Reply on: no.ev.di. #162126:
Jasne,a bude vozit vzduch.Radsej mu zaplatia vykon,aj ked nejazdi,lebo keby ho vyuzili inde,aj tak mu musia zaplatit spominany vykon.A takto aspon zbytocne neplatia aj za PHM.Ja by som 51 zrusil uplne keby to bolo na mne.Na zastavku Biely Kriz je to 6.min pesim presunom.
MiroBA
Re #162107 no.ev.di.:
....
K L93, 94, (95)
Ja osobne by som veľmi neškrtal nič lebo už súčasné Petržalské Linkovanie je vlastne redukcia predošlého.
alebo by som aj predĺžil interval na 93 a 94 aj na 6-8 minút v rannej špičke s tým že by L94 bola predĺžená až na Vyšehradskú. Určitý štandard by mal zase ostať zachovaný aby zase ľudia nejazdili ako sardinky.
Ja týmito linkami chodím denne a nedá sa povedať že by L94 aj poobede jazdila prázdna. (Včera som ňou konkrétne išiel a bola tak akurát) Totiž osobne si myslím že ľudia čo cestujú na Lúky tak nastúpia na to čo príde prvé (93 alebo 94) Kto ide dalej tak si z L94 prestúpi na Smolenickej.
Čo by som ale isto urobil lepšiu nadväznosť L 98 a 99 na L 93 a 94.
A v tejto súvislosti ešte k výprave vozidiel. Neviem prečo stále na L93 vypravujú v drvivej vačšine tie najstaršie haraburdy. Mohla by sa 93jka vyskladať aspoň zo SORov podobne ako 95 s MBCC. A Na linku 94 (ani 84) by som SORy ani mercedesy vôbec nedával nakoľko ide len o linky doplnkové.
Ešte k Dúbravke - Dúbravka vôbec nemá malú frekvenciu spojov (- 3 Električkové Linky a 1autobusová linka celodenná + jedna doplnková) , akurát veľmi neefektívnu - hlavne električky. - Pomohlo by zrušiť zastávky a nechať len tie najdôležitejšie a zaviesť paralelný autobus po trase Pri Kríži - Riviéra ktorý by obsluhoval aj tie zastávky kde by nestála električka.