Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #163008:
Keď chodila po Trhovisko (cez Trenčiansku) bol tam o voz menej (plus s dodržiavaním cp v špičke to bolo o niečo lepšie...)
no stálo dosť peňazí... vyjadrené v Tvojich minútach na 40 minútovej linke, nech by kolo trvalo 80 minút zaokrúhlene nahor pridáš 11 spojov, na 66 ušetríš 12 minútové kolo na 51 spojoch (všetky cez prac. deň) nehovoriac o šetrení 66 cez víkend..
Reply on: no.ev.di. #163005:
Vid nizsie... nic by si tym neusetril.
Reply on: Mike #163004:
Je to mozne.

Posilnit 50 na ukor 66ky by podla mna stalo viac penazi ako ta 66 (kedze potiahnut sucasnu linku o 12 minutovy okruh a pridat spoje na 40minutovej linke je dost rozdiel). Navyse, 66 by sa musela motat cez Ruzovu dolinu tak neviem ci by sa vobec nieco usetrilo co sa vozov tyka.
Reply on: no.ev.di. #163003:
To, ze si pochvalujem kratase a to, ze tvrdim, ze v urcitych castiach dna nestacia je nejaky rozpor?
Reply on: no.ev.di. #163002:
V takom pripade ziadam aby 91 nejazdila do centra, kedze tam linky s takym intervalom nemaju co hladat. To iste 28, 30, 37 a 63. Niektore z nich maju dokonca horsi interval ako 66.

V tej citacii som nikde neobhajoval 27, 35, 36 atd, ale to, ze aj vozenie dochodcov za nakupmi je uloha MHD.
Reply on: Mike #163004:
to je to, že prečo radšej neposilníme existujúcu linku a nech sú pravidelné odchody na jednej linke, ale cpeme do toho linku s intervalom 15/20/15//20? ? veď tá linka je iba ako doplnkový pre Prievoz aby sa ľudia odviezli k trolejbusom na Prievozskej alebo električkám na Ružinovskej a odviezla ľudí z Drieňovej. Zavedie sa systém prestupov medzi linkami a krátko na to sa robia zas podobné blbé linky, proti akým sa šlo. ?
Reply on: 810zssk #163000:
Ináč aj v rannej špičke idú ľudia 66tkou do oblasti Ml. Nív, prípadne Landererky (tower 115 a okolie), zodpovedne tak 20-30 ľudí (aké je to percento vyťaženosti keďže tam jazdia sory B(N) 9.5?) cestuje v rannej špičke z Ružinova po Košickú, a ešte 15 +-5 po Landererovu.
Druhá vec je áno, tí ľudia môžu ísť aj s L50 (alebo prestúpiť na ňu).. ale zasa či v rannej špičke nie je nabitá (prvého pol roka keď sa zaviedla premávka sól tak bývala kvalitne).. možno uvažovať o skrátení L66 po Trhovisko a za získané vozokm zahustiť L50 aj ráno na interval 6 min. Ale jednak to by chcelo +3 sólo vozy do výpravy a dvak netuším ako to kilometricky vychádza...
Reply on: 810zssk #163000:
skrátka, L66 je na to, že peňazí nemá DPB nazvyš prepych, takisto ako prevádzkovanie troch minibusových liniek pre KV (vynímajúc L139). Veľmi si si pochvaľoval, že na L50 jazdia kraťase, no vzápätí hovoríš, že nestačia a musí byť hlava nehlava L66 do Eurovey ? na tých 10-15 ľudí čo v tom vidím hoc aj poobede, alebo ako si hovoril, že večer to chodí plné tak po 20-tej tí 5-7 ľudia neviem či naplnia 9.5m SORku ? na toto postačí bohate L50. Navyše je tam aj L70 a 78, nimi sa dá dostať do Ružinova, resp. s L70 to je na prestup. Keby chcel niekto podporiť MHD namiesto IAD, tak by do Eurovey bola predĺžená L210 napr.!
Reply on: 810zssk #163000:
L66 má dnes tú trasu už pomaly ako bývala L86. L66 je iba doplnková linka pre Prievoz a pre ľudí z Drieňovej aby sa doviezli na trhovisko, kde majú prestup na električky a ostatné linky. L66 nemá čo v centre s hentakým intervalom oxydovať. Namiesto toho by som skôr odklonil L78 do Eurovey alebo posilnil L50. Avšak nevidím dôvod prečo takéhoto motáka robiť a k tomu s takým blbým intervalom. Teoreticky nech by si zaviedol späť aj bývalú L81 alebo L86 a 97 tak by boli využívané v Petržalke, ibaže by to bola blbosť a trhal by sa tým celý systém.

Re #163001 810zssk: kde si obhajoval tieto linky už nevieš? A toto bolo čo? : "Re #162995 no.ev.di.: Akym sposobom si dosiel na to, ze mesto by nemalo financovat odvoz "geriatrie" do LIDLu?"
Reply on: no.ev.di. #162999:
Kde som obhajoval 35,36,135,147??? Demagog!
Reply on: no.ev.di. #162998:
Vsak kludne nech 66 jazdi do Eurovei od 15tej, dovtedy je to zbytocne. Ale rusit vytazenu linku je hlupost a krok podporujuci IAD (poznam par ludi co tou 66 jazdia lebo je rychla a celkom pohodlna; keby mali ist 50 tak idu autom.

