Reply on: Ámos #188551:
Lebo boli takí podriadení ? každa prevádzka mala vozy v inom stave. Ale ešte 4 roky dozadu, možno aj menej, dostávali niektoré ik 435 komplet nové motory, kardany, prevodovky..OK, však DPB nemusí mať žiadny sklad. Ale potom nech aj oni prejdú na JIT so všetkým čo k tomu patrí.. a nie že každá prevádzka má zrazu vysokú správkovosť.. že niekedy až 30-40% a potom nie je čo vypraviť.. a to nastávajú situácíe, že ani dielne a dielenskí za to nemôžu.. (to tu v histórií ešte nebolo ? )
Ámos
Samozrejme, ze mali obstarat objednavkovym system, kde dielensky objednaju dielce. supervizor skontroluje objednavku co sa objednava a preco, pre ktore vozidlo, namatkovo skontroluje ci to sedi. Ci objednane diely sedia na nahlasenu poruchu,nehodu etc. odsuhlasit do 48h.
Ale na to treba hlavne zmenit myslenie ludi v podniku. Ludi, co su tam zakopani dlhe roky bez akychkolvek ambicii a cielov nieco zlepsovat,zmenit. Uz sa len chcu prezut k dochodkovemu veku aby potom mohli spokojne umriet.