Reply on: kecho #162736:
keď už spomínaš logo a uniformy tak ešte by som pridal aj "čistenie" vozidiel v roku 2009 ? a tiež zrušený tender na Rajka-busy.Takže to by sme mali už :
- zmarený tender na 240 klbákov
- nastavený tender na MBCC
- nastavený tender pre SOR, ktorý mal vyhrať Solaris, lebo ponúkol lepšiu cenu, no nekonalo sa...
- nastavený tender na busy do 11m
- vyhodené peniaze za SOR BN 9.5 čo mali ísť na t-busy pre DD
- uniformy
- nové logo
- pseudočistenie
- 12m Citelisy
- Recar
- rozhadzovanie výkonov v osobnom záujme
Ešte by ma zaujímalo, že či je okolo Tedomov všetko v poriadku?! Tu ma tiež napadá, že či nemohol radšej DPB namiesto kupovania Tedomov, Citelisov a 10.5m SORiek vyhlásiť tender na 150ks 12m vozidiel, ktoré by tu boli namiesto Tedomov, Citelisov, SORiek 10.5, TAMBUSOV a postupne by nahrádzali Ik415 a CNG Karosy?
810zssk
- Kolko by jednotlive listky mali stat ak by sa do uvahy brala len vyska inflacie v SR od 1.5.2004
- Rozdiel medzi dnesnou cenou a cenou z 2004 navysenou o inflaciu
- Kolko by jednotlive listky stali po zdrazeni o 20 percent
- Rozdiel ceny po zdrazeni o 20 percent a cenou z 2004 navysenou o inflaciu
http://www.uloz.to/8335657/mhd-listky-inflacia-xls
(obsahuje vsetky JCL, TCL a PCL pre 1., alebo 1.+2. pasmo /ostatne pre zjednodusenie nie su zahrnute/ a tiez ceny nocnej dopravy; neobsahuje zlavnene listky, percenta vsak platia aj pre ne, kedze vzdy boli 50 percent z obycajneho)
Tabulka ukazuje, ze navysenia cien cestovneho o 20 percent bude cena vacsiny cestovnych listkov stale nizsia ako keby doslo k navyseniu cien z 2004 o vysku inflacie (vyssia bude iba v pripade TCL a listkov na nocnu dopravu - ak sa nocny priplatok zrusi tak len v pripade TCL).