Inak zaujímavý poznatok z cestovania "trolejbusovou" nočnou linku N47
- došiel Citelis, čím sa naskytuje otázka, prečo teda linka nejde z HLST
- došiel s označením N44, otvoril dvere a čakal... a zrazu prepol na N47. V DPB to nevedia nastaviť tak, že na Hodžovo už príde ako N47?
Ale nie, v mojom pripade som mal šťastie, že ma v MHD nekontroloval revízor. Problém robili SADisti, ale 2 z 3 sa usmiali a dali mi zlavu s tym, ze si to mam dat doporiadku. Odvtedy si vzdy po kontrole ZSSK preventivne kontrolujem platnost ISICu
keď už spomínaš logo a uniformy tak ešte by som pridal aj "čistenie" vozidiel v roku 2009 ? a tiež zrušený tender na Rajka-busy.
Takže to by sme mali už :
- zmarený tender na 240 klbákov
- nastavený tender na MBCC
- nastavený tender pre SOR, ktorý mal vyhrať Solaris, lebo ponúkol lepšiu cenu, no nekonalo sa...
- nastavený tender na busy do 11m
- vyhodené peniaze za SOR BN 9.5 čo mali ísť na t-busy pre DD
- uniformy
- nové logo
- pseudočistenie
- 12m Citelisy
- Recar
- rozhadzovanie výkonov v osobnom záujme
Ešte by ma zaujímalo, že či je okolo Tedomov všetko v poriadku?! Tu ma tiež napadá, že či nemohol radšej DPB namiesto kupovania Tedomov, Citelisov a 10.5m SORiek vyhlásiť tender na 150ks 12m vozidiel, ktoré by tu boli namiesto Tedomov, Citelisov, SORiek 10.5, TAMBUSOV a postupne by nahrádzali Ik415 a CNG Karosy?
a ako sa DPB dostal k vozu 2020? čo tender na odťahovák? recar? logo? uniformy?
Re #162733 no.ev.di.: bola podmienka "kapacita 184", čiže rovnako "transparentné" ako "do 11 metrov" a zaujímavé, že pôvodnú cenu napokon zmenili z "bez dph" na "s dph" ?
Re #162735 Ruslan: chcelo by to novú mikrobusovú linku, ktorá bude ľudí zvážať na zastávky
"Na Ulici Hany Meličkovej na Dlhých dieloch síce majú zastávku MHD Tománkova, ale priechod z druhej strany cesty k nej nevedie. Ak ľudia cestujúci do centra nechcú porušiť predpisy, musia ísť na inú zastávku, prípadne prejsť hore kopcom k priechodu a zase sa vrátiť dole kopcom na zastávku, ktorá je pritom hneď oproti ich domom, čo je približne tristo metrov navyše..." ?
Ja si tiež myslím, že ceny by mohli pokojne ísť trochu hore, bolo by však dobré, keby to bolo spojené aspoň s nejakými opatreniami v DPB ("vyčistenie" po Záhradníkovcoch), aby to bolo lepšie politicky priechodné. Plus mesto by malo konečne začať riešiť parkovaciu politiku, čím by získalo aj nejaké príjmy.
veru, dobre že píšeš ? inak ten tender mi príde tak, že Mercedes to napadol a DPB mu ako "odškodné" potom nastavil tender na MBCC... možno som paranoidný, no do súťaže na nadrozmerné klbáky sa prihlásil iba Mercedes, navyše už keď sa Gardenescu prekecol, že spravia všetko pre to aby jazdili v BA, tak boli karty vyložené na stole, skôr než sa dohrala hra... a úplne sa sralo na to, že tie autobusy majú konskú spotrebu, šoférom sa s nim nejazdí najlepšie, pomalé reagovanie dverí. Nedávno sme šli po Jiráskovej autom popri MBCC na L68 a normálne sa ten autobus nevedel vpratať do pruhu, tak sme sa museli vyhnúť a v smere oproti auto v ľavom pruhu - no nie dobrý pocit. Navyše si dovolím tvrdiť, že aj stav našich ciest a ich rozmery limitujú používanie týchto autobusov. Ak sa dobre pamätám, tak Ikarusy, TAMBUSy a Karosy sme nacpali všade bez problémov, aj vďaka väčšej vzdialenosti spodku vozidla od vozovky. Predstavte si MBCC na L43 napr. kde už boli všetky možné klbáky ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.