Reply on: tr3mp #188550:
jasne, ja to chapem, len ono to bohuzial ludia typu uhler, schlosser a podobni, len zneuziju na dalsie posuvanie planov. to ze nepojde IAD na hlavnu stanicu, to mu snad neveri ani ten co to poslal. to ako sa spravaju k IAD si sam zistil pri petrzalskej radiale a zastavke sturovej .. kde dokonca sa zvysili odbocovacie pruhy, namiesto rozummnej cyklotrasy sa zlegalizovalo parkovaine na chodnikoch, cize takto to dopadne aj pri hlavnej stanici ..
cize ja to vidim skor na kontraproduktivny cin ..
co sa tyka radialy dunajska/nivy, ked to nebolo schopne mesto dat ako vynutenu investiciu aspon rezervu v pripade twin city, co myslis, ze sa dosiahne nejakym spracovanim dokumentov ?
Ámos
Ktory podnik dava akekolvek premie ked je v hlbokej strate v milionoch € (cize v desiatkach milionov korun) Asi len ten v statnych (mestskych) rukach.
Co z toho vsetkeho co si napisal ma realnu zasluhu Zachar. To, ze sa za neho urobilo nove linkovanie. To bola jeho idea, alebo niekto z nadsencov prisiel za nim a presvedcil ho. Spolupraca s imhd.sk? Hej to je take KDHcke. Vlastnu stranku nedokazem obhospodarovat na urovni, tak z cudzej roboty si urobim cnost.
Ja osobne si myslim, ze prave za Zachara nastal najvacsi upadok MHD v Bratislave, za Zahradnika bol doprava zneuzivana na politicke ciele a samozrejme tunelovana, bratislavskou skupinou SDKU (reprezentovana napriklad panom co zabezpecil vyhodny predaj zajazdovej sekcie DPB, ktoru najprv odclenili a potom potichu predali) Ved uz len taky predaj Recaru za Zahradnika mal podobne parametre.
Ani jeden z predchodcov neriesil predchadzajuce straty konsolidaciou pomerov v podniku, ale len ziadanim vyssej dotacie. Ved podme sa porozpravat o skladovom hospodarstve a hodnote nepouzitelnych ND na skladoch. Vratane suciastok na ŠMky ak sa nemylim.