Reply on: m@rtin #17540:
rychlosti- je to moznePendolino na mna posobi dost stiesnene. Ohladne velkopriestorovosti, zavisi od podmienok ako idem, niekedy mam radsej kupe niekedy velkopriestorovy, ale Bmz na mna lepsie posobi a da sa z neho urobit velka postel, ked rozlozis vsetky sedacky , mozno ked sa v Pendoline preveziem, zmenim nazor.
Ak ich nebudu mat kam poslat, mozno pojdu aj tam, ked mozu ICE1 jazdit po stykovej kolaji, preco by nemohlo aj 680.
Papyr
Vmax 230 km/h je sice krasna vec, ale v Ceskej republike neexistuje trat s maximalnou rychlostou vyssou ako 160 km/h, takze sa to velmi nema kde vyuzit. Teda jazdne doby sa skratia radovo o minuty, napriklad relacia Praha-Brno cez Cesku Trebovu ma v sucasnosti chronometraz 2:40 (EuroCity), s Pendolinom by mala mat 2:30.
Dalej: neviem, ci Nemci povolia prevadzku ceskych Pendolin dalej ako do Drazdan. Hodne sa o tom diskutuje, zatial to vyzera tak, ze do Berlina sa Pendolina ani nepodivaju, takze to vyzera skor na rameno Praha-Wien resp. Praha-Budapest, Praha-Dresden, zatial sa nic blizsie nevie.
Vnutro Pendolina mozete posudit sami podla obrazkov na vyssieuvedenom linku. Do istej miery to skutocne pripomina lietadlo, najma svojimi malymi oknami