Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #162492:
na to ti vieš čo... keď nie iba môj otec povie na ZSSK, že na darmo dávajú ZSSK zarobiť trom ŽOSkám a živia ich, tak na tom niečo bude!
Reply on: 44 #162489:
Zjednotenie do jedného pásma sa pokiaľ viem nechystá a ani nikdy v budúcnosti neuvažuje.
Čo je však reálne je taká úprava tarify, kde sa bude dať kúpiť v BA iba celosieťová električenka, teda osobitne na prvé alebo druhé pásmo sa nebude dať už kúpiť (nebude taká možnosť). Táto úprava by mala byť k tomu istému dátumu ako zvýšenie cien. Tu definitívny dátum pokiaľ viem zatiaľ nepadol
Reply on: no.ev.di. #162469:
ake moderne vozne premavali uz skor? Aka bola pravdepodobnost, ze natrafis na reko co novy vozen.
Uvedomujes si ty rozdiel v tom ake je viest sa napriklad z Pezinka v tomto http://stalker-svk.ic.cz/files/images/blog/Bdgteer%20-%20interier.jpg a v tomto http://www.zelpage.cz/story/bdteer_zssk/bdtee3.jpg ?
Ako moja priatelka povedala, ked isla prvykrat do Grinavy s bdteer: "Po prvykrat som po vystupeni z vlaku nemala pocit, ze sa musim hned osprchovat."
Reply on: no.ev.di. #162476:
ok este raz, prestuduj si vyrocne spravy pre koho vsetkeho robia ZOSky.
tie prenajate mercedesy sroty pomaly uz vobec nejazdia, ale DPB da 100-tisic korun na opravu motora ?
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/1101
Mi to tu pripada ako two-man show, takze asi sa moj prispevok strati... 😉

Neviete, ako to vyzera so zrusenim pasiem a zjednotenie do jedneho pasma? Kedy by sa tak malo stat a stane sa tak vobec?
Dik.
Reply on: luky133 #162483:
žeby 2. fáza preferencie? 😉
Re #162484 Solider: spomínala sa tu Riga za menej ako 30 mil. a Mannheim stál 70 miliónov, čiže pri nekradnutí by sa reálne za cca 50 možno 55 miliónov by dal postaviť normálny štadión s kapacitou starého/nového zimáku skleneného typu ŠTB Aréna. No a keby si do toho zapojil čínsku pracovnú silu, ktorá je podstatne lacnejšia, ešte by ti ostali peniaze aj na tretí 😉 pozri si, akú cenovú ponuku dali Číňania nedávno Poliakom na výstavbu diaľnice...
Reply on: no.ev.di. #162469:
Chyba je v tebe, keďže máš evidentne problém porozumieť napísanému textu, vykladáš si všetko tak, ako sa to práve tebe hodí a vôbec, ani neviem, prečo sa vôbec snažím s tebou diskutova´t, keď je jasné, že všetci robia všetko na howno a ako DPB, tak mesto Bratislavu, tak železnice na Slovensku zachrániš jedine ty.
Reply on: luky133 #162483:
a aký je tam stav? je to lepšie prejazdné ako so semaformi?
Reply on: no.ev.di. #162476:
Hala je multifunkčná. Pre športy ako napríklad volejbal, či tenis je tam nainštalované osvetlenie aj zboku. Je tam aj možnosť realizovať kultúrne vystúpenia.
Reply on: kecho #162474:
Áno, 96 už je konečná cena. Mimochodom, kde si prišiel na tie čísla, že za taký finančný objem postavíš dve-tri hi-tech štadióny? Je nejaká taká štúdia, alebo je to len tvoj dohad?
Na Molecovej vypli úplne semafóry. Je to jediná križovatka v meste s výpadkom? Zaujímavosťou je to, že tesne za križovatkou smerom do Karlovej Vsi stojí jeden policajt a ručným radarom meria rýchlosť alebo vzdialenosť vozidiel? Nezastavuje ich, len ich meria...
Reply on: no.ev.di. #162479:
áno, je to tak... 😕 železnice MDVaRR a autobusy VÚC. Tie železnice si stále neviem vysvetliť, rovnako ako to, že jeden štátny podnik sa rozdelil na dva...
Reply on: Ike #162478:
dokiaľ nebude fungovať koordinácia medzi vlakovými a autobusovými linkami, tak môže byť vypracovaná akákoľvek koncepcia rušenia a rozvoja tratí na Slovensku. ?
Reply on: Ike #162478:
problém je aj ten že dopravcovia nespolupracujú... zas mám v tom guláš, že kto si kde objednáva výkony. Je to takto? : u železníc objednáva štát a u autobusových dopravcov kraj resp. VÚC?

Inak pozastavenie dopravy na trati 174 alebo jej výryzné obmedzenie by fakt viedlo k devastácií tohoto unikátu. Ono síce na záberoch premáva iba 812, ale hovoria ľudia, že autobusy v tejto trase nechodia a toto spojenie potrebujú ako soľ, lebo cesty sú v otrasnom stave a na to nejaký blb zadrel, že je v pláne oprava tamojšej cesty. To je "super" argument : "Je to v pláne, zrušíme Vám vlaky a vy si počkajte na opravu cesty. Tak snáď najprv opravíme cestu aby sa tam dalo jazdiť bezpečne a potom budeme redukovať vlaky. Však ten kraj upadá aj preto, že železnice tam už zbalili fidlátka a už neviem koľko rokov robia úsek Trenčín - Bratislava. Kým dojdú do Košíc, tak sa trendy a štandardy zmenia, zas príde nový plán na ešte vyššiu rýchlosť a modernejšie rýchlovlaky a zas sa bude celá trať rekonštruovať od BA ?
Reply on: no.ev.di. #162477:
Chýba koncepcia rozvoja železničných tratí a podrobné dopadové štúdie na rušenie tratí v kooperácií so subjektami autobusovej dopravy.

Jedna vláda jednoducho príde a zruší polku spojov. Druhá príde a vypracuje drahý a zbytočný projekt ŠRT.

A pritom potichučky jedna vláda pozastaví premávku BA-Stupava a druhá ju potichučky zruší.

Pritom zrušenie tratí do Šamorína a Stupavy považujem za vrchol dementnosti plánovania "rozvoja" železničných tratí
Aktuálne na TA3 je problém už aj s traťou 174, ľudia sú zúfalí z rušenia spojov na trase Brezno - Tisovec a Tisovec - Rimavská Sobota. Hrozí vraj znehodnocovanie trate. Ľuďom vraj aj mizerne premávajú autobusové spoje... bez vlakov sa ťažko dostanú do práce a do školy, a regiónu hrozí ďalší úpadok ? dúfam, že teraz sú zástanci reduckií už spokojní konečne ?
Reply on: Ámos #162470:
aký trh? tomu hovoríš trh, keď ŽOSky iba vycucávajú štátnu kasu lebo im ZSSK (os) posúvajä dookola všelijaké kšefty?

Re #162471 Jezo: Neviem prečo by som si mal odporovať. Ak ma chceš chytať za slovíčka, tak nemám s tebou o čom... ?

Re #162474 kecho: Jezo tvrdí, že tá hala je multifunkčná... tak neviem potom ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.