Neviem čo je na tom pravdy, ale dnes som počul - dozvedel som sa, že počas výluky bude 4, 5 normálne prestávkovať v obratisku a 6 bude pokračovať ako 9 a naopak 9 bude pokračovať ako 6 ...
Neviem co riesite. 4, 5, 6 a 9 sa proste skratia po KV. Redukcia v KV absolutne nie je pripustna a mozna. 6 bude prestavkovat na jednej kolaji, zatial co ostatne linky budu prestavkovat bud na druhom konci, alebo sa presunieme do civilizacie a pouzijeme striedaca. Alebo taku prudko progresivnu vec ze vodici si budu "posuvat" vozidla.
5+9 môžu prestávkovať na opačnej konečnej. Využívali by jednu kolaj. Na druhej by prestávkovala L6. Záložné vozidlo by mohlo parkovať nacúvaním na Dúbravskú trať a druhé pri hríbikoch. Bude fungovať štandartná X v trase KV-Dúbravka v cca.5 min.int. ako tomu býva pri výlukách.
tak hej 15 min. sa moze zdat vela ale to je cca 3-4 supravy.. aco ja mam skusenosti tak v tej dobe nechodi vela ludi cize to je tak akurat na jeden klbak...
"Od 7. mája budú môcť lacnejšie cestovať v verejnej doprave aj tí Bratislavčania či návštevníci metropoly, ktorí si v MHD zakúpia cestovný lístok prostredníctvom SMS správy a sú zákazníkmi O2. K tomuto pozitívnemu kroku pristúpil operátor po dohode s vedením mesta a rušení vlastnú 10% províziu z ceny lístka za účelom výhodnejších podmienok cestovania, podpory MHD a zvyšovania kvality životného prostredia. Vďaka tomuto kroku bude cena jednorazového lístka zakúpeného cez mobilný telefón 90 centov. Cena je teda pre zákazníkov mobilného operátora rovnaká ako v prípade tradičného, papierového lístka. Bratislavský primátor je presvedčený, že podobné, ústretové rozhodnutie urobia v blízkej dobe aj ostatní mobilní operátori a pomôžu tak zvýšiť atraktivitu cestovania verejnou dopravou."
Možno sa zavrie Dúbravka až keď tú budú obojsmerné eliny. A potom sa môže jazdiť po Damborského (podľa počtu vozov jedna linka).. ? ?
Ináč jedna linka z východnej radiály do KV je veľmi málo, takže tá druhá možnosť je nereálna podľa mňa.
A k tej Xke.. bolo by vhodné aby mala interval kompatibilný s elinami, (napr. 8 minút a bude obojsmerne nadväzovať na linku 5). Alebo ak nie, tak aspoň nech sa prekladá s 34. Ale 15 minút sedlový interval sa mi zdá v porovnaní s električkovým priemerným 4, veľmi málo...
Budu Belfi s Ftacnikom pritlkat na tunel pamatnu tabulu ako pred casom Zahradnik s Durkovskym? A je tam vobec dost miesta na tabule pripominajuce minule aj buduce opravy tunela?
Na co zrusit 6? Ta je velmi potrebna hlavne ked otvoria tunel a bol by si prekvapeny ze dost ludi idu elektrickou nie vela ale take kinderko v 10 min. intervale by asi nestacilo
Ináč má význam dávať nové schémy električiek na papier? Veď o chvíľu sa má zatvoriť Dúbravka, je už nejaký plán ako to bude potom? L6 sa zruší, a jedna z L4,5 bude končiť v Karlovke? A náhradná doprava? Osobne si myslím, že by stačilo posilniť 34, a v úseku KV - Damborského dať 2 kinderká (zrušiť L55 ? ).
Inac pri tej zmene X13 by sa mohla aj precislovat kedze je nove linkovanie elektriciek. Osobne by som navrhol bez X kedze to neni ani nahradna ale trvala a cislo 1 by bolo fajn
DPB uz nacisto preplo, z vitrin vybrali vsetky informacne materialy v spodnom "riadku" a nahradili to velkou schemou elektrickovych liniek + este sa im tam zmestil o polovicu zmenseny (a horsie citatelny) plagat IDS BK. Podotykam ze nehovorim o elektrickovych zastavkach, ale autobusovych.
To tak strasne prezivaju ze po roku sa im podarilo s neuveritelnym meskanim otvorit tunel???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho