Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: boxcar #160982:
No ono to bolo hlavne o komforte, ze nemusis s taskami prestupovat. Navyse, ja som vyuzival tie IC aj kvoli tomu, ze isli na Westbahnhof a Meidling, co mi casto vyhovovalo viac (hlavne pri prestupe na vlaky z Viedne dalej do AT).
Reply on: MiroBA #160981:
REX Petrzalka - Wien nemaju rovnaky komfort ako nase IC. Uz len preto ze nie su klimatizovane.
Reply on: AAA #160975:
OBB IC je kategoria garantujuca urcitu kvalitu. V druhej triede je to dnes uz mozno podobne, ale OBB IC/EC stanovuje aj naroky na servis v prvej triede, napr. povinny business oddiel (viac na stranke OBB).
Reply on: AAA #160969:
Vsak mozeme mat aj teoreticke debaty, nie? 🙂 Sucasna kategorizacia ma podla mna diery v nepresnom stanoveni ktora kategoria je co..
Reply on: AAA #160966:
No v AT hej, ja som reagoval na SR. Podla mna rozdielne kategorie R a IC zmysel maju, ale to je len moj nazor.
Reply on: ufo #160983:
Čo som išiel naposledy z HL. ST. sme stáli v s prepáčenim v každej riti aj tam aj s5 a to dokonca v takých staniciach kde nástupište bolo kratšie než celý vlak podotýkam že vo viedni to bolo najmenej 8x -.-
Reply on: MiroBA #160981:
To by ma zaujímalo, v čom sú REX z Petržalky lepšie, ako REX z hl.st.
Reply on: Solider #160974:
ešte za starých čias bola sranda, že ked prišiel IC, teda vlastne EC z Košíc, ľudia, čo prestúpili na HL.Stanici na Rex boli vo Viedni rýchlejšie ako tí, ktorí tým EC pokračovali.. Totiž aspoň 10 min na preprihnutie rušňa na hlavnej, 20 min cesta do Petržalky a následne ďalšia výmena loko...
Reply on: Solider #160974:

Osobne si myslím, že tie IC a EC ani veľmi nie je treba do Viedne z hľadiska pohodlia ťahať, pretože obyčajné REX BA Petržalka - Wien majú rovnaký komfort ako naše IC, EC. Trochu horšie je to na druhej vetve BA Hl. stanica - Wien.
(Často tým chodím aj včera som bol napr. až v Badene)
Aj tie obyčajné WLB električky sú klimatizované min. jeden vozeň zo súpravy.
Reply on: no.ev.di. #160973:

Bathory a Pannonia boli obyčajné Rýchliky hoci medzinárodné s predlhou trasou. Viem to určite lebo nebolo treba na nich žiaden príplatok. A boli vždy na nich radené klasické staršie vozne 2hej tiedy.
(-Využíval som ich prárkrát do roka ked som chodil na rockové koncerty do Prahy alebo Žiliny. Mali odchod okolo polnoci čo sa tak akurát hodilo.)
Viem, že Pannonia už nechodí, ani neviem akú náhradu za ňu dali.
http://www.youtube.com/watch?v=KIwSFV33Tfc&NR=1 Náhodou neviete niečo o temto je to motoroelektrička ?
Reply on: no.ev.di. #160973:
Fakt by si nemohol požiadať doma otca, aby sa pozrel v robote do starého cestovného poriadku, keď už sám nie si schopný si zapamatať kategóriu vlaku, o ktorom ideš diskutovať? Boli to vlaky kategórie R.
Reply on: Petto #160970:
JA viem, ze cena bude rozhodovat, ale uz by sa po tych zlych skusenostiach mohli fakt zamerat na kvalitu, nakolko je opat predpoklad, ze dalsich 15 rokov sa nebudu kupovat klbaky. U Medaku je istota, ze to tych 15 rokov vydrzi. Aspon dufam ?
Reply on: AAA #160975:
Pokiaľ ma pamäť neklame, pred pár rokmi bolo OBB IC a OBB EC garanciou nových vozňov s klimatizáciou. Na obyčajných IC a EC sa často vyskytovali staré vozne bez klímy. OBB IC teda znamenalo niečo ako IC u nás a IC tam znamenalo niečo ako rýchlik u nás.
Reply on: drink #160971:
Tak sa choď odviesť do Rakúska IC vlakom a OBB IC vlakom a zistíš, že tam rozdiel v komforte nie je. Jediné IC, ktoré stoja v Rakúsku za starú Blažkovú sú tie Villach - Ljubljana - Balkán, kde Slovinci s obľubou radia neklimatizované vozne.
Reply on: Ike #160968:
Jediné IC, ktoré sú medzištátne, sú IC 532/533 a IC 536/537 z Košíc do Budapešti. InterCity už od začiatku prestavby Südbahnhof do Viedne nepremávajú.
Reply on: AAA #160967:
ozaj, medzinárodné rýchliky Pannonia a Bathory boli EC či iba vedené ako R? Ak to boli EC, tak na hanbu akurá tak lebo pohodlie v nich bolo vo väčšine použitých vozňov na úrovni našich predpotopných osobákoch ešte s tou červenou zaprášenou koženkou.
Reply on: AAA #160967:
"K tým šoto debatám" - Dobre vymyslený a prezentovaný názov kategórie vlaku môže pritiahnuť nových cestujúcich (za predpokladu, že kvalita je OK). Ako je možné, že aj "normálni ľudia" poznajú skratku TGV? Uvidíme, akú kampaň bude mať RegioJet?
Reply on: AAA #160964:
Ide práve o tie názvy.

http://www.oebb.at/de/Services/Services_im_Zug/Unsere_Zuege/index.jsp

Podľa definície by malo byť OBB IC viac ako obyčajné IC.
Marek1978 z dispečera:
Ja som tiež za Medaky, ale podla mna ich obide aj Solaris aj Iveco cenami . A budeme ako Kosice kde rozhodla cena ako vzdy

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement