Ani vlak z Petržalky nestojí v každej riti. ? Lebo nestojí v nasledujúcich staniciach linky S60: Wilfleinsdorf, Sarasdorf, Trautmannsdorf an der Leitha, Götzendorf/Leitha, Himberg b.Wien, Lanzendorf-Rannersdorf, Kledering b.Wien a Wien Grillgasse.
Ja som praveze videl v prvej triede OBB vlakov dost ludi... Ono ta kategoria mala zmysel hlavne za minulych cias kedy im z krajiny byvaleho Ostbloku liezlo kadeco, dnes to uz len preziva
Lenze nie kazdy potrebuje ist na metro.... niektori prestupuju dalej do Rakuska, niektori zasa idu do inej casti Viedne (napr. ja dnes casto chodim zo Simmeringu U3kou prave na Westbahnhof a tam prestupujem na elektricku... osobne by som tie IC vyuzil radsej).. napokon, chodilo tym dost ludi.
Je to dočasné z dôvodu rekonštrukcie a zdvojkoľajnenia trate Ehrherrzogkarlstrasse-Hausfeldstrasse, výstavby novej prestupnej stanice Hausfeldstrasse (U2-vlaky). S-Bahny sú teda dočasne zrušené a nahrádzajú ich práve REX a R.
Re #160988 810zssk: Do Petržalky chodí totiž všeličo - CS ako na hl.st, poschodové CS a Talenty. (Cez víkendy len Talenty).
To je možné, že to píšu, len hovorím, že v praxi moc rozdiel nie je, možno teda v tej prvej triede, ktorou skoro nikto necestuje. Napr. aj v OBB IC máš občas radené 1-2 vozne 2. triedy presne rovnaké ako tie, ktoré chodia BA - Marchegg - W.
A vlak z Pe nestoji v kazdej riti? Dokonca si myslim, ze vlaky z hlavnej su o nieco lepsie - medzi BA a Viednou stoja len tri krat (niektore dva krat) a potom uz vo Viedni. Vo Viedni je sice dost stanic, ale to je akceptovatelne... aj ked autobus je vdaka tomu pre mna vyhodnejsie
No ono to bolo hlavne o komforte, ze nemusis s taskami prestupovat. Navyse, ja som vyuzival tie IC aj kvoli tomu, ze isli na Westbahnhof a Meidling, co mi casto vyhovovalo viac (hlavne pri prestupe na vlaky z Viedne dalej do AT).
OBB IC je kategoria garantujuca urcitu kvalitu. V druhej triede je to dnes uz mozno podobne, ale OBB IC/EC stanovuje aj naroky na servis v prvej triede, napr. povinny business oddiel (viac na stranke OBB).
Čo som išiel naposledy z HL. ST. sme stáli v s prepáčenim v každej riti aj tam aj s5 a to dokonca v takých staniciach kde nástupište bolo kratšie než celý vlak podotýkam že vo viedni to bolo najmenej 8x -.-
ešte za starých čias bola sranda, že ked prišiel IC, teda vlastne EC z Košíc, ľudia, čo prestúpili na HL.Stanici na Rex boli vo Viedni rýchlejšie ako tí, ktorí tým EC pokračovali.. Totiž aspoň 10 min na preprihnutie rušňa na hlavnej, 20 min cesta do Petržalky a následne ďalšia výmena loko...
Osobne si myslím, že tie IC a EC ani veľmi nie je treba do Viedne z hľadiska pohodlia ťahať, pretože obyčajné REX BA Petržalka - Wien majú rovnaký komfort ako naše IC, EC. Trochu horšie je to na druhej vetve BA Hl. stanica - Wien.
(Často tým chodím aj včera som bol napr. až v Badene)
Aj tie obyčajné WLB električky sú klimatizované min. jeden vozeň zo súpravy.
Bathory a Pannonia boli obyčajné Rýchliky hoci medzinárodné s predlhou trasou. Viem to určite lebo nebolo treba na nich žiaden príplatok. A boli vždy na nich radené klasické staršie vozne 2hej tiedy.
(-Využíval som ich prárkrát do roka ked som chodil na rockové koncerty do Prahy alebo Žiliny. Mali odchod okolo polnoci čo sa tak akurát hodilo.)
Viem, že Pannonia už nechodí, ani neviem akú náhradu za ňu dali.
Peon