Reply on: Valec #162258:
Prečo by nemohla byť železnica zapustená? Bolo by to praktickejšie a aj by sa znížil hluk. Dať dole cesty a chodcov nechať niekde na povrchu je pochybné.Neviem, aké bude využitie koľaje na letisko, ale na koľaj BNM-Podunajské Biskupice je už teraz problém niečo nakresliť, nie ešte keď tam začne jazdiť v 30 min takte Regiojet. A to tam nie sú nejaké pp trasy...
Mike
Tam ide o to, že táto trasa by oproti pôvodnej bola dlhšia o 6 min. aleto iba v ideálnom prípade, M. Hella býva cez deň upchatá a to aj v sedle.. a aj to čo tu bolo spomenuté že v dnešnom stave skutočne nie je vhodná na premávku MHD, lebo nemá dostatočnú šírku a na ulici sú dva retardéry.
To nie je o tom ako píše v #162238 intony, že by tam bol tankodróm.
Ale samozrejme, je zámer ulicu na oboch koncoch rozšíriť, teda by sa dosiahla vyššia priepustnosť aj na svetelnej križovatke s Tomášikovou a samostatný ľavý odbočovací pruh má byť aj z Trnavskej, potom by sa už dalo uvažovať viesť tade MHD a retardéry odstrániť. Lenže potom vznikne súbeh 61+96 v úseku Clementisova - Letisko (alebo 96 iba po Avion?) a teda logická potreba preložiť intervaly. V sedle a víkend obe linky 20 min., dajme tomu OK..Ale čo ranná a poobedná špička?
Re #162239 intony: "linka" 65 bolo jedno sólo vozidlo (Karosa B73x), ktoré premávalo iba pracovné dni od 7 do 16 hod. v intervale priblížne jedna hodina. 65 išla ďalej na Trnávku po Slovackého, kde si dnes tiež už dosť ťažko predstaviť linku MHD... a zrušená bola v 1994, kedy na Max. Hella ešte retardéry neboli a intenzity dopravy boli vieš aké.
Koniec koncov po M. Hella párkrát premávali aj 50, 96 ak bola operatívne uzavretá Tomášikova, alebo 39 ak bola uzavretá Trnavská/Vrakunská pri priecestí. Ale vždy to bola jednorázová krátkodobá neplánovaná záležitosť.