Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #161724:
Ale t-bus je dráhové vozidlo.
nebolo by praktickejšie kebyže jazdia nočáky od 23 do 5? podľa mňa sú vtedy podstatne menšie prepravné nároky a aj dopravný podnik by ušetril dosť veľa vozokilometrov. podľa mňa by bolo dobrým protipólom to, že by mohli jazdiť nočáky častejšie počas noci, alebo vo vybrané dni, tj.piatok alebo nedeľa, čo vy na to? a po prípadne by boli robené dojazdy - nebolo by potrebné aby chodili vozy na prázdno smerom do mesta aby už po 5 vykonali spoj do ostatných častí... ?
Reply on: Peon #161719:
mohli by ich z autobusových liniek presunúť na t-busy aby sa vrátili linky 203 a 207 do pôvodného intervalu. Len teraz neviem či je pri výprave t-bus liniek s počtom šoférov alebo počtom t-busov. Počítal som koľko vozidiel zhlntne, ktorá linka a nevyzerá to tak, žeby sme mali deficit krátkych t-busov. ?
Reply on: Solider #161718:
ale inak to plati pre drazne vozidla a inak pre busy. Tam by malo stacit, len vyhlasenie o sulade s normamy EHS, a homologizacia v aspon jednej krajne EU, nie?
Reply on: 810zssk #161722:
no mohlo by tam nieco chodit! je to cez pol hodku do Danubiany a ta je stale v Bratislave. Hlavne ze vozime vzduch do rakuska a madarska.
Reply on: kecho #161721:
Vsak ale to nie je kvoli Danubiane a hradzi, k tym je to blizsie z Cunovo, nam.
Reply on: Peon #161719:
nemuselo by... mohli by ich presunúť inde/posilniť iné linky?

Re #161715 810zssk: "skoro" som myslel časové zverejnenie 801, veď ešte nie je 1.3. 😉 ale aj tak nerozumiem zriadeniu tej zastávky - do danubiany/na hrádzu je to ďaleko...

btw. predbežná verzia schémy k big bangu 28.2. - keby som tam niečo zabudol, pls. povedzte ?
http://tragacik.wz.cz/20110228.png
Reply on: Peon #161719:
nie.
Reply on: TeBeCe #161260:
Pokiaľ zrušenie 156-ky a ostatné zmeny od 28. 2 sú iba začiatkom optimalizácie MHD (napr. aj v Karlovke je z čoho uberať), tak zrejme príde aj k prepúšťaniu vodičov MHD, nie?
Reply on: no.ev.di. #161717:
Samozrejme, že sa bude musieť homologovať. Každý nový typ tým musí prejsť.
Reply on: AAA #161716:
ahaa, po koľko nabehaných km vlastne začali BA SORky vykazovať vady? Aj typ 31Tr (klbák) sa bude musieť homologizovať?
Reply on: no.ev.di. #161712:
Keby musel ísť na opravu rámu v výrobcovi, tak by homologovaný byť tento typ nemohol,SOR by musel by odstrániť konštrukčné nedostatky a následne by si mohol SOR/výhradný distribútor podať žiadosť o konanie o novej homologizácií.
Reply on: kecho #161709:
Skoro? Dalej by uz asi zmysel nemala 🙂 Podla mna je dobra tam kde je.
Reply on: kecho #161704:
Ano.
Reply on: Valec #161700:
No ak to bude tak, potom nie je problem 😉
Reply on: Valec #161711:
tak absolútny rozpad vozidlu (bohužiaľ) nehrozí. Keby teoreticky šla počas tej homologizácie napr. na spevnenie rámu, tak by to znamenalo neúspešnú homologizáciu? Aj keby sa ten voz rozpadol tak Ja&Ty pošlú druhý kus na homologizáciu, či je to ešte zložitejšie?
Reply on: no.ev.di. #161710:
Ja som sa s ničením ešte nestretol. To ma len tak napadlo, lebo do inej zaujímavej lokality trolejbusový nočák nemáme. ? Ak by sa 30Trka rozpadla, tak by nedostala homologizáciu a teda žiadne výhovorky či už zo Škodovky alebo zo Soru by nepomohli.
Reply on: Petto #161699:
nech mu dajú do tela jak naše t-busy dostávajú ?

Re #161702 Valec: Na N72 sa často stáva, že cestujúci poškodzujú vodzidlá či čo? Potom keby sa to rozpadlo by sa nechal SOR počuť zas v štýle "toto sa nám stalo iba v Bratislave" ?
Reply on: Ruslan #161707:
?
Re #161708 Valec: ? neverím vlastným očiam, tak skoro? 😉 ? takže by to malo byť zhruba v tých miestach... ale prečo spravili zastávku tam? aby cestujúci okukovali dropy, alebo čo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.