Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #193130:
Riešením by bolo, ak by trať z Trnavského prechádzala podzemne okolo Nív, cez centrum mesta (Nám. SNP) k Hlavnej stanici a niekde medzi Prokopa Veľkého a Dubovou by sa pripájala na trať 110.
Dosiahlo by sa oddelenie prímestskej a diaľkovej dopravy na Hlavnej stanici (pričom by ale stále zostali v jednom uzle), všetky regionálne vlaky (s výnimkou S70) by mohli prechádzať centrom, odhľahčilo by to MHD v centrálnej časti mesta (pri troche šťastia a úprav na tratiach 110, 120 a 130 by sa dal dosiahnuť interval 7,5/15//15 a to nepočítam s čisto vnútromestskými vlakmi).
Či, ako a kde napojiť na túto trať Petržalku by som ponechal na ustálení prepravných tokov po dokončení petržalskej električky.
Reply on: Ike #193130:
O tom vyraznom zlepseni by som polemizoval, pre drvivu vacsinu cestujucich by podla mna ziadne zlepsenie nenastalo.

A este jeden detail - argument o skvelej MHD na TrMy je pekny, ale mas dojem ze tam je volna kapacita?
Reply on: 810zssk #193128:
Samozrejme, ale ak si zoberieš súčasnú situáciu, pomer liniek a interval spojov z Trnavského mýta a z HLST (RIP električková trať) je výrazne prospech TrMy. Druhá vec je štruktúra cestujúcich, ktorá je v bežný pracovný deň v prospech denne dochádzajúcich s destináciou v Bratislave. Tak mi to potom nejako vychádza, že súčasný stav je prispôsobený menšine a jej nárokom.

Ak by sa regionálne vlaky presmerovali na TrMy, určite by sa našla skupina cestujúcich, ktorým by sa cestovanie zhoršilo (napr. cestujúci v relácii Senec - Viedeň a pod.). Dovolím si však tvrdiť, že týchto je výrazne menej ako denne dochádzajúcich cestujúcich (hocičo v BA-kraji - BA), ktorým by sa situácia výrazne zlepšila.

Komplexný prestupný terminál na HLST by mohol byť súčasťou rekonštrukcie. Zatiaľ to ale skôr vyzerá na deštrukciu.
Reply on: Ike #193126:
A ešte tam vybudovať obratisko MHD aby tam mohli začínať nejaké prázdne spoje ako dnes na hlst... ideláne aj pre el..
Reply on: Ike #193126:
Problem je ze su ludia co medzi tymi vlakmi prestupuju. Napr. Vieden teraz za obrovske peniaze buduje riesenie ktore umozni prave jednotnu stanicu.
Reply on: Valec #193125:
Pardon, opacny smer.
Reply on: MatejBA #193103:
Podľa mňa je to super - oddelené stanice regionálnych vlakov (HÉV) a ostatných funguje aj v Budapešti. Predsalen, denná dochádzka do mesta má iné ciele a nároky ako týždňová. "Suburbánna" konečná na Trnavskom mýte s obrovskou plejádou liniek do celého mesta by bolo bezkonkurenčné riešenie. Ešte keby sa to spojilo s podchodom. Rozhodne príjemnejšie a rýchlejšie cestovanie ako pchať sa cez davy intrákovcov na hlavnej.
Reply on: 810zssk #193119:
Patronka - Tesco Lamac (rano interval 60'!)

Určite si myslel toto spojenie???
Reply on: Dave177 #193123:
Z Nového Mesta pri oblúku na žst predmestie odbočka na trať predmestie-filiálka. Takže fyzicky by sa tie vlaky z DS neobjavili na stanici Bratislava - predmestie.
Reply on: MatejBA #193103:
Ako by si tam chcel dostať vlak z DS? Cez BA-Predmestie?
Reply on: sant #193121:
Tuto otázku a trochu v tvrdšom prevedení smeruj priamo na DPB a Magistrát a nahovor nato čo najviac ľudí a možno sa k 2.9 dočkáme zmeny k lepšiemu a to že sa 120 presmeruje na Patrónku kde je priami prestup na 211 Lebo vedenie DPB si osvojilo metódu vlády SR pokus omyl ideme ďalej ❗ ?
Prosim prečo sa zrušila linka č.22 z Devinskej Novej Vsi na Kramare
Toto bol spoj bez prestupu Čo viedlo DP mesta Bratislava k jeho zrušeniu
Reply on: 810zssk #193119:
A to si ako DPB predstavuje, presunúť tie masy od Tesca na Patrónku a ďalej... to môžu rovno L22 resp. 120 zrušiť, nie je veľa ľudí, ktorí robia v Tescu...
Reply on: Andreas.Papak #193116:
To je druha vec a uplne iny problem. Ono spojenie Mokrohajska - Tesco Lamac by az tak nevadilo (je to smiesne blizko), ale problemom je silny vypadok v spojeni Patronka - Tesco Lamac (rano interval 60'!)...
Reply on: Joyki #193117:
Ono ti ludia su uz dnes trochu blbi ze vystupuju na Vinohradoch 😃
Reply on: 810zssk #193099:
Tí, ktorí idú električkou na Riazanskú alebo Pioniersku po Račianske mýto, alebo do centra na Kamenné nám. a okolie. (možno sa to spraví, ak pôjde X13 v hustejšom intervale po novej trase)
Reply on: 810zssk #193115:
Aha, iste... inak touto zmenou sa nijako (s výnimkou L130) nedá dostať z Mokrohájskej do Tesca Lamač ?
Reply on: Andreas.Papak #193114:
1. Existuju aj ine linky ako 22. Ak necestuje z Hriadok, postacuje jeden prestup.

2. Mohla, keby v DPB pouzivali rozum.
Reply on: 810zssk #193113:
Veď L22 ide len po Tesco, s akým prestupom sa dostane? Ale inak, nemohla by sa tá L22 točiť cez Patrónku?
Reply on: sant #193112:
Mozno by bolo na uvod dobre zacat tak ze tym prispevkom nezaspamujes oba fora, naozaj to staci pridat do jedneho. Po druhe, imhd.sk skutocne so zrusenim 22 nic nema, ani nikto tu diskutujuci, obrat sa na DPB.

Napokon, na Kramare sa dostanes s jedinym prestupom (na Patronke), tak kde je problem?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.