Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #162146:
K tým zmenám na 30, 37, 63, 43, 31 a 39 sa musím vyjadriť.
Zrušenie 30, skrátenie intervalu 63 a predĺženie 43.
Mínusy:
Dosiahneš tým zníženie kapacity v sedle a cez víkend v Lamači. V RŠ predĺžiš následný interval v sídlisku v Lamači. Pre cesty do mesta, do škôl v Mlynskej doline budú musieť ľudia prestupovať z 63, zatiaľ čo teraz mohli ísť priamo 30. Zhoršíš kvalitu obsluhy zastávok, kde 63 nezastavuje, keďže nepíšeš, že tam zastavovať bude. Zabiješ obsluhu Segnárov a okolia. Zvýšiš nároky na výpravu kĺbových autobusov a tým aj náklady.Zhoršíš dostupnosť Lesoparku mimo leta cez víkendy. Každý z Lamača sa bude voziť cez Tesco.
Plusy:
Zrovnomerníš ponuku kapacity v Lamačí.
Zmeny na 31 a 39:
Mínusy:
Cez víkend doobeda bude zbytočne behať autobus na CSÚ každých 12 minút, zatiaľ čo večer znížiš kapacitu, keď ju treba (problém najmä v nedeľu). Zhoršíš následný interval na CSÚ v sedle.
Reply on: no.ev.di. #162146:
Ono zrusenie linky 196 moze byt, ale linku 96 nechat tak ako je len s int. akym si pisal. Tu jednu zastavku s NM pouziju L50 na prestup s/na 96. Co sa tyka MBCC, tak ak si pamatam si nadaval, ze su roztrusene po vozovniach a teraz, ked su v jednej, tak ich chces znovu rozhadzat. Takze tie len nech pekne ostanu v Petrzalke.
Reply on: no.ev.di. #162146:
Jedine, s cim suhlasim je lepsi interval v sedle na linkach 61,63. Ostatne je dobre tak ako to je.
Reply on: no.ev.di. #162146:
tento návrh si zaslal do DPB? Dúfam, že tam tomu rozumejú viac ako ty a nezoberú ten návrh do úvahy. ?

