Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #163040:
takze si mam radsej preslapnut na najblizsiu zastavku aby som pripadne neprisla do neprijemnej konfrontacie s revizirom?
Reply on: Andrea1 #163039:
samozrejme, ze ano ?
chcela by som niekoho poprosit o informaciu: mam elektricenku na 1. pasmo. nastupujem na zastavke Avion Shopping park a mierim smerom do mesta. Potrebujem si cvakat listok ešte + ked sa pasma preklapaju hned na krizovatke????
dakujem za radu.. Ada ?
Takže jsem to tušil správně, že se nakonec nic stavět nebude. Takže roku 2015 se tu sejdeme a Jezdit se do Petržalky bude stále jen autobusem a Starý Most bude stále jen pro pěší. No snad se aspoň opraví Starý Most a budou na něm jezdit jen busy MHD bez aut. Na ostatních se vytvoří bus pruhy a bude.
Reply on: no.ev.di. #162981:
Taakže, presunutá bola zastávka "Tranovského II" spred novšieho bytového domu bližšie smerom k zastávke "Tranovského", od ktorej je teraz už nadohľad! ?

Nejaké školopovinné dieťa sa čudovalo, prečo vodič nezastavil po včasnom zazvonení - spolucestujúca dôchodkyňa ho informovala o presunutí zastávky.

Rád by som vedel dôvody tejto zmeny. Ak nie sú dostatočne opodstatnené, petíciu zo strany dôchodcov vidím ako zmysluplnú, ba až žiadúcu! ?

Niekde sú zastávky minibusových liniek div nie pred každým vchodom paneláku, ale tu (medzi zastávkami "Cabanova" a "Tranovského II") sa pomerne dlhý medzizastávkový úsek v kopcovitom teréne ešte zväčšil! Z extrému do extrému...

Ja som sa pred časom dopočul práveže o opačnej požiadavke - medzi týmito zastávkami ("Cabanova" a "Tranovského II") zriadiť v kopci novú zastávku, aby to mali bližšie aj ľudia z ďalšej novšej bytovky.

Presunutie inej zastávky na trase 27-ky som nepostrehol.

Na Tranovského by 27-ka bola zmysluplnejšia, keby tá ulica bola obojsmerná (z Cabanovej je to na 83-ku predsa len bližšie), lebo podobne ako no.ev.di v #162982 ani ja nechápem, prečo je jednosmerná. ?
Reply on: Hug0 #163034:
To chces povedat, ze SOR je vlastne revolucny a pokrokovy vyrobca, ze vyrobil bus s 5 dvermi skor ako man? No dunca rozdrapi ako zabu ?
Reply on: Mike #163019:
Nechápem, to ako sa podarí vypočítať, že to tak vychádza ako píšeš (preklad s viacerými linkami v rôznych častiach trasy)? Majú na to v DPB nejaký špeciálny softvér?

Re #162996 810zssk: Do Lidlu je plne postačujúca 83-ka. Viaceré zastávky má s 27-kou spoločné, ostatné sú v pešej dostupnosti.

Re #162995 no.ev.di.: Komu sa hovorí harant? Nemôžem ho nájsť v slovníku cudzích slov. ?
Reply on: Marek1978 #163020:
"Pavol Derkay považuje dôvody na zvýšenie cestovného za oprávnené. Od roku 2004 do 2011 podľa neho vzrástla obslužnosť územia, čo sa premietlo aj na zvýšených nákladoch o približne štyri milióny eur."

Takže radšej držať lokálne linky, 133 a zvyšovať cestovné. ? ? ?
Reply on: no.ev.di. #163028:
Kriste pane, prestan rozpravat o tom ako mi to ide pod nos. Na rozdiel od teba som schopny akceptovat aj zmeny, ktore pre mna zhorsia situaciu, ak maju nejaky zmysel (nedavno som tu taku rovno navrhol - zavedenie N71 a presmerovanie N61 co by mi situaciu vyrazne zhorsilo). Tak si odpusti pravidlo "podla seba sudim teba". Jednoducho ta linka je vytazena, alternativne spojenie je plne a navyse menej komfortne s dlhsiou trasou.
Reply on: MatejBA #163029:
*vsetci prestupit do elektricky a ist do mesta
Reply on: no.ev.di. #163012:
ty si fakt **uj ?

Podla teba linka, kde 20-30 ludi ide v abuse pre 50 ludi je zbytocna? To ako kym mi netrci ruka z okna, tak je linka zbytocna? Niektore kroky mas fajn, ale mnoho tvojich krokov je len masirovanie tvojho ega a realne by prinieslo viac aut! ?

A tvojou logikou by som sa mohol pytat, ze naco jazdia linky z petrzalky do mesta? Staci potiahnut vsetky pod novy most a mozete vsetci prestupit do mesta - abusy nemaju v meste co robit! (vidis tu zvratenost?) ?

Re #163013 Z: pekne povedane 🙂

Re #163023 no.ev.di.: AD 1 - a potom naco mame kindervajca? Aby jazdili na linkach, kde treba 15 metrove abusy? A zase hovoris ze 20 ludi je malo pre abus s kapacitou 20-50 ludi ... pixovat od pocitaca vie kazdy! ?

AD 2 - ano maju - 810 ?

Re #163025 no.ev.di.: takze ak autobus pri kapacite 200 os/h prepravi iba 90 os/h tak ho treba hned zrusit?
Reply on: 810zssk #163027:
to som tak bokom od reči nahodil tiež ako fakt... má zmysel to vôbec ďalej preberať? Tebe to premáva popod nos, a nepresvedčí ťa nikto o opaku, akýmkoľvek faktom, takisto ako nepresvedčí nikto ľudí v Karlovke, že väčšina trasy L135 je kravina, ako aj časť trasy L35 a možno to spojiť s L36, alebo tiež presviedčať geriatriu v Dúbravke, že L27 je zbytočná v tejto podobe ako je (iba tak mimo reč, medzi zastávkami Žatevná a Alexyho na ul. Pod záhradami včera nevystupoval nikto a nastúpil "až" 1 človek, aj ten došiel iba za šoférom, zjavne kamarátom pokecať, primárne na čo to slúžilo bol odvoz pár ľudí z LIDL-u do ulíc Cabanova a Tranovského, na ten počet postačí bohate L83 a aj tak v nej bude miesta na výber)
Reply on: no.ev.di. #163025:
Dobre, ale co teraz riesis kapacitu, ked si mal tolko reci o intervale?
Reply on: 810zssk #163024:
niežeby nemala slúžiť dôchodcom, ibaže vytvárať také linky, ktoré vozia málo ľudí alebo trhajú systém liniek s krátkymi intervalmi nemá zmysel podporovať. Buď sa bude počet liniek minimalizovať alebo rovno môžme celý prestupný systém zabaliť, zaviesť linky odvšadiaľ všade a kupovať si lístky ako v ZA do 5 zast. a nad 5 ?
Reply on: 810zssk #163024:
L63 má interval 12/30/15//20 a kapacita je 550/220/440//270, L66 vieš aký má interval a pri BN 9.5 je kapacita 200/150/200//150. Na L63 mal byť 20min interval ibaže by to nejak nevychádzalo s prestávkami či čo, takže tam je 30min. Pre úpravu by som dal 20-40min, aby sa to prekladalo, len zas by to nesedelo v sedle s L21, čo ale by nevadilo podľa mňa, lebo z L21 sa dá prestúpiť na 61,74 a 204, ktoré idú na smer Trnavská.
Reply on: no.ev.di. #163023:
V spicke ma totozny interval ako 66. Ano, je klbova, ale ty si hovoril, ze linky s takym intervalom nemaju v centre co hladat...

Bojoval som len proti (podla mna hlupej) myslienke, ze MHD sa nema prisposobovat AJ ludom co chodia na nakupy, specificky dochodcom.
Reply on: 810zssk #163017:
L63 má horší interval iba v sedle, ibaže je to kĺbová linka a prepraví oveľa viac cestujúcich než L66. Mal som aj návrh na jednu nosnú linku pre Lamač, skrátenie L22 po Tesco Lamač, L37 s premávkou k NOÚ a namiesto L30+37 by bola v úseku Nový most - Patrónka jedna linka.

Keď neobhajuješ L27, ani 35,36 a 135, tak potom čo teda obhajuješ keď hovoríš, že nevidíš dôvod prečo by nemal DPB prepravova ľudí za nákupmi?! Ja nehovorím, že je zlé keď ľudia využívajú pri nákupoch MHD, ale aby spoj vozil pri ceste tam+späť nie viac ako 15-20 ľudí aj keď je to minibus, tak to sú peniaze vyhodené luftom ? keby s L66 nebola predĺžená k Eurovee, nikomu by to nechýbalo a nikto kto sa vyzná v MHD by nepožadoval jej predĺženie k Eurovee. K tej L91/191 sa ťa opýtam, že majú obyvatelia Jaroviec, Rusoviec a Čunova nejakú inú linku ako sa dostať do mesta, či majú prestupovať mimo špičky na konci Petržalky všetci do L98 a voziť sa krížom krážom po Petržalke aby sa nimi preplňovali ostatné nosné linky? V "tvojom" prípade L50 a 66 máš k dispozícií stále za L66 aj L50 a možnosť prestupu na tú trasu 4 zastávky, zatiaľ čo Jarovce a ostatné dediny sú viac ako tie dvoje 4 zastávky na ktoré musíš mať k L50 ešte jeden priamy spoj ? na teba asi tiež poriadne zaberajú tie predvolebné linky jak vidím a zaberá to pekne silno.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.