, ak by trať z Trnavského prechádzala podzemne okolo Nív, cez centrum mesta (Nám. SNP) k Hlavnej stanici a niekde medzi Prokopa Veľkého a Dubovou by sa pripájala na trať 110.Dosiahlo by sa oddelenie prímestskej a diaľkovej dopravy na Hlavnej stanici (pričom by ale stále zostali v jednom uzle), všetky regionálne vlaky (s výnimkou S70) by mohli prechádzať centrom, odhľahčilo by to MHD v centrálnej časti mesta (pri troche šťastia a úprav na tratiach 110, 120 a 130 by sa dal dosiahnuť interval 7,5/15//15 a to nepočítam s čisto vnútromestskými vlakmi).
Či, ako a kde napojiť na túto trať Petržalku by som ponechal na ustálení prepravných tokov po dokončení petržalskej električky.
david1
K tvojim prestupom na hlavnej tie by zostali zachovane resp. dufam ze konecne budu cez Hl.st.vlaky prechadzat v trasach Kuty-N.Zámky a Malacky-Pezinok či Trnava.
K Filialke sa ma robit odbocka z N.Mesta