Nevidim dovod preco by Eurovea mala 66 dotovat.
Reply on: 810zssk #162997:
no čo sa dalo čakať ? ty by si radšej z peňazí na nosné linky financoval L27,35,36,135,147 a 151 a na L21,34+83,68,93,94,95,96 a 98 by sa stovky ľudí tlačili každé ráno a poobede pri tých mizerných intervaloch lebo ľudia zmagorení rozhadzovaním výkonov nechcú pustiť tie "ohromné" linky, lebo prioritný je rozvoz linkami s polhodinovým intervalom po nákupoch a potom až rozvoz más ľudí do práce a z práce, či škôl ?
Reply on: 810zssk #162996:
tak ty si dobre mimo, zaujímavé, že peniaze na vozenie ľudí do práce a školákov do škol nemáme, no vyvážanie geriatrie ktorá má čas od rána do večera už máme! sa uvedom!

Re #162997 810zssk: L66 tak nepremával a nebolo to ani treba. Práve proti takýmto debilinám sa pred rokmi tvrdo šlo. Za to, že ti chodí L66 pred domom to nebude chodiť celý deň iba preto, že "večer je plná"... nech si Eurovea zaplatí teda tie výkony čo robí L66 navyše v úseku trhovisko - Eurovea a môže premávať! Ťahanie liniek s takýmto intervalom do centra je blbosť 1. triedy a ty to vieš moc dobre, len iba preto, že tým chodíš do Eurovey sa najesť a späť, keď si lenivý počkať na L50 to budeš obhajovať. ? Škrtať by sa nemalo len v Karlovke. Táto L66 tiež nevznikla z nepolitických dôvodov. Sa pozri koľko vzkm sa rozhádzalo za Záhradníka idiota a ten na tieto sprosté linky namotal toľko ľudí, že 2 mesiace budú magori obťažovať DPB a starostov aby vrátili všetko späť.
Reply on: no.ev.di. #162995:
A skratenie 66 je ABSOLUTNA kravina. Ta linka chodi vecer plna, tak nevidim dovod preco to rusit (najma ked 50ka je tiez plna).
Reply on: no.ev.di. #162995:
Akym sposobom si dosiel na to, ze mesto by nemalo financovat odvoz "geriatrie" do LIDLu?
Reply on: kecho #162992:
skôr by som porobil spätne tie zmeny čo sa za Záhradníka porozdávali štedro výkony navyše. Čo všetko dokáže posrať KDHák v kombinácií s populistickým hajzlom. ? Napadlo ma, kde by sa dalo šetriť :
- zrušiť L27 (odvoz geriatrie do LIDL-u a jazdy harantom z nudy mesto nie je povinné financovať)
- obdobne čo platí pri L27 platí aj pre L135
- predĺženie minibusovej L36 od Borskej na DD cez Šaštínsku a Sološnícku, i=30//30
- dlho sa tu nespomínala L38, neviem ani ako jazdí vyťažená, či ňou fakt niekto cestuje stále, alebo ňou ľudia idú iba ak nestihli L30 či 37, ak je táto linka málo vyťažená, zrušil by som aj ju
- zrušiť L54 a nahradiť ju predĺžením vybraných spojov L52, čiže zavedením celotýždňovej premávky na L52
- ušetrené minibusy by mohli premávať na L58 a 89
- skrátenie L66 po trhovisko, t.j. zrušenie úseku trasy Eurovea - trhovisko, nakoľko túto cestu možno vykonať L50
- odklon L78 z Petržalky na Šafárikovo nám.
- alebo alternatívne namiesto odklonu L78 spraviť reorganizáciu L34,78 a 84, spolu so zrušením L184
- ak bude jazdiť L89 málo využitá, zrušiť aj tú (do úvahy o vyťaženosti by som nebral ľudí čo ju využívajú na presun medzi zast. ŽST Petržalka - Farského nakoľko túto cestu možno vykonať častejšie premávajúcou L99, ktorá nie je navyše ani narvaná)
Reply on: TeBeCe #162993:
No, možno som bol pri tých desiatich dňoch optimista, ale na vždy , alebo niekoľko mesiacov to nebýva (možno len pri vozidlách, ktoré idú na vyradenie). Už som na to v minulosti poukazoval (aj prostredníctvom foto jednotlivých vozidiel), že vozidlá s oškrabanou reklamou vyzerajú hrozne, ale každý z kompetentných to zrejme len zobral na vedomie. Veď peniaze nesmrdia...
Reply on: dopravak123 #162991:
10 dni? vacsinou su to mesiace, ak nie navzdy...
jeden menší OT
tuším včera Ftáčnik niekde tvrdil, že treba uvažovať o škrtaní vzkm - nebolo by preto dobré začať s tým, čo Bratislava dotuje iným obciam bez refundácie? tj so zrušením mimomestskej 901 a s obmedzením (keďže tá podľa podmienok EU o medzištátnej spolupráci musí premávať do 2013) 801?
Reply on: dopravak123 #162989:
Pardón, blbo som stlačil klávesu, ale k veci: Vždy, keď sa čosi deje, mení, tak RECAR začne konať . A jedným z výsledkov sú dočasne doslova barbarsky oškrabané reklamné plochy vozidiel (hlavne na zadných čelách), pred nalepením novej reklamy. A to všetko s tichým súhlasom dopravcu a dokonca aj akcionára. Len dnes (vlastne už včera) som videl tri takto barbarsky ošúpané autobusy zozadu. Asi za cca 10 dní tam bude zrejme nová reklama a všetko bude v poriadku, prekryje to ten starý bordel. Dobré, že? ... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.