Reply on: Ike #162478:
problém je aj ten že dopravcovia nespolupracujú... zas mám v tom guláš, že kto si kde objednáva výkony. Je to takto? : u železníc objednáva štát a u autobusových dopravcov kraj resp. VÚC?Inak pozastavenie dopravy na trati 174 alebo jej výryzné obmedzenie by fakt viedlo k devastácií tohoto unikátu. Ono síce na záberoch premáva iba 812, ale hovoria ľudia, že autobusy v tejto trase nechodia a toto spojenie potrebujú ako soľ, lebo cesty sú v otrasnom stave a na to nejaký blb zadrel, že je v pláne oprava tamojšej cesty. To je "super" argument : "Je to v pláne, zrušíme Vám vlaky a vy si počkajte na opravu cesty. Tak snáď najprv opravíme cestu aby sa tam dalo jazdiť bezpečne a potom budeme redukovať vlaky. Však ten kraj upadá aj preto, že železnice tam už zbalili fidlátka a už neviem koľko rokov robia úsek Trenčín - Bratislava. Kým dojdú do Košíc, tak sa trendy a štandardy zmenia, zas príde nový plán na ešte vyššiu rýchlosť a modernejšie rýchlovlaky a zas sa bude celá trať rekonštruovať od BA ?
Jezo
#162448 - "nemálo železničiarov hovorí, že keď sa porovná čo sme ŽOSke vysolili za "nové" vozne, tak sme radšej mohli investovať do nových vlakových jednotiek"
#162441 - "modernizáciu dookola jedno a toho istého, namiesto toho aby sme peniaze dali do nových vozňov"
Neodporujes si? Najprv chces a potom nechces kupovat nove vozne? Zaroven tvrdis ze bez "statnych" zakazok sa nezaobidu, nic od nich nechces kupovat -> zakonite musia skrachovat a ludia budu bez prace.
Re #162461 no.ev.di:
"Rekonštruovaný štadión O. Nepelu je použiteľný zatiaľ iba na hokej a vraj ak by ho chceli používať na viac vecí, muselo by sa tam zas dačo prerobiť." A pret na Ticketportali ponukaju listky na dva rozne koncerty, motokros a MS v hokejbale....