Reply on: Mike #188545:
To je zase uplne opacny extrem.Ale moderne firmy funguju bez skladov. Preco myslis, ze automobilky presli na "just in time" sposob vyroby. Lebo si nenechaju lezat peniaze na polici v skladoch.
Lebo ak ma podnik zmluvy s firmami o dodanie ND do x hodin/dni tak nevidim nutnost mat sklad. Akykolvek. Objednam krytku na blinker a moze mi tam stat aj rok. A na co?
Samozrejme cakat na sklo mesiace kvoli podpisu, ci na dva Shitelisy pomaly rok, je scestne. Rovnako ako vyhadzovanie pouzitelnych ND.
Ale som si isty, ze od Belfiho neprisiel prikaz na vyhodenie vsetkych ND. To skor niekto podriadeny, kto bol za stav skladov zpucovany sa takto odvdacil.
A ak boli na sklade ND na IK400 preco jazdili v takom prisernom stave ako jazdili?
Ámos
Ktory podnik dava akekolvek premie ked je v hlbokej strate v milionoch € (cize v desiatkach milionov korun) Asi len ten v statnych (mestskych) rukach.
Co z toho vsetkeho co si napisal ma realnu zasluhu Zachar. To, ze sa za neho urobilo nove linkovanie. To bola jeho idea, alebo niekto z nadsencov prisiel za nim a presvedcil ho. Spolupraca s imhd.sk? Hej to je take KDHcke. Vlastnu stranku nedokazem obhospodarovat na urovni, tak z cudzej roboty si urobim cnost.
Ja osobne si myslim, ze prave za Zachara nastal najvacsi upadok MHD v Bratislave, za Zahradnika bol doprava zneuzivana na politicke ciele a samozrejme tunelovana, bratislavskou skupinou SDKU (reprezentovana napriklad panom co zabezpecil vyhodny predaj zajazdovej sekcie DPB, ktoru najprv odclenili a potom potichu predali) Ved uz len taky predaj Recaru za Zahradnika mal podobne parametre.
Ani jeden z predchodcov neriesil predchadzajuce straty konsolidaciou pomerov v podniku, ale len ziadanim vyssej dotacie. Ved podme sa porozpravat o skladovom hospodarstve a hodnote nepouzitelnych ND na skladoch. Vratane suciastok na ŠMky ak sa nemylim.