Pokud jezdí 133 vytížená, tak bych ji neškrtal, má dobrou trasu. Spíš bych škrtnul Trolejbusovou linku na DD do doby než se dostaví TrT smyslupně někam dál.
Súhlasím, že vo všeobecnosti sú NP určite lepšie ako VP, najmä z pohľadu imobilných cestujúcich. Ale to neznamená, že by sa interiér nedal vyriešiť tak, aby sa v takých busoch cítili pohodlne aj "nevozíčkarskí" cestujúci.
Ceny sa zvysuju nie len od nastupu eura Podla mna je zdrazenie urcite lepsie riesenie ako redukcia.. Tusim v 2009 som tu ratal ake by mali byt ceny keby sa brala do uvahy len inflacia a vyslo, ze ovela vysie ako su.
Dívej se na to z pohledu vozíčkáře, děkuji. I ten sebeblbější NP autobus je tisíckrát lepší než ten nejsuprovější autobus VP, který je pro handicapované zcela bez užitku. Samozřejmě jsou NP Sorky lepší než VP autobusy. O tom není pochyb.
Dnes som po dlhšom čase cestoval dlhou kĺbovou SORkou a znova som mal raz príležitosť sa presvedčiť ako zle je vyriešený interiér týchto vozov:
1) v tomto buse tuším takmer ani nexistuje sedadlo, kde by sa dalo sedieť pohodlne (možno okrem sedadla vodiča),
2) do úzkej kĺbovej časti (na rozdiel od starých Karos) sa pohodlne vojdú tak 4 cestujúci
3) čo má cestujúci z nízkopodlažného nástupu a výstupu, keď vo vnútri sa ide zabiť na množstve schodov, výstupkov a "pódií"? (Osobne dávam prednosť vysokopodlažákom, radšej prekonám dva schodíky pri nástupe, keď môžem potom vovnútri chodiť po rovnej hladkej podlahe...)
tazko povedat ci najlepsie casy, to sa nikdy neda zhodnotit, pretoze nevies ako by bolo ,keby bol v DPB vo vedeni dakto iny. Zato, ked bol Zachar ( bol tusim tiez Dlhodielcan ) tak ten uplne sral na "VIP sidlisko".
Re #162697 Mikimaus: uprimne - ak mi tu maju jazdit po Ba Skoda 30, 31 Tr SOR , tak to radsej nech dookola generalkuju 14 Tr/ 15 Tr. Neviem co sa ti nepaci na K2S , nie su sice NP,ale su aspon scasti nove resp. uplne nove.
? to myslíš vážne? robiť manažéra "na dlh" a nakupovať drahšie, ako sa dá, na to ti stačí vychodiť ZŠ nezabúdaj, že to všetko, čo si spomínal, ešte bude treba zaplatiť...
Ale nemozes popriet, ze za ery BZ zazil podnik od 1998 (ci mozno aj este skorsej doby) najlepsie casy co sa tyka vozoveho parku ci poctu vodicov a inych veci (neriesme teraz politicke linky!) ?
No jo..ale eliny su stare... tie pseudo K2S a T3xxx neakceptujem ako nove. TBusy rovnako. Stale na ludi prsi na zastavkach, lebo nie je pristresok, doprava chodi podla vetra a ziadna preferencia, nevraviac o neefektivnosti prestupovania... ? ? Este nedozrel cas ?
to načasovanie BMK viac uškodilo ako pomohlo ? mesto má dlhy a ide rozdávať ľuďom zľavy, keď už vidím, že mesto má finančné problémy, tak asi nejdem rozdávať zľavy. Ten Ďurkovský je typický vzor KDHáckeho katolíckeho arogantného amatéra. "Najlepšie" na tom všetko je, že voči nikomu nebude vyvodená žiadna trestnoprávna zodpovednosť. Každý takýto funkcionár by mal pred nástupom podpísať dokument, že preberá plnú právnu zodpovednosť za hospodárenie daného podniku/mesta. Ak sa vyskytnú nezrovnalosti, tak mu hrozí basa bezpodmienečne.
jednoznačne škrty na L133, spojenie 35+36+135 do trasy Tesco - Polianky - Borská - Kuklovská, bez obsluhy ostane celá trasa L135 a ul. Nad lúčkami, Veternicova a Hlaváčikova okrem Kuklovskej, kadiaľ by obojsmerne šla nová linka z Tesca v i=20//30, príp. ak by pomohlo zrušila by sa obchzádzka cez Šaštínsku a Sološnícku. Tiež by som kadeľahšie poslal L27, možno aj L151 pôjde het na určitý čas a zostanú iba L DD-Polianky-Tesco (35 alebo 36), 44 a 147 (možno). Jeden minibus by sa presunul potom na L89. Záhradník porozdával vzkm, porozhadzoval spolu s Ďurkovským peniaze ako keby bola anarchia a teraz na to bude mesto doplácať.
P.S.: Doba "BZ" tak úplne neskončila... Derkay má stále pod palcom "Gardenescu"
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk