Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #190656:
Neviem čo je na tom pravdy, ale dnes som počul - dozvedel som sa, že počas výluky bude 4, 5 normálne prestávkovať v obratisku a 6 bude pokračovať ako 9 a naopak 9 bude pokračovať ako 6 ...
Vozy 6253, 6274, 6607 a 6615 už čakajú len na rozobratie, alebo je tu šanca na záchranu? ?
Neviem co riesite. 4, 5, 6 a 9 sa proste skratia po KV. Redukcia v KV absolutne nie je pripustna a mozna. 6 bude prestavkovat na jednej kolaji, zatial co ostatne linky budu prestavkovat bud na druhom konci, alebo sa presunieme do civilizacie a pouzijeme striedaca. Alebo taku prudko progresivnu vec ze vodici si budu "posuvat" vozidla.
Reply on: Ehm #190650:
A prečo by sa všetky linky nemohli otáčať v Karlovke? Nebude sa tam prestávkovať a na L6 bude striedač. Vec vyriešená.
Reply on: Ehm #190650:
5+9 môžu prestávkovať na opačnej konečnej. Využívali by jednu kolaj. Na druhej by prestávkovala L6. Záložné vozidlo by mohlo parkovať nacúvaním na Dúbravskú trať a druhé pri hríbikoch. Bude fungovať štandartná X v trase KV-Dúbravka v cca.5 min.int. ako tomu býva pri výlukách.
Reply on: Mike #190651:
tak hej 15 min. sa moze zdat vela ale to je cca 3-4 supravy.. aco ja mam skusenosti tak v tej dobe nechodi vela ludi cize to je tak akurat na jeden klbak...
Z fb stranky magistratu:

"Od 7. mája budú môcť lacnejšie cestovať v verejnej doprave aj tí Bratislavčania či návštevníci metropoly, ktorí si v MHD zakúpia cestovný lístok prostredníctvom SMS správy a sú zákazníkmi O2. K tomuto pozitívnemu kroku pristúpil operátor po dohode s vedením mesta a rušení vlastnú 10% províziu z ceny lístka za účelom výhodnejších podmienok cestovania, podpory MHD a zvyšovania kvality životného prostredia. Vďaka tomuto kroku bude cena jednorazového lístka zakúpeného cez mobilný telefón 90 centov. Cena je teda pre zákazníkov mobilného operátora rovnaká ako v prípade tradičného, papierového lístka. Bratislavský primátor je presvedčený, že podobné, ústretové rozhodnutie urobia v blízkej dobe aj ostatní mobilní operátori a pomôžu tak zvýšiť atraktivitu cestovania verejnou dopravou."
Reply on: Ehm #190650:
Možno sa zavrie Dúbravka až keď tú budú obojsmerné eliny. A potom sa môže jazdiť po Damborského (podľa počtu vozov jedna linka).. ? ?
Ináč jedna linka z východnej radiály do KV je veľmi málo, takže tá druhá možnosť je nereálna podľa mňa.
A k tej Xke.. bolo by vhodné aby mala interval kompatibilný s elinami, (napr. 8 minút a bude obojsmerne nadväzovať na linku 5). Alebo ak nie, tak aspoň nech sa prekladá s 34. Ale 15 minút sedlový interval sa mi zdá v porovnaní s električkovým priemerným 4, veľmi málo...
Reply on: Andreas.Papak #190646:
no ja by som to navrhol takto:

5 a 9 do KV klasika + 6 odchody ako sa podari. (bohuzial dve kolaje su malo)

4 - zo zlatych cez tunel z otocenim sa na chatam sofer smer novy most....

alebo 9 a 6 (celodenna) do KV

4 a 5 - za tunelom otocka smer novy most resp. spod noveho mosta otocka do tunela od chatam sofer...

+ ND klbaky v 15 min mimo spicky a 10 v case spicky...

Budu Belfi s Ftacnikom pritlkat na tunel pamatnu tabulu ako pred casom Zahradnik s Durkovskym? A je tam vobec dost miesta na tabule pripominajuce minule aj buduce opravy tunela?
Reply on: Peon #190631:
Nie. Cez POP sa tiež dajú... ľudom, ktorí nastupujú na zastávkach, kde sa nepredávajú lístky napríklad.
Reply on: Tedomík #190641:
L13 je /bola/ v rôznych info materialoch ako linka Stanica-centrum.
Reply on: Tedomík #190645:
No tak lebo L4, 5 , 6 a 9 sa v KV asi neotočia.
Reply on: Andreas.Papak #190644:
Na co zrusit 6? Ta je velmi potrebna hlavne ked otvoria tunel a bol by si prekvapeny ze dost ludi idu elektrickou nie vela ale take kinderko v 10 min. intervale by asi nestacilo
Ináč má význam dávať nové schémy električiek na papier? Veď o chvíľu sa má zatvoriť Dúbravka, je už nejaký plán ako to bude potom? L6 sa zruší, a jedna z L4,5 bude končiť v Karlovke? A náhradná doprava? Osobne si myslím, že by stačilo posilniť 34, a v úseku KV - Damborského dať 2 kinderká (zrušiť L55 ? ).
Mohli by spravit do tunela aj cestu pre busy a dat cez neho 31 a 39
Reply on: Valec #190635:
Na koľko km?
Inac pri tej zmene X13 by sa mohla aj precislovat kedze je nove linkovanie elektriciek. Osobne by som navrhol bez X kedze to neni ani nahradna ale trvala a cislo 1 by bolo fajn
Reply on: TeBeCe #190637:
operatívne rátajú s neotvorením tunela 😉
DPB uz nacisto preplo, z vitrin vybrali vsetky informacne materialy v spodnom "riadku" a nahradili to velkou schemou elektrickovych liniek + este sa im tam zmestil o polovicu zmenseny (a horsie citatelny) plagat IDS BK. Podotykam ze nehovorim o elektrickovych zastavkach, ale autobusovych.

To tak strasne prezivaju ze po roku sa im podarilo s neuveritelnym meskanim otvorit tunel???

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement