Neviem, či zálohu ale Orangeways predal všetky tie ich pôvodne oranžové zájazďáky (vraj vysoké náklady ne prevádzku.. alebo servis?) a teraz si požičiavaju všeliaké hajtry od najrôznejších súkromníkov v Maďarsku a na Slovensku..
Tak áno, tá (ne)obnova vozového parku bola slabina.
Ťažil z toho, že keď nastúpil boli nové IK 4x5 a ekonomickú životnosť mali presne tých 8rokov ako bol vo funkcií. Plus hromadné generálky krátkych a dlhých karos (v zásade made by Zliner sú celkom ok, tie vozidlá v princípe jazdia doteraz a mnohé ešte pár rokov budú, akurát tie 732 strach bieda a utrpenie), relatívne nové boli aj TAMy a keď im skončila životnosť tiež išli na GO.. plus generálkovali sa aj IK 283..
Áno a ako píše Dunčo, mesto vyčlenilo peniaze na nákup 20 kĺbakov a niekto v DPB (asi ten, kto sa rád hrá s modelmi v mierke 1:1) rozhodol že to budú nakoniec 15 m vozidlá.. preto ich za tú cenu vyšlo 22...(jasné že GR to musel odobriť..)
Je vidieť, že o dianí v DPB máš prehład. Asi ako z ponorky v bahne...
Cng. bol des, Bulhar z Prievozu ešte väčší a Delfín najväčší. Obyčajná fašistická prevodová páka záujmov Yetiho v Popravnom podniku.
Aj to Solarisy preto, lebo jemu sa zapáčili 15m vozidlá a boli na plyn. Potom boli vo výhodnej cene, no tak po čom taký nenásytný katolík neskočí nie? A víziu o tom, kde budú 15m vozidlá premávať do budúcna samozrejme nemal. Inak som za 15 metráky ale nie hurá a potom ich nevieme systematicky a VHODNE (!!!) vypravovať.
To som nepovedal, že sa objavil na ministerstve dopravy. Alebo to tvrdíš ty, že sa tam objavil? Ja viem iba to, že na železnici oxidoval pár rokov nazad.
A k tým spojom na omše čo si povedal, tak to potom mi iba potvrdzuje to, čo sa povrávalo, že on bol medzi tými čo kopali jak sprostí za to aby L44 premávala úplne o ničom cez zastávku Rozvodná a tak majú ľudia na zastávke Siemens kvôli šibnutým fanatikom náboženským paradoxne v špičke rozbitú L44 na dva smery ? títo vierolomci to je ozaj pliaga, kam prídu, tam všetko serú. Však pán Kravetz u ZSSK tiež riešil ako prvé mimoriadne vlaky na bohoslužby, zamestnancov buzeroval so šetrením papiera ale sám si tlačil na kilá pozvánky na bohoslužby, meetingy KDH a potom zaklincoval keď mu zamestnanci našli žiadosť o príspevok pre dcéru na štúdiu v zahraničí, lebo on je sociálny prípad, že to nevládze hradiť zo svojho. ? Proste KDHácka pliaga.
No to by som až tak netvrdil. Zachar odstránil alkohol u vodičov, on zaviedol že kto nafúka má výpoveď. On sprísnil aj ďalšie podmienky ohľadom prac. disciplíny, preto mal aj viac krát obdobia že bolo dosť služieb nevypravených (Záhradník potom zabezpečil plný stav vodičov hlavne na základe motivačných stabilizačných a neviem akých príspevkov...) Vtedy sme ešte netušili že príde také vedenie, ktoré niektorým vodičom neprizná prémie za mesiac vôbec. ? A ostatným ich poškrtá tak, že každá prevádzka iba na nepriznaných prémiach ušetrí desaťtisíce eur..
Ďalej Zachar zaviedol od 1989 prvé uniformy. OK boli to letné polokošele možno nechutnej bledomodrej farby a z umelej bavlny, na ktorú boli pre istotu všetci vodiči alergickí, ale už tu bola nejaká štábna kultúra a nie roztrhané spotené tielka v lete..
Za Zachara sa spravilo nové linkovanie v Petržalke k 5.9.2005, aj keď to má bohatú históriu že čo tomu predchádzalo...
Zachar tým že bol dopravák si uvedomoval význam takých oddelení DPB ako je dispečing, dopravné plánovanie a pod., ktoré nemuseli dokazovať, že čo majú v náplni práce a prečo sú pre mhd potrební... občas sa ich vedel aj zastať. Za Zachara bola dohodnutá prvá oficiálna a podľa mňa relatívne úspešná spolupráca imhd a DPB.
Za Zachara sa začala plynofikácia vozidiel vo väčšom meradle - čo je podľa mňa ako myšlienka dobré, diverzifikovať pohony autobusov.. už tá realizácia a prevádzka mali ďaleko od efektívnosti a rentabilnosti, ale to je už o inom...
Za Zachara sa postavili trolejbusové trate na Kramáre (NÚSCH, NOÚ a na Dlhé Diely a nakúpili sa 25Tr (s opciou na 6 ďalších!).. aj keď ok Tbus trať na DD a 25 Tr sú kontroverzná téma dajme tomu.. ?
Mike