Reply on: tr3mp #188550:
jasne, ja to chapem, len ono to bohuzial ludia typu uhler, schlosser a podobni, len zneuziju na dalsie posuvanie planov. to ze nepojde IAD na hlavnu stanicu, to mu snad neveri ani ten co to poslal. to ako sa spravaju k IAD si sam zistil pri petrzalskej radiale a zastavke sturovej .. kde dokonca sa zvysili odbocovacie pruhy, namiesto rozummnej cyklotrasy sa zlegalizovalo parkovaine na chodnikoch, cize takto to dopadne aj pri hlavnej stanici ..
cize ja to vidim skor na kontraproduktivny cin ..
co sa tyka radialy dunajska/nivy, ked to nebolo schopne mesto dat ako vynutenu investiciu aspon rezervu v pripade twin city, co myslis, ze sa dosiahne nejakym spracovanim dokumentov ?
Ámos
Ale moderne firmy funguju bez skladov. Preco myslis, ze automobilky presli na "just in time" sposob vyroby. Lebo si nenechaju lezat peniaze na polici v skladoch.
Lebo ak ma podnik zmluvy s firmami o dodanie ND do x hodin/dni tak nevidim nutnost mat sklad. Akykolvek. Objednam krytku na blinker a moze mi tam stat aj rok. A na co?
Samozrejme cakat na sklo mesiace kvoli podpisu, ci na dva Shitelisy pomaly rok, je scestne. Rovnako ako vyhadzovanie pouzitelnych ND.
Ale som si isty, ze od Belfiho neprisiel prikaz na vyhodenie vsetkych ND. To skor niekto podriadeny, kto bol za stav skladov zpucovany sa takto odvdacil.
A ak boli na sklade ND na IK400 preco jazdili v takom prisernom stave ako jazdili?