za Pannoniu bol Amicus, ktorý premával ako Pannonia ibaže ho sekli po Budapešť a na úseku Bukurešť - Budapešť premávalo asi niečo iné ako náhrada. A od nového GVD už ani Amicus nepremáva takže medzi Rajkou a Petržalkou iba ak by si si naskočil na nákladný vlak ? ale ono za 40-50min je človek pešo zo stanice v Rajke na zastávke Čunovo rázcestie, alebo ja osobne radšej chodím cez dedinu, takže si to strihnem ako dnes jazdí L801, tam aspoň sa mení tá cesta a nejde človek otupne takmer pol hodinu popri poli a koľajniciach. Ak nie je ľad na ceste,alebo neprší tak sa tam dá v pohode ísť kedykoľvek pešo. ?
Výťažná koľaj býva súčasťou vlakotvorných staníc bez spádoviska. Keď potrebuješ rozradiť súpravu nákladných vozňov, najprv ju vytiahneš na výťažnú koľaj a odtiaľ rozraďuješ na jednotlivé koľaje. Načo by bola výťažná koľaj metru neviem. ? Skôr by som povedal, že sa jedná o odstavnú koľaj.
Viliam22
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7193&secid=4
Tedom C18 G sa bude testovať v Znojme:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7194&secid=7