Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #161008:
Výťažná koľaj býva súčasťou vlakotvorných staníc bez spádoviska. Keď potrebuješ rozradiť súpravu nákladných vozňov, najprv ju vytiahneš na výťažnú koľaj a odtiaľ rozraďuješ na jednotlivé koľaje. Načo by bola výťažná koľaj metru neviem. ? Skôr by som povedal, že sa jedná o odstavnú koľaj.
Reply on: Solider #161007:
Lamaquestion: A to je co?
Reply on: 810zssk #161004:
Ja by som povedal, že to je výťažná koľaj.
Reply on: ufo #161003:
Naco je vlastne to predlzenie dobre? Ved na vlaky sa prestupit da aj na Stadlau.
Ked uz sa riesi U2: Nevie niekto kam vedie tato odbocka? Diky 🙂
Reply on: Peon #160998:
Z Petržalky premáva to, čo píšeš a aj to, čo z hlavnej stanice.

Re #161000 Peon: Cca za dva roky? Treba vyhľadať na googli. Trať končí až pri Opli v poli - to betónové koryto typické pre viedenské metro tam už je.
Reply on: Peon #160997:
Pointa bola ina a sice, ze stoji v dobrych koncoch sveta 😉
Reply on: MiroBA #160981:
Určite rovnaký komfort nemajú, keďže všetky naše vlaky IC sú klimatizované a rovnako všetky vlaky R na trase Bratislava - Košice. A navyše, vlaky InterCity majú oproti vlakom REX radený reštauračný, resp. vozeň prvej triedy.

Re #160982 boxcar: Svojho času sa koketovalo s možnosťou, že aby sa zabránilo toľkým preprahom, IC vlaky by premávali cez Nové Mesto, čiže preprah by bol uskutočnený až v Petržalke a navyše tu nenastane obrat súpravy. Ďalšia možnosť bola tá, že vlaky budú premávať cez Marchegg a preprah bude už na Hlavnej stanici. Tieto vlaky však v dnešnej dobe nepremávajú, takže tento problém nateraz odpadol.
Reply on: ufo #160994:
Na kedy približne sa plánuje predĺženie U2 až na Hausfeldstrasse?
Reply on: Hug0 #160984:
Keď nástupište bolo kratšie než celý vlak, tak z posledného vagóna ALEBO z posledných dvoch sa problematicky vystupovalo / nastupovalo?
Reply on: ufo #160983:
Cez Marchegg premávajú (vždy?) City Shuttle podobné našim osobákom - teda NIE nízkopodlažné.

Z Petržalky premávajú nízkopodlažné Talenty a aj poschodové nízkopodlažné vlaky.
Reply on: 810zssk #160990:
Ani vlak z Petržalky nestojí v každej riti. ? Lebo nestojí v nasledujúcich staniciach linky S60: Wilfleinsdorf, Sarasdorf, Trautmannsdorf an der Leitha, Götzendorf/Leitha, Himberg b.Wien, Lanzendorf-Rannersdorf, Kledering b.Wien a Wien Grillgasse.
Reply on: AAA #160992:
Ja som praveze videl v prvej triede OBB vlakov dost ludi... Ono ta kategoria mala zmysel hlavne za minulych cias kedy im z krajiny byvaleho Ostbloku liezlo kadeco, dnes to uz len preziva 🙂
Reply on: boxcar #160991:
Lenze nie kazdy potrebuje ist na metro.... niektori prestupuju dalej do Rakuska, niektori zasa idu do inej casti Viedne (napr. ja dnes casto chodim zo Simmeringu U3kou prave na Westbahnhof a tam prestupujem na elektricku... osobne by som tie IC vyuzil radsej).. napokon, chodilo tym dost ludi.
Reply on: Hug0 #160984:
Je to dočasné z dôvodu rekonštrukcie a zdvojkoľajnenia trate Ehrherrzogkarlstrasse-Hausfeldstrasse, výstavby novej prestupnej stanice Hausfeldstrasse (U2-vlaky). S-Bahny sú teda dočasne zrušené a nahrádzajú ich práve REX a R.

Re #160988 810zssk: Do Petržalky chodí totiž všeličo - CS ako na hl.st, poschodové CS a Talenty. (Cez víkendy len Talenty).
Reply on: 810zssk #160990:
Tu sa zhodneme.. Cez Marchegg je to rýchlejšie, pokiaľ však necestuješ až na SuedBH, najmä vďaka možnosti prestupu na U2 na Stadlau.
Reply on: 810zssk #160987:
To je možné, že to píšu, len hovorím, že v praxi moc rozdiel nie je, možno teda v tej prvej triede, ktorou skoro nikto necestuje. Napr. aj v OBB IC máš občas radené 1-2 vozne 2. triedy presne rovnaké ako tie, ktoré chodia BA - Marchegg - W.
Reply on: 810zssk #160989:
je to otázka ind.preferencií, ale cestovať o 40 až 50 min dlhšie kvôli cestovnej taške, keď na Simmeringu môžeš prestúpiť pohodlne na metro...ale ok.
Reply on: Hug0 #160984:
A vlak z Pe nestoji v kazdej riti? Dokonca si myslim, ze vlaky z hlavnej su o nieco lepsie - medzi BA a Viednou stoja len tri krat (niektore dva krat) a potom uz vo Viedni. Vo Viedni je sice dost stanic, ale to je akceptovatelne... aj ked autobus je vdaka tomu pre mna vyhodnejsie 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement