Neviem čo je na tom pravdy, ale dnes som počul - dozvedel som sa, že počas výluky bude 4, 5 normálne prestávkovať v obratisku a 6 bude pokračovať ako 9 a naopak 9 bude pokračovať ako 6 ...
Neviem co riesite. 4, 5, 6 a 9 sa proste skratia po KV. Redukcia v KV absolutne nie je pripustna a mozna. 6 bude prestavkovat na jednej kolaji, zatial co ostatne linky budu prestavkovat bud na druhom konci, alebo sa presunieme do civilizacie a pouzijeme striedaca. Alebo taku prudko progresivnu vec ze vodici si budu "posuvat" vozidla.
5+9 môžu prestávkovať na opačnej konečnej. Využívali by jednu kolaj. Na druhej by prestávkovala L6. Záložné vozidlo by mohlo parkovať nacúvaním na Dúbravskú trať a druhé pri hríbikoch. Bude fungovať štandartná X v trase KV-Dúbravka v cca.5 min.int. ako tomu býva pri výlukách.
tak hej 15 min. sa moze zdat vela ale to je cca 3-4 supravy.. aco ja mam skusenosti tak v tej dobe nechodi vela ludi cize to je tak akurat na jeden klbak...
"Od 7. mája budú môcť lacnejšie cestovať v verejnej doprave aj tí Bratislavčania či návštevníci metropoly, ktorí si v MHD zakúpia cestovný lístok prostredníctvom SMS správy a sú zákazníkmi O2. K tomuto pozitívnemu kroku pristúpil operátor po dohode s vedením mesta a rušení vlastnú 10% províziu z ceny lístka za účelom výhodnejších podmienok cestovania, podpory MHD a zvyšovania kvality životného prostredia. Vďaka tomuto kroku bude cena jednorazového lístka zakúpeného cez mobilný telefón 90 centov. Cena je teda pre zákazníkov mobilného operátora rovnaká ako v prípade tradičného, papierového lístka. Bratislavský primátor je presvedčený, že podobné, ústretové rozhodnutie urobia v blízkej dobe aj ostatní mobilní operátori a pomôžu tak zvýšiť atraktivitu cestovania verejnou dopravou."
Možno sa zavrie Dúbravka až keď tú budú obojsmerné eliny. A potom sa môže jazdiť po Damborského (podľa počtu vozov jedna linka).. ? ?
Ináč jedna linka z východnej radiály do KV je veľmi málo, takže tá druhá možnosť je nereálna podľa mňa.
A k tej Xke.. bolo by vhodné aby mala interval kompatibilný s elinami, (napr. 8 minút a bude obojsmerne nadväzovať na linku 5). Alebo ak nie, tak aspoň nech sa prekladá s 34. Ale 15 minút sedlový interval sa mi zdá v porovnaní s električkovým priemerným 4, veľmi málo...
Budu Belfi s Ftacnikom pritlkat na tunel pamatnu tabulu ako pred casom Zahradnik s Durkovskym? A je tam vobec dost miesta na tabule pripominajuce minule aj buduce opravy tunela?
Na co zrusit 6? Ta je velmi potrebna hlavne ked otvoria tunel a bol by si prekvapeny ze dost ludi idu elektrickou nie vela ale take kinderko v 10 min. intervale by asi nestacilo
Ináč má význam dávať nové schémy električiek na papier? Veď o chvíľu sa má zatvoriť Dúbravka, je už nejaký plán ako to bude potom? L6 sa zruší, a jedna z L4,5 bude končiť v Karlovke? A náhradná doprava? Osobne si myslím, že by stačilo posilniť 34, a v úseku KV - Damborského dať 2 kinderká (zrušiť L55 ? ).
Inac pri tej zmene X13 by sa mohla aj precislovat kedze je nove linkovanie elektriciek. Osobne by som navrhol bez X kedze to neni ani nahradna ale trvala a cislo 1 by bolo fajn
DPB uz nacisto preplo, z vitrin vybrali vsetky informacne materialy v spodnom "riadku" a nahradili to velkou schemou elektrickovych liniek + este sa im tam zmestil o polovicu zmenseny (a horsie citatelny) plagat IDS BK. Podotykam ze nehovorim o elektrickovych zastavkach, ale autobusovych.
To tak strasne prezivaju ze po roku sa im podarilo s neuveritelnym meskanim otvorit tunel???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
To tak strasne prezivaju ze po roku sa im podarilo s neuveritelnym meskanim otvorit tunel???