Vie mi niekto vysvetlit preco si vsetci slubuju tak vela od D4? Kto presne ju akoze bude pouzivat, kto z nej odbudne? Ja sa rad s niekym z Vas pojdem postavit k D2ke pri Jarovciach a mozme pocitat auta. Keby hned zmizli aj vsetky z nich (co akoze nezmiznu, lebo vela z nich ide priamo do BA, pripadne do CR kam po D4 nema zmysel ist) tak to prilis nepomoze, lebo z toho smeru ich ide malo.
áno a zničili pol mesta. Na druhej strane, odhliadnúc od surového správania a búrania domčekov ako v SimCity mali na rozdiel od dnešných politikov lepšie vizionárske schopnosti (otec mi vravel, že keď sa stavala Pražská-Brnianska-Patrónka, tak ľudia nechápali načo je taká široká cesta).
To je najvacsi vtip, ona skonci v strede nicoho. Totizto, povodne (ked sa daaavno navrhovala) tak sa ratalo ze bude plynulo pokracovat na Stary most, lenze ten je pre IAD uzavrety... pre Juzne mesto je preto ovela vhodnejsie dopravu viest po "petrzalskom obchvate" (Dolnozemska - Panonska - Einsteinova).
Ved to je natom to najhorsie, ze stale sa ani nevie co sa ide stavať.... Riešil aj niekto odborne možnosť Translohr? Popripade 2kĺbove trolejbusy a autobusy, alebo vybudovať len teleso pre MHD?
Minule som k tomu kdesi čítal, že "keď urobia 4-prúdovku, tak pri pohodlnosti Bratislavčanov už ani električku stavať nemusia... "
Len keď idem na to sedliackym rozumom, vychádza mi z toho, že pokiaľ sa postaví iba električka, tak padne menej stromov ako keby sa stavala 4 prúdovka a električka... (a to tú 4 prúdovku plánujú vyústiť kde, v meste? ? )
Jedna vec je, že električku postaviť treba.
Druhá vec je, či sa musí pozdĺž nej postaviť štvorprúdová cesta. Áno, bola kedysi plánovaná. Ale keď sa už definitívne rozhodlo, že IAD cez Starý most jazdiť nebude, podľa môjho názoru táto štvorprúdovka stratila opodstatnenie. Ak by mala byť pravda to, čo bolo povedané napr. v relácii Reportéri, že ide o čo najpohodlnejší prestup cestujúcich na električku, potom nech sa postaví trať so zakrytým lôžkom, aby po nej mohli jazdiť autobusy a zastavovať priamo na zastávkach električky. Na to nie je potrebná nijaká paralelná cesta, tobôž nie štvorprúdová. Naopak, žiadosti DPB o zapracovanie integrovaných zastávok do projektu boli odmietané s tým, že zložitá dopravná situácia to neumožňuje. Čiže nielen že štvorprúdová cesta nijako neprispeje ku kvalite prestupu, ona ho dokonca znižuje.
Nebudem sa vyjadrovať k tomu, či Petržalka potrebuje "centrum s vybavenosťou, základnú os". To si musia povedať Petržalčania. Ak áno, potom tú cestu treba. Ale ak viac túžia po parku, než po nejakej základnej osi s tridsaťposchodovou "vybavenosťou", tak tá cesta z dopravného hľadiska nijaké opodstatnenie nemá.
To je už zas čo- dalsi fiktivny dovod prečo sa nezacne stavať elektricka- ved je to už trapne.. Keď už tak niekto chce chraniť ŽP tak nech sa riešia byvale chemičky- ale na doležite vecy sa kasle.
Presne to bolo "Trnavske myto - moznost prestupu do centra na linky 4, alebo 14". Fail bol ze to hlasilo napriklad aj ked si isiel v 4, alebo 14 do centra ?
Ike
http://www.mtholyoke.edu/~oh20j/classweb/images/highway.jpg