Low-cost by mohol zastavit v dalsom v low-coste LIDL. ?
Tesco-expres otvara coskoro 2. predajnu na Dlhacoch na konecnej ( byvala BALA ) - pozitivna sprava pre soferov ?
mohli by ho spustiť v plnej rýchlosti z Molecky, že kde by sa zastavil ? inak Sofia (BLG) kúpila 30 trolejbusov škoda Solaris minulý rok, pomaly budeme môcť jazdiť za kvalitnou MHD aj tam a sem a do ČR budú môcť chodiť povoziť z ostatných krajín lacnými kolchozáckymi plechovkami a Japončíci si to budú môcť fotiť o 106 a zaraďovať fotky SOR do priečinkov "autobusy minulého storočia" ?
Revizor zistuje samozrejme aj pri ePCL platnost cez svoju citacku. Pri prvej kontrole mu to pipne dvakrat a on tam nahra PCL. Potom pri dalsich kontrolach to uz fici normalne... S problemami som sa zatial nestretol...
Áno, myslel som si to. Mne sa páči, že teda občianske preukazy nekontrolujú - podľa mňa by sa to takto malo zoficiálniť. ?
Máte niekto reálnu skúsenosť s kontrolou revízora pri ePCL (zakúpenom cez internet)? Funguje v praxi bez problémov to zapísanie ePCL do čipu pri prvej kontrole? Platnosť ePCL zistí revízor na jeho čítačke (alebo nejakom inom zariadení?) po zadaní SNR z karty?
Re #162365 boxcar: Beriem, ale prosím buď konkrétnejší, o ktoré z mojich otázok sa jedná. ? Ja sa niektorými otázkami niekedy iba uisťujem. ?
podla info od vodica islo o testovanie v kopcovitom terene + tocenie cez ostre zakruty . Sami si to skodovaci vyziadali , tak budiš nefrflat ?
ADD2: aspon si otestovali aj hromadne vytlky medzi zastavkami H.M a Pri podchode, ktorych je tam uz ako hub po dazdi ? - vacsia sanca ze sa ten tykadloSOR rozpadne ?
Aký význam mala homologizácia Škody 30Tr na Dlhých dieloch? To nejde tie kilometre nabehať v rámci siete, ktorá je prepojená navzájom a nie je treba to vozidlo ťahať na Dlháče? Argument "chceli sme ju vyskúšať v kopcovitom teréne" je blbosť, nakoľko stúpania máme na Kramároch, Kolibe, Palisádach a Mudroňovej. Či sa už DPB pripravuje na tender na trolejbusy a odôvodní výber 30Tr tým, že tu nabehal počas homologizácie veľa kilometrov a jazdil po celej sieti?
Ináč konečne musím povedať, že si mestská polícia všimla, že pri River Parku je zákaz zastavenia + žltá čiara a posledné dva dni tam nekompromisne pokutuje a rozdáva papuče. Taktiež som si všimol na viacerých miestach, že začala rozdávať papuče ak niekto nedodržal zákonom povolenú vzdialenosť pred priechodom pre chodcov čo si doteraz taktiež nevšímali... ? A na mnohých miestach v Karlovej Vsi začali rozdávať aj papuče ak niekto zaparkoval na chodníku, ktorý je označený dopravnou značkou C9 "cestička pre chodcov" a rozdávať papuče pred obytnými domami ak niekto zaparkoval na mieste pre invalida pritom na tých miestach doteraz mnoho vodičov parkovalo nakoľko boli vytvorené len kvôli tomu, že to požadovala norma a v okolí žiaden invalid nebýva. Všimol som si len ja, že v poslednom čase mestská polícia zintenzívnila prácu? ?
Zase jedna vágna informácia bez konkrétnych údajov. Vie ten informátor aspoň čas a evidenčné číslo električky? Takto akurát môže pôsobiť na city čitateľov, ale to je všetko.
Dnes som mal po niekoľkých mesiacoch šťastie na revízora a prekvapilo ma, že k mojej Bratislavskej mestskej karte si nevypýtal občiansky preukaz. ? Vy máte akú skúsenosť?
Teraz neviem či som bol len nevšímavý, ale mám dojem, že revízor bol sám. Alebo možno boli dvaja, ale SBS-kára som nevidel. Revízori sú oblečení v civilnom aj SBS-kár? On nemá na sebe označenie SBS?
A nemali by sa náhodou úkony s čiernym pasažierom vykonať vo vozidle? Lebo revízor s nimi išiel na zastávku.. Revízori si tak podľa mňa sami sebe škodia - neplatič im môže ľahšie zdrhnúť a môže na okolie ľahšie vyvolať dojem "Títo páni ma obťažujú - neviem čo odomňa chcú!" A pre prípad incidentu by vo vozidle boli svedkovia (minimálne vodič snáď)...
lebo tu je bordel? ibaže poukazujem aj na to, že čiste IBA PREPÚŠŤANÍM neriešiš takmer nič! Ono to chce aj systémové kroky, určitý zásah do riadenia podniku a jeho štruktúry, zefektívnenie a nasadzovanie znalých pracovníkov a nie, že 20-30 ročných skúsených pracovníkov vyhádžu a mladých amatérov tam nechajú tápať, a tí starí vo veku cez 40-50 rokov si veľmi ťažko budú hľadať nové zamestnania. Takisto iba prepúšťanie u ZSSK osobná doprava a škrtanie spojov so "statickým" GVD nespraví žiadny zázrak, ono to chce aj radikálny zásah do GVD a nie iba to, že vláčiky nám premávajú na trati BA-KE v takte pre východniarske zadky a to nám stačí ?
dnes okolo 12hodiny sa na Hlavnej stanici tukla suprava 2xT3 s elektrickou K2 7085 (nie som si celkom isty cislom) na ktorej bolo viditelne poskodenie spriahadla a rozbite zadne sklo, viac som toho nestihal obzerat, ponahlal som na vlak
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.