Reply on: Ike #162478:
problém je aj ten že dopravcovia nespolupracujú... zas mám v tom guláš, že kto si kde objednáva výkony. Je to takto? : u železníc objednáva štát a u autobusových dopravcov kraj resp. VÚC?Inak pozastavenie dopravy na trati 174 alebo jej výryzné obmedzenie by fakt viedlo k devastácií tohoto unikátu. Ono síce na záberoch premáva iba 812, ale hovoria ľudia, že autobusy v tejto trase nechodia a toto spojenie potrebujú ako soľ, lebo cesty sú v otrasnom stave a na to nejaký blb zadrel, že je v pláne oprava tamojšej cesty. To je "super" argument : "Je to v pláne, zrušíme Vám vlaky a vy si počkajte na opravu cesty. Tak snáď najprv opravíme cestu aby sa tam dalo jazdiť bezpečne a potom budeme redukovať vlaky. Však ten kraj upadá aj preto, že železnice tam už zbalili fidlátka a už neviem koľko rokov robia úsek Trenčín - Bratislava. Kým dojdú do Košíc, tak sa trendy a štandardy zmenia, zas príde nový plán na ešte vyššiu rýchlosť a modernejšie rýchlovlaky a zas sa bude celá trať rekonštruovať od BA ?
no.ev.di.
Re #162459 kecho: to je multifunkčná aréna, s možnosťou použitia aj na kultúrne podujatia a iné športové podujatia? Rekonštruovaný štadión O. Nepelu je použiteľný zatiaľ iba na hokej a vraj ak by ho chceli používať na viac vecí, muselo by sa tam zas dačo prerobiť. Mohol sa ten štadión postaviť, taký aby sa dal použíť na všeličo možné, aby sa tam dali robiť koncerty, či hrať basketbal, futsal, volejba, či hádzaná alebo najpr. rýchlokorčuľovanie, či iné halové športy. Za tie prachy mohol byť štadión rovno aj (tresnem blbosť) so špitálom pre hráčov.