- L30 nemôžeš zrušiť, pretože okrem L38, ktorá premáva každú hodinu, nebudú mať ľudia na zastávke Segnáre žiadne spojenie.
Alebo im tam chceš poslaťL37, alebo L63? ?
L30 funguje v preklade s L37 z pod Nového mosta.
- L39 tiež nemôžeš zrušiť, lebo v súčastnej dobe má svoje opodstatnenie. Spája CSU s Martinským cintorínom a Ostredkami.
- L96 nemôžeš skrátiť po ŽST Nové mesto. Taktiež má svoje opodstatnenie. Vozí balíky ľudí do Avionu. Nahrádza tak bývalú kyvadlovú dopravu z Avionu do Petržalky, ktorú využívalo veľa ľudí. ?
- s L61 máš pravdu, tá by mohla aj častejšie premávať.
Reply on: Ámos #162143:
Okrem električiek som do DPB zaslal aj návrh na zmeny autobusových liniek v ostatných m.č.:
- L21 : spojiť vybrané spoje s L24, t.j. určené spoje na L24 by premávali od J.J. do VW a tiež by začínali na VW, keďže pracovníci cestujúci s L24 prestupujú z 98% na L21 na J.J.
- 30 : zrušiť
- L31 : 6/12/6-7//12, počas sedla v preklade s L94 v úseku Zochova - Vazovova
- L39 : zrušiť
- L43 : predĺženie od Patrónky po trase L30 pod Nový most, v úseku Vojenská nemocnica - Nový most i=12/20/15//20, Vojenská nemocnica - Lesopark : i=24-36/40/30//40, odo dňa vyhlásenia premávajú všetky spoje počas víkendov v trase Nový most - Lesopark + Kačín, zlepší sa dostupnosť linky do Lesoparku s rozšírenou možnosťou prestupu na dlhšej trase v úseku Patrónka - N.M. (električky smer mesto, KV, a-busy pod mostom). a-bus : SOR 9.5, cez víkendy operatívne klbáky
- L61 : 8/15/10//15, v preklade s L63, nahrádzajú L39 v úseku Trnávka - Račianske mýto, pre Trnavskú cestu by fungovali L61+63 v i=4/7-8/5//7-8, t-busy 204+205 a doplnková L53, ktorú by bolo možno skrátiť po Trnávku (aj taký plán už DPB mal) kde by sa prestupovalo na L63+204+205 a využívali by sa viac t-bus a nosná L63 pre danú oblasť
- L63 : 8/15/10//15, celotýždenne klbáky, zabezpečená rovnomerná premávka spojov z/do Lamača, narozdiel od terajšieho stavu, kedy je v sedle premávka L30 a 63 bez prekladu, jedna nosná linka pre Lamač
- L67 : predĺženie od Astronomickej k ŽST Nové Mesto, celotýždenne interval 15min v úseku Astronomická - ŽST N.M., autobusy SOR 10.5 ako náhrada za L39, kapacita by šla dole z 330os/h na 280os/h pričom by sa ale skrátil interval z 20 na 15min a v sedle+víkend by bol preklad s L61
- L95 : ráno 6:45-7:45 i=4min
- L96 : od Tomášikovej všetky spoje k ŽST Nové Mesto, zlúčenie s L196, i=8/20/10//20, AVION MBCC by sa presunul na L61 a tiež by sa presunulo pár MBCC z Petržalky na L61 do Trnávky
Reply on: Vladimír #162134:
ibaže im sa ráta iba to, že im idú električkové linka každých 12min a 20min cez víkend. Nepozerajú sa na to, že kapacita takej "dvojičky" je rovná dvom kĺbovým autobusom, takže zatiaľ čo tam ide L12 večer v intervale 20min, na rovnakú kapacitu treba večer vypraviť L93 a 95 v 10min intervale. A to ešte k L12 pripočítajme aj L1. Obdobne to platí aj v Rači, Vajnorskej ul., či Ružinove. A to ešte som nespomenul fakt, že Dúbravka požadovala aj predĺženie L4 k nim, hlavne, že sa vedia sťažovať potom na interval. Pokiaľ sa pamätám tak o Petržalke sa rozhodlo a hoc tu ľudia sebeviac pišťali po zachovaní toho systému liniek, nestalo sa, potom prečo je taký problém to prekopať pri menších m.č.? V Petržalke tomu napomohol most Apollo z veľkej časti a čo sa týka električiek, tak by redukcií počtu liniek mohla napomôcť uzávierka Štefanovičovej ulice niekedy po MS v ĽH.
Reply on: AAA #162132:
na akú periódu sa vlastne objednáva? K redukciám dochádza aj počas roka, teda obdobia počas, ktorého je obiednaný určitý počet výkonov a tiež navyšovanie výkonov (viď. L27,35,36,44,51,133,135) prebiehalo počas ľubovoľných častí roka, takže si podľa "potreby" asi mesto doobjednáva u DPB výkony, resp. na politickú požiadavku idú zjavne nejaké objednávky výkonov bokom a argumentuje sa nimi iba vtedy keď niekto ozaj opodstatnene požaduje posilnenie danej linky ?
Reply on: MatejBA #162109:
on to nevie napisat normlane, ma vsak pravdu. V Petrzalke byva 25% obyvatelstva s trvalym pobytom. Pripocitajme k tomu vsetkych studakov z eastside villages a mame slusny balik ludi, ktori potrebuju adekvatnu prepravu.
Osobne tiez nemam rad racionalizovanie prepravy stylom: byvam v Ruzinove a zda sa mi ze v Raci maju vela liniek. Tak im nejake zrusme, aby sme usetrili.
Petrzalka zatial ako jedina presla racionalizaciu v 2005. Na rade su ostatne MC, elektricky a potom uvazujme opat nad Petrzalkou.
Reply on: ivanbuto #162108:
sukromny projekt na mestskom pozemku! Ale ano mas pravdu, len vdaka tej garazi sa mozme rozlucit so vzrastlymi stromami.
Reply on: Marek1978 #162139:
co mas co jazdit cez vikendy MHD. Pokial nejdes do prace mas ist autom. Alebo sa nestazuj, lebo budes musiet cvakat cez vikendy dva listky ?
Reply on: no.ev.di. #162123:
panacik, ty okrem toho, ze na vsetko nadavas a vsetko by si vedel spravit aj lepsie, mas vobec aspon cca predstavu o tom, ako sa tvoria grafikony a co vsetko treba zaratat do celkovej jazdnej doby vozidla?
Reply on: Vladimír #162138:
To je pravda. Cez vikendy by mohli dat int. 10min.
Reply on: intony #162135:
Áno, to je pravda. Momentálne neviem, ako je na tom vyťaženosť v čase špičky, ale minimálne cez víkendy na základe opakovanej skúsenosti vnímam interval L83 ako nie veľmi dostačujúci.

Re #162136 #162137 MatejBA: Nuž, ak je základným hodnotiacim kritériom práve spojenie na Račko, tak Petržalka nemá s Račkom mimo občasnej L59 žiadne priame spojenie ?
Reply on: MatejBA #162136:
(myslel som cestu Pri Krizi - Racko)
Reply on: intony #162135:
To je preca jedno! Vsak ludia v Dubravke musia drzat hubu, lebo mozu ist aj 5! Co na tom, ze 5 to je o 33% dlhsia jazdna doba (a aj viac), ze to obchadza polku BA a ze je nemoderna, maju moznost, nech cestuju! Ine mc okrem Petrzalky musia drzat hubu! JE TI TO JASNE? ( ? Nebrat vazne ? )
Reply on: Vladimír #162134:
Aj keď autobusy sa za niekoľko rokov mierne zredukovali; pamätám si, že 34 a 83 mali istú dobu spoločný interval >> 2/7/2-3//10
Reply on: Peon #162105:
Myslím, že Dúbravka má celkom primerané intervaly svojmu významu a počtu obyvateľov.
TRAM >> 4/4/4//6-7
BUS >> 4/7-8/5//12

Dokonca ich možno charakterizovať aj ako vcelku atraktívne.
Reply on: Mike #162119:
Samozrejme perforované rebro bola hanba a od začiatku bolo nesprávne, že mesto sa nezaoberalo napr. architektonickou súťažou a ignorovalo pamiatkové hodnoty Starého mosta. V zmysle technokratizmu Ďurkovského a spol.
Reply on: no.ev.di. #162126:
Tie výkony si mesto objednáva, a keď si objedná také kvantum, že tá linka má/môže chodiť každých 60 minút, tak tak chodiť bude.
Chcel by som sa opýtať, ak sa teda zatiaľ zdražovať nebude, ako to bude s tým príspevkom na nočák a rušením pásiem v BA ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement