Reply on: TeBeCe #162491:
"Zo záchytného parkoviska v areáli bývalého ČSAD na Hraničnej ulici bude premávať mimoriadna linka H2, ktorá pôjde z Hraničnej ulice cez Prievozskú, Tomášikovu, Rožňavskú, k zimnému štadiónu a obslúži aj hotely Bratislava a Danube." WTF? kde v Ba je ešte hotel Danube okrem toho známeho na nábreží?
Okrem toho, nehovorilo sa v pôvodnej správe že parkovisko Hraničná bude iba pre zájazdové autobusy? Tie kľudne mohli doviesť ľudí pred Zimák (teda na Bajkalskú alebo Vajnorskú) a potom sa ísť naprázdno odparkovať tam a ušetrila by sa jedna kyvadlovka.
"Tretia mimoriadna linka H3 bude zabezpečovať sídlisko Petržalka. Z petržalskej železničnej stanice pôjde cez Nový Most, nábrežie generála Ludvíka Svobodu, Trnavské mýto až po zimný štadión. Linka H3 bude spájať dve "fanzóny" - na Tyršovom nábreží zo zastávky Dvory a "fanzónu" Eurovea zo zastávky Malá scéna."
Doprava zo ŽST Petržalka mala byť riešená v podobe dvoch maximálne troch prichystaných medveďov kapacity, ktoré by čakali na príchod vlaku od Viedne a odišli by po prestúpení cestujúcich... po trase by zastavili iba pri AS Ml. Nivy (a to už po dohode buď ako 205 alebo 78)
A to určite pôjdu ľudia z jednej fanzóny do druhej (ak už) z Tyršovho nábrežia na zastávku Dvory, aby sa odviezli k Eurovei na zastávku Malá Scéna ? ?
A nespomínala sa tam doprava z Tretieho záchytného parkoviska na Technickej ul. Tam pôjde linka HX? ci HM? ?
kecho
Re #162484 Solider: spomínala sa tu Riga za menej ako 30 mil. a Mannheim stál 70 miliónov, čiže pri nekradnutí by sa reálne za cca 50 možno 55 miliónov by dal postaviť normálny štadión s kapacitou starého/nového zimáku skleneného typu ŠTB Aréna. No a keby si do toho zapojil čínsku pracovnú silu, ktorá je podstatne lacnejšia, ešte by ti ostali peniaze aj na tretí pozri si, akú cenovú ponuku dali Číňania nedávno Poliakom na výstavbu diaľnice...