Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #162491:
"Zo záchytného parkoviska v areáli bývalého ČSAD na Hraničnej ulici bude premávať mimoriadna linka H2, ktorá pôjde z Hraničnej ulice cez Prievozskú, Tomášikovu, Rožňavskú, k zimnému štadiónu a obslúži aj hotely Bratislava a Danube."
WTF? kde v Ba je ešte hotel Danube okrem toho známeho na nábreží?

Okrem toho, nehovorilo sa v pôvodnej správe že parkovisko Hraničná bude iba pre zájazdové autobusy? Tie kľudne mohli doviesť ľudí pred Zimák (teda na Bajkalskú alebo Vajnorskú) a potom sa ísť naprázdno odparkovať tam a ušetrila by sa jedna kyvadlovka.

"Tretia mimoriadna linka H3 bude zabezpečovať sídlisko Petržalka. Z petržalskej železničnej stanice pôjde cez Nový Most, nábrežie generála Ludvíka Svobodu, Trnavské mýto až po zimný štadión. Linka H3 bude spájať dve "fanzóny" - na Tyršovom nábreží zo zastávky Dvory a "fanzónu" Eurovea zo zastávky Malá scéna."

Doprava zo ŽST Petržalka mala byť riešená v podobe dvoch maximálne troch prichystaných medveďov kapacity, ktoré by čakali na príchod vlaku od Viedne a odišli by po prestúpení cestujúcich... po trase by zastavili iba pri AS Ml. Nivy (a to už po dohode buď ako 205 alebo 78)

A to určite pôjdu ľudia z jednej fanzóny do druhej (ak už) z Tyršovho nábrežia na zastávku Dvory, aby sa odviezli k Eurovei na zastávku Malá Scéna ? ?

A nespomínala sa tam doprava z Tretieho záchytného parkoviska na Technickej ul. Tam pôjde linka HX? ci HM? ?
Reply on: luky133 #162496:
ideál ?, navrhnite Záhradníkovi nech sabotuje semafory na Molecke ? ale vážne by som aj ja uvítal keby v Petržalke odstavili semafory na Lachovej. Tie sú tak blbé, že až... koľko krát som svedkom toho ako stojíme s L68,88 alebo 96 a nič z bočnej ulice nejde, chodci žiadni... a potom jak nám skočí zelená tak ku križovatke sa blíži auto od parkoviska a zas stojí to ?
Reply on: Mike #162494:
A cestovne listky budu zvlast na obe pasma? Lebo potom aky by malo vyznam mat pasma?
Reply on: no.ev.di. #162486:
O tom čase čo som šiel tadiaľ (cca 10:30) to bolo lepšie prejazdné dokonca vodiči dávali temer stále prednosť chodcom... ?
Reply on: Ámos #162492:
na to ti vieš čo... keď nie iba môj otec povie na ZSSK, že na darmo dávajú ZSSK zarobiť trom ŽOSkám a živia ich, tak na tom niečo bude!
Reply on: 44 #162489:
Zjednotenie do jedného pásma sa pokiaľ viem nechystá a ani nikdy v budúcnosti neuvažuje.
Čo je však reálne je taká úprava tarify, kde sa bude dať kúpiť v BA iba celosieťová električenka, teda osobitne na prvé alebo druhé pásmo sa nebude dať už kúpiť (nebude taká možnosť). Táto úprava by mala byť k tomu istému dátumu ako zvýšenie cien. Tu definitívny dátum pokiaľ viem zatiaľ nepadol
Reply on: no.ev.di. #162469:
ake moderne vozne premavali uz skor? Aka bola pravdepodobnost, ze natrafis na reko co novy vozen.
Uvedomujes si ty rozdiel v tom ake je viest sa napriklad z Pezinka v tomto http://stalker-svk.ic.cz/files/images/blog/Bdgteer%20-%20interier.jpg a v tomto http://www.zelpage.cz/story/bdteer_zssk/bdtee3.jpg ?
Ako moja priatelka povedala, ked isla prvykrat do Grinavy s bdteer: "Po prvykrat som po vystupeni z vlaku nemala pocit, ze sa musim hned osprchovat."
Reply on: no.ev.di. #162476:
ok este raz, prestuduj si vyrocne spravy pre koho vsetkeho robia ZOSky.
tie prenajate mercedesy sroty pomaly uz vobec nejazdia, ale DPB da 100-tisic korun na opravu motora ?
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/1101
Mi to tu pripada ako two-man show, takze asi sa moj prispevok strati... 😉

Neviete, ako to vyzera so zrusenim pasiem a zjednotenie do jedneho pasma? Kedy by sa tak malo stat a stane sa tak vobec?
Dik.
Reply on: luky133 #162483:
žeby 2. fáza preferencie? 😉
Re #162484 Solider: spomínala sa tu Riga za menej ako 30 mil. a Mannheim stál 70 miliónov, čiže pri nekradnutí by sa reálne za cca 50 možno 55 miliónov by dal postaviť normálny štadión s kapacitou starého/nového zimáku skleneného typu ŠTB Aréna. No a keby si do toho zapojil čínsku pracovnú silu, ktorá je podstatne lacnejšia, ešte by ti ostali peniaze aj na tretí 😉 pozri si, akú cenovú ponuku dali Číňania nedávno Poliakom na výstavbu diaľnice...
Reply on: no.ev.di. #162469:
Chyba je v tebe, keďže máš evidentne problém porozumieť napísanému textu, vykladáš si všetko tak, ako sa to práve tebe hodí a vôbec, ani neviem, prečo sa vôbec snažím s tebou diskutova´t, keď je jasné, že všetci robia všetko na howno a ako DPB, tak mesto Bratislavu, tak železnice na Slovensku zachrániš jedine ty.
Reply on: luky133 #162483:
a aký je tam stav? je to lepšie prejazdné ako so semaformi?
Reply on: no.ev.di. #162476:
Hala je multifunkčná. Pre športy ako napríklad volejbal, či tenis je tam nainštalované osvetlenie aj zboku. Je tam aj možnosť realizovať kultúrne vystúpenia.
Reply on: kecho #162474:
Áno, 96 už je konečná cena. Mimochodom, kde si prišiel na tie čísla, že za taký finančný objem postavíš dve-tri hi-tech štadióny? Je nejaká taká štúdia, alebo je to len tvoj dohad?
Na Molecovej vypli úplne semafóry. Je to jediná križovatka v meste s výpadkom? Zaujímavosťou je to, že tesne za križovatkou smerom do Karlovej Vsi stojí jeden policajt a ručným radarom meria rýchlosť alebo vzdialenosť vozidiel? Nezastavuje ich, len ich meria...
Reply on: no.ev.di. #162479:
áno, je to tak... 😕 železnice MDVaRR a autobusy VÚC. Tie železnice si stále neviem vysvetliť, rovnako ako to, že jeden štátny podnik sa rozdelil na dva...
Reply on: Ike #162478:
dokiaľ nebude fungovať koordinácia medzi vlakovými a autobusovými linkami, tak môže byť vypracovaná akákoľvek koncepcia rušenia a rozvoja tratí na Slovensku. